Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies esitti naimisiinmenoa!

Vierailija
14.07.2010 |

Olen ihan äimänä. Yhdessä ollaan oltu toistakymmentä vuotta, yhteisiä lapsia on. Minä aikanaan olisin halunnutkin mennä naimisiin mutta mies oli jotenkin nuiva. Annoin sitten asian olla ja nyt, kun olen koko asian haudannut mielestäni, tämä paukaiseekin kesken automatkan, että mitäs, jos mentäisiin naimisiin.

Itse en jaksa enää asiasta oikein innostua. Kun sitä ei aikanaan voitu tehdä ja näinkin on hyvin pärjätty niin miksi vaivautua?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kauan sitten talvihäät käväisi mielessä, mutta koska siitä ei mitään silloin tullut (enkä painostanut enkä toisaalta viitsinyt tehdä asialle mitään) niin annoin olla. Nyt ei viitsisi senkään vertaa nähdä vaivaa.

Vierailija
2/8 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"millon meette naimisiin?"

Miksei voisi mennä naimisiin? Voihan sitä pitää söpöt, intiimit kemut. Kesäpippalot tms?

Teette omanlaiset häät.

EI häistä tartte suunnitella supermassiivisia, tarjottavat vaikka jostain keittiökoululta hankitte?

Minusta se on toisaalta ihanaa mennä myöhemmin naimisiin ja omat lapset pääsee osallistumaan.

Jos raaskitte niin pari todistajaa, lapset ja menette näin naimisiin? Sitten johonkin ravintolaan syömään hyvin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pieni juhla arjen keskelle ei olisi hullumpi ajatus kuitenkaan. Menkää vaikka syksyllä tai talvella naimisiin niin ei tule sellaista kesähääfiilistä. Tulevina vuosina pääsette sitten piristämään esim. syksyistä elämäänne viettämällä hääpäiviä :)

Vierailija
4/8 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikanaan haaveili. :)

Joo, JOS mentäisiin naimisiin niin ihan pienesti. Siviilivihkiminen, jonka jälkeen pitkäksi romanttiseksi viikonlopuksi jonnekin kahdestaan (mies sanoi, että voisin alkaa katselemaan sopivaa paikkaa). Sukulaiset ja tuttavat saisivat sitten huomata tapahtuneen omia aikojaan.

Eli isojen/minkäänlaisten häitten järjestäminen ei olisi ongelma - niitä emme kumpikaan kaipaa. Olen kai vain niin yllättynyt kun yhtäkkiä mies otti asian puheeksi kun itse en ole vuosiin enää edes miettinyt... Sanoi vielä, että haluaisi sillä osoittaa, että haluaa minut pitää koko loppuelämän ajan. Nytköhän on sen vasta huomannut? :D

Vierailija
5/8 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet on just tuollaisia. Eivät välttämättä suostu johonkin juttuun jos puoliso sitä ehdottaa, mutta kun aika kuluu ja koko juttu unohtuu, sitten myöhemmin ehdottelee samaa asiaa omana ideanaan :D

Onnea kosinnasta ap, pienet intiimit talvihäät olisivat ihanat!

Vierailija
6/8 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikanaan haaveili. :)

Joo, JOS mentäisiin naimisiin niin ihan pienesti. Siviilivihkiminen, jonka jälkeen pitkäksi romanttiseksi viikonlopuksi jonnekin kahdestaan (mies sanoi, että voisin alkaa katselemaan sopivaa paikkaa). Sukulaiset ja tuttavat saisivat sitten huomata tapahtuneen omia aikojaan.

Eli isojen/minkäänlaisten häitten järjestäminen ei olisi ongelma - niitä emme kumpikaan kaipaa. Olen kai vain niin yllättynyt kun yhtäkkiä mies otti asian puheeksi kun itse en ole vuosiin enää edes miettinyt... Sanoi vielä, että haluaisi sillä osoittaa, että haluaa minut pitää koko loppuelämän ajan. Nytköhän on sen vasta huomannut? :D

vuosienkin jälkeen sä oot hänelle tärkeä. moni tuossa vaiheessa on vaan tavan mukaan yhdessä =)

Vierailija
7/8 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai onko sulla suurempi omaisuus?

Eli olisiko raha kuitenkin tuossa takana?

Jos on rahakuviot epäsymmetriset miehelläsi ja sulla sekä suvuillanne, niin katsohan miten reagoi jos kysyt avioehdosta.

Vierailija
8/8 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

erittäin varakkaat vanhemmat, jotka olisi "sopivasti" kuolemassa pois? Ehkä miehesi haluaa osille sinun mahdollisesta perinnöstä, jos itse on ihan pennitön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme