Miksi kaikki valittavat, että heidän exänsä ovat hirveitä ihmisiä
Kun kyseessä on kuitenkin loppujen lopuksi ihminen jota olet joskus rakastanut.
Miksi sitten olit tämän ihmisen kanssa jos tämä on niin hirveä? Miksi rakastuit häneen?
Ja itsessähän ei ole koskaan mitään vikaa. Kaikki on aina kamalan exän syytä.
Kommentit (8)
Suhteessa ongelmat pidetään usein neljän seinän sisällä. Eron jälkeen ihmisillä on tarve puhua vihaansa ja kaunaansa pois, jos sellaista kuonaa on kertynyt.
Ei ex kaikessa siltikään paha ole. Minusta vuosien myötä tuntuu että muistan enää vain hyviä asioita. Ikävät haluaa unohtaa pois sitten kun ne on käsitelty.
haukutaan exät ja ihmetyttää, että onko ne kaikki olleet tosiaan niin kauheita vai onko kyseessä mammat jotka on kontrollifriikkejä eli kaikki pitää mennä sillä lailla, kun itse haluaa ja auta armias jos toinen ei ole samaa mieltä!.
Pitäiskö sitten katsoa ihan vaan peiliin ja miettiä onko itsessäkin syytä.
Ai niin, täällähän on vain täydellisiä naisia palstailemassa, joissa ei ole mitään vikaa!!
joskus ihmiset muuttuvat. Alunperin mukavasta ihmisestä voi tulla täysi hirviö.
Miksi sitten olit tämän ihmisen kanssa jos tämä on niin hirveä? Miksi rakastuit häneen?
Miehet haukkuu exäänsä vuosikausia. Poikkeuksetta. Mulle se ainakin on eräänlainen varoitusmerkki, en halua seurustella ihmisen kanssa jolla on ikuinen viha-vaihe menossa. Joillakin se tuntuu olevan merkki sairaalloisesta omistushalusta. Ymmärrän kyllä että haukkumisvaihe on osa normaalia eroprosessia ja kaikki eronneet käyvät sen jossain vaiheessa läpi.
että se jätetty osapuoli on yleensä vihaa ja katkeruutta täynnä ja pyrkii eron jälkeen näyttämään tunteensa epäsuorasti; joko haukkumalla exää tai sitten tekemällä exän elämästä mahdollisimman hankalaa ja ikävää esimerkiksi kostamalla lasten kautta.
Itse en tiennyt mitä narsismilla tarkoitetaan, ennenkuin perehtyin aiheeseen eron jälkeen. Exä toimii kuin oppikirjatapaus. Toki moni asia häiritsi yhdessäolon aikanakin, mutta silloin suhteessa oli vielä jotakin hyvääkin. Eron jälkeen exän todelliset kasvot ovat paljastuneet ja on ollut hieman vaikeaa säästellä sanoja, kun on hänen tekosistaan puhunut.
(exmieheni tapauksessa kyseessä vielä teini) koska haluaa kokea vapauden ja kokee perhe-elämän kaksosten isänä kahleeksi, "yks ois vielä menetellyt" selittää, hylkää pienet lapsensa, kieltäytyy elatusmaksuista, niin on siinä vähän vaikea enää kehua exää hyväksi tyypiksi...
Mulla ei ihmisestä sinänsä ole valittamista, mutta ei vaan sovittu yhteen. Olen ikuisesti kiitollinen, että hän jätti mut.