15-vuotias tyttö pelaa pokemon pelejä. Onko liian lapsellista?
Kommentit (13)
Anna lapsen olla vielä lapsi. ivan normaalia touhua.
Todennäköisestihän niissä on ikäraja 15 tai jotain. Anna rauhassa nauttia, ei siitä voi haittaa olla, jos tekee "liian lapsellista".
Parempi sekin kuin että kännää keskiolutta jossain pusikossa
ja myös aikuisten sarjoissa. Vuosi sitten pokemonoturnaus pidettiin jossain Ameriikassa ja sinne lähetettiin Suomen edustajina erilaisten välikilpailujen kautta kaikkien ikätasojen joukkueet. "Seura" maksoi heidän matkansa. Joten kyllä siinä harrastuksessa ihan ikätasoiset etunsa on 15-vuotiaallekin.
Jos ihminen siis muuten toimii "ikäkautensa mukaan". Oma heikkouteni on lukea joskus aku ankkaa...
Tai juoksevat pitkin metsiä pelaamassa jotain splättistä. mikä on kenenkin mielestä sitten lapsellista..
pokemon on hyvä ja parempi kun joku codi
call of duty on on vauvojen juttuja
Ainakin meidän lukiossa kaikilla oli laskimessa pokemon ja välitunnit sitten hakattiin sitä
Itse olen 20-vuotias ja pelaan vieläkin pokemonia säännöllisesti, ei siis ole mielestäni lapsellista.
:D Olen 26-vuotias ja pelaan pokemonia. Olen pelannut jokaista generaatiota heti ensimmäisestä alkaen. Antakaa ihmisten harrastaa sitä mikä tekee heidät onnelliseksi, varsinkin kun harrastus ei vahingoita ketään.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 23:34"]
pokemon on hyvä ja parempi kun joku codi
call of duty on on vauvojen juttuja
[/quote]
Eiköhän tämäkin kriisi ole jo ratkaistu.. Apn tytärkin taitaa olla jo täysi-ikäinen
Mutta meidän 8-vuotias poika sanoi että pokemonit on vauvojen juttuja. Että silleen..