Vinkkejä työpukeutumiseen näin heltellä
Kaikki ei valitettavasti voi olla lomalla, vaikka mieli tekisi...
Vinkkejä siis kevyeen työpukeutumiseen. Omalla työpaikalla ei ole mitään "pukukoodia", mutta koska työ on osittain asiakaspalvelutyötä, niin ihan hirveän paljastavasti ei voi pukeutua.
Meillä on töissä lisäksi tosi kuuma, kun ei saa ikkunoita auki eikä ole viilentimiä.
Kommentit (4)
olevan ihan tavallista t-paitaa ja caprihousuja ja sandaaleja...yllätyin itseasiassa kun olen nyt pari kertaa siellä asioinut, että niinkin rentoa. Printtipaitaa ja ryppyistä housua...tosin mua se ei haitannut, pääasia, että sain asiani hoidettua :)
Meillä kyllä aika viileää sisällä, mutta ei kylmä. Meillä aika nuorta porukkaa ja rento pukeutumistyyli
Vaatetukseni tänään:
Polviin ulottuva tummansininen farkkuhame
Valkoinen v-aukkoinen toppi (pienet hihat).
Sandaalit
Käytän yleensä kesähelteillä töissä hametta, joko polviin ulottuvaa tai täyspitkää. Yläosa joko toppi hihoilla (olkapäät piettävä), hihaton kauluspaita tai piképaita. Mitään naurutoppia en käytä töissä, paitsi jos päällä esim paitapusero tai neule. Siistit caprit myös käytössä (ei nyörejä tai kamalasti taskuja). Joskus on myös ollut farkut jonka lahkeet olen käärinyt. Nämä sitten viileämmillä keleillä.
Suosin helppohoitoisia mukavia vaatteita. Istumatyötä teen.
Käytän niiden kanssa tällä säällä aina hametta, yksiväristä pellavaista tai hillitysti kuvioitua puuvillahametta. Kyllä joskus t-paidassakin menen, mutta katson, ettei se aivan nuole pintaa.
Löysä intianpuuvillapaita jossa hihaa olkavarren puoliväliin. Työskentelen kotihoidossa ja tykkään, että pitää olla vähän edes suojautunut, en osaa hihatonta laittaa töihin.
Ilmavuus on mun mielestä se helpottava juttu ja housuissa toi valkoisuus. ;o) Auto on välillä kuin sauna ja mummujen asunnot ei ole kauhean viileitä. ;o)