Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään Malmin S-marketissa, näin kuinka äiti

Vierailija
13.07.2010 |

osti kaksi askia tupakkaa, vaikka oli pienten lasten kanssa liikkeellä :/

Kommentit (106)

Vierailija
1/106 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

terassipizzaa ja haukkomaan henkeä, koska tietenkin siellä on joku äiti lapsineen tullut nauttimaan virvokkeita ja tuoremehua tai jopa kasvisuutejuomia =(

Toivottavasti ei mene ruokahalu

Tero

Vierailija
2/106 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

[ Minä en koskaan juo lasteni nähden tuoremehua. Joskus jouluna saatan lasillisen ottaa lasten nukkumaanmenon jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/106 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hävetti ihan suunnattomasti kassajonossa ja kassalla. Kerroin kyllä jonossa suureen ääneen, et se olut ei ole mulle, koska mulla on kaksi alle kouluikäistä lasta, nuorempi vasta 2v. Se on miehelleni hänen syntymäpäivän kunniaksi. Tuntui että ihmiset kuiskutteli keskenään, ja katsoi tosi pahasti..Tästä nyt on aikaa pari vuotta,mutta edelleen syön masennuslääkkeitä tän tapauksen vuoksi.

Vierailija
4/106 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset kirmasivat pihalla ILMAN HATTUA! :'-(

Vierailija
5/106 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isälle kiskalta tupakkaa. Ja elossa olen edelleen ja isäkin on. Ja olen AKATEEMINEN!

T. Toinen akateeminen :D

Vierailija
6/106 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri kertoi, että heillä saavat lapset katsoa tunnin televisiota joka päivä. Voi tätä rappion määrää...

Sanomattakin selvä, että katkaisin välit heidän rupuperheeseensä välittömästi, ettei heidän televiision turmelemat lapset tuhoa meidän Kaurin puhdasta ajatusmaailmaa.

Epäilen lisäksi, että heillä katsotaan jopa K 7 elokuvia, vaikka lapset 5- ja 6-vuotiaat.

Vierailija
7/106 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhulla ajattelin, mitä se silläkin tekee :(

ja aavistuksesi sen käyttötarkoituksesta osui oikeaan...

ostin myös lakua ja salmiakkia, joista riittää kuukauden makean nälän tyydyttämiseen. olo on siis tälläkin hetkellä täysin tyydytetty.

Vierailija
8/106 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhulla ajattelin, mitä se silläkin tekee :(

ja aavistuksesi sen käyttötarkoituksesta osui oikeaan...

ostin myös lakua ja salmiakkia, joista riittää kuukauden makean nälän tyydyttämiseen. olo on siis tälläkin hetkellä täysin tyydytetty.

tai edes kirjoitat. Jotain vaarallisita hapatusta se kirjoittaminenkin on. Onneksi en koskaan edes opetellut itse mokomaa... :D

P.s. tästä tuli ihan loistoketju!

Vierailija
9/106 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että olet oikeasti vain AMK-tasoinen. Vaikea kuvitella tupakkaa ja oikeaa akateemisuutta samassa kontekstissa (eli siis a s i a y h t y e y d e s s ä).

isälle kiskalta tupakkaa. Ja elossa olen edelleen ja isäkin on. Ja olen AKATEEMINEN!

Vierailija
10/106 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ottivat pelkästään sinistä maitoa!!

Ja oli niillä voipakettejakin siellä kärryssä.

Poislähtiessä ottivat _isot_ jäätelöt.

voi surku..

Vierailija
11/106 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että olet oikeasti vain AMK-tasoinen. Vaikea kuvitella tupakkaa ja oikeaa akateemisuutta samassa kontekstissa (eli siis a s i a y h t y e y d e s s ä).

Vierailija
12/106 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ottivat pelkästään sinistä maitoa!!

Ja oli niillä voipakettejakin siellä kärryssä.

Poislähtiessä ottivat _isot_ jäätelöt.

voi surku..

On sulla ollut rankkaa. Kumpa voisin halata sua! Tiesithän, että itkeminen helpottaa, ei siinä ole mitään pahaa!

Vierailija
13/106 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota näkyä ei saa koskaan pyyhittyä pois verkkokalvoilta! :/

ja ottivat pelkästään sinistä maitoa!! Ja oli niillä voipakettejakin siellä kärryssä. Poislähtiessä ottivat _isot_ jäätelöt. voi surku..

Vierailija
14/106 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivän nauruhetkestä :)))) tässähän tuli jo kaikki tärkeimmät sallitut ja ei sallitut asiat juilki:)) loistava tiivistelmä! :D

Vierailija
15/106 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivän nauruhetkestä :)))) tässähän tuli jo kaikki tärkeimmät sallitut ja ei sallitut asiat juilki:)) loistava tiivistelmä! :D

:D

Vierailija
16/106 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tarkoitin akateemisella menestyneitä av-perheitä, jotka asuvat uudessa velattomassa omakotitalossa, ajavat uusilla autoilla, joissa naisen palkka on 5000 euroa/kk ja vain omaa rahaa, koska mies tienaa kolminkertaisesti (+ bonarit) ja koko perheellä on aina laatuaikaa toisilleen, koska akateemisina ovat osanneet lukea uusimmat Keltinkangas-Järviset.

Totta kai niillä punaviherlesboanarkisti-yliopistohemmoilla palaa nortit suupielessä, mutta ei kai heillä ole sentään lapsia kasvatettavina?

Vierailija
17/106 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapset ronnkivat sipsejä samasta pussista likaisilla käsillään. Hyi miten epähygieenistä.

Kyllä minä aina pakkaan rannalle mukaan meidän picnic asitiaston (lasia/posliinia) ja tarjoilen luomutomaatit ja kurkut ruokailuvälineitä apuna käyttäen. Ensin tietysti desinfioin kaikkien kädet yksittäispakatuilla desipyyhkeillä

Vierailija
18/106 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksittäispakatuilla desipyyhkeillä

Vierailija
19/106 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteistä käsidesipulloa. Siksi käytän yksittäispakattuja.

Vaipat meillä on tietenkin olleet kestovaippoja. Emmekä koskaan kaytä kertakäyttöastoita.

Vierailija
20/106 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puristaa niin, että ei osu käteen!

Ja mitä käytät kestovaippoja?! Hyi sinua, tuhlaat ympäristöä ja uitat lastasi eritteissä. Vaipattomuus on ainoa oikea valinta.

yhteistä käsidesipulloa. Siksi käytän yksittäispakattuja. Vaipat meillä on tietenkin olleet kestovaippoja. Emmekä koskaan kaytä kertakäyttöastoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi