Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies ja ystäväni pettivät

Vierailija
13.07.2010 |

Mieheni petti minua parhaan ystäväni kanssa. Useaman kerran pussailua, tissien puristelua ja kourintaa housujen alta. Mies on pyytänyt anteeksi, mutta ystäväni ei. Lisäksi ystäväni uhkailee miestäni, että tämä ei saa kertoa. Tämän jälkeenkin on leikkinyt ystävääni jo pitkään, tehty mm. ulkomaan matka kahdestaan, siis tuolloin en tiennyt mitään. Nyt vähän sekalaiset tunteet... Mitä tekisin?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävän miehelle. Eikä tänä päivänäkään ole kukaan tunnustanut asioita. Ihan kamalaa kun satun tietämään, enkä voi mennä siitä kertomaankaan. Tää jota on petetty, on minun ystäväni. Tiedän, minäkin petän kun en kerro. En vain voi, koska ovat onnellisesti naimisissa ja saaneet lapsia tän tapauksen jälkeen. Sain tietää vasta kun tän "onnelisen pariskunnan" esikoinen oli jo hyvän matkaa reissannut kohdussa. En vain pysty pilaamaan heidän avioliittoa.

Vierailija
22/25 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutella kahden kesken tai jopa kolmestaan, koko tästä tilanteesta. Miehen kanssa kannattaa suhdetta yrittää korjata, mutta ystävään laittaisin välit poikki, ellei tunne edes katumusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eri mieltä ekan vastaajan kanssa - kyllä he susta voivat välittää, vaikka noin ovat tehneetkin. Ihmiset tekevät virheitä. Näitä tapahtuu.

Minusta olennaisia kysymyksiä ovat myös esim. se, että miksi he eivät koskaan naineet? Halusivatko lopettaa jutun? Miten se oli alkanut, miten olivat yrittäneet toppuutella itseään?

Miehesi teki aika luihusti siinä, että kertoi sinulle. Tiedän, että moni on tästä eri mieltä. Mutta miksi loukata sinua kertomalla asian, jonka voi itsekin käsitellä ja lopettaa?

Vierailija
24/25 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

narsisti mies karkotti kaikki ystävättäreni ympäriltä väittämällä heidän olevan ihastunut häneen ja ehdotelleen, puhuvan tietyllä tavalla. Kuului tiiviisti hallitse-suunnitelmaan. Silloin en vielä tiennyt narsismista.

Vierailija
25/25 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli myös vipinää ystäväni kanssa. Minun mieheni ei edes itse tunnustanut vaikka tapahtuikin tiettyjä asioita, joiden perusteella osasin epäillä (ja vallankin jälkikäteen tajusin joitain juttuja ihan eri tavalla).

Ystäväni lopulta tunnusti - ainakin osan. Tekstiviestitse tietenkin; olisi kai ollut liian kova paikka kasvotusten asiasta jutella? Ystävä oli tunnustuksensa mukaan kaiken tapahtuneen jälkeen todella ihastunut mieheeni. Seksiä heidän välillään ei (kai?) ehtinyt olla.

Mies tunnusti juuri sen verran kuin pakko oli. Epäilen edelleen, että on tapahtunut enemmänkin kuin tiedän mutta en enää vaivaa päätäni asialla.

Voi kuulostaa älyttömältä, mutta tavallaan ymmärrän ystävääni. Mieheni on flirttaileva, ystäväni oli yksinäinen, heille tarjoutui liian houkuttelevia tilaisuuksia, asiat varmasti johtivat toiseen...

Ystäväni laittoi meidän ystävyydellemme pisteen. Hän olisi kokenut liian vaikeaksi olla minun/meidän seurassamme. Asialliset välimme toki edelleen ovat mutta ihana ystävyys on iäksi mennyttä.

Miehen kanssa ollaan edelleen yhdessä. Uusiin hairahduksiin hän ei tietääkseni ole sortunut.