Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies ja ystäväni pettivät

Vierailija
13.07.2010 |

Mieheni petti minua parhaan ystäväni kanssa. Useaman kerran pussailua, tissien puristelua ja kourintaa housujen alta. Mies on pyytänyt anteeksi, mutta ystäväni ei. Lisäksi ystäväni uhkailee miestäni, että tämä ei saa kertoa. Tämän jälkeenkin on leikkinyt ystävääni jo pitkään, tehty mm. ulkomaan matka kahdestaan, siis tuolloin en tiennyt mitään. Nyt vähän sekalaiset tunteet... Mitä tekisin?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä en luottaisi enää mieheenkään, mutta ystävä on se, jolle kerrotaan parisuhteen heikot hetket, uskoudutaan ja luotetaan, että hän ei kerro siitä eteenpäin tai käytä tilannetta hyväksi. Parisuhteessa voi olla erilaisia vaiheita, joista selvitään yli, kun esimerkiksi pyydetään hyvältä ystävältä mielipidettä. Jos tuo ystävä ei olekaan rehellinen vaan ajaa omia tarkoitusperiään, hän pääsee vahingoittamaan molempia puolisoja ja manipuloimaan heidät uskomaan, mitä juuri hän itse haluaa heidän uskovan. Eli ystävä teki anteeksiantamattoman teon! Mielestäni olisi voinut edes olla tarpeeksi suoraselkäinen ja tunnustaa asian, mutta tuo salailu juuri osoittaa, että hän on näitä tilaisuuteen tarttujia ja epäluotettavia ihmisiä. En usko mihinkään ajautumiseen silloin, kun kyseessä on ystävyys, siis hyvä sellainen eikä mikään satunnainen tuttavuus. Ei toisen mieheen kosketa missään vahinkotilaisuudessa tai sitten asia tunnustetaan reilusti. Ei siis alun alkaen ollutkaan mikä ystävä vaan korppikotka, jonka tarkoituksena olikin vain odottaa parisuhteenne heikkoa hetkeä.

Miehen suhteen olisin epäileväinen, ellei sitten tarjoa ymmärrettäviä syitä. Saisin olla muuten aina epäilemässä, kenen kanssa nyt hässii.

Vierailija
2/25 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin luonnollisesti kerrot ystävällesi sen suoraan ja mietit sitten vakavasti, onko hän vastaisuudessa ystäväsi ja onko koskaan ollutkaan, koska kykenee tuollaisiin asioihin. Muista korostaa hänelle, että miehesi kertoi sinulle kaiken ja sano nyt vielä vähintään, ettet pidä siitä, että hän halusi salailla koko asiaa sinulta..!

Lopullinen ratkaisu on sinun käsissäsi. Jos tuntuu kamalan vaikealta, kirjoita paperille vierekkäin ystäväsi hyvät ja huonot puolet ja katso sitten, kumpi puoli/sarake (plus- vai miinus) on pidempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on sen mittaluokan loukkaus, epäkunnioituksen osoitus ja rakkaudeton teko, että onhan selvää, ettei KUMPIKAAN noista ihmisistä ole rakkautesi arvoinen (eikä kumpikaan heistä kunnioita tai aidosti rakasta sinua; lisäksi molemmat ovat selvästi syvästi itsekkäitä ja röyhkeitä, omien impulsiensa varassa toimivia ihmisiä, jollaisten kanssa mikä tahansa suhde on aika vaikea).

Miten niin "mitä tekisit"? Onko tuossa muka jotain vaihtoehtoja? Jatkaa liittoa ja ystävyyttä? - Minulle ei ainakaan tulisi mieleenkään. Jotkut loukkaukset ovat liian syviä, jotta niiden taustalta ja jälkeen olisi löydettävissä kunnioitusta ja aitoa rakkautta. Fyysinen väkiva on yksi esimerkki tällaisesta teosta, samoin kuvailemasi kaltainen henkinen väkivalta!

Vierailija
4/25 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka kaipaa vihollisia, kun on tuollaisia ystäviä??

Vierailija
5/25 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies todella katuu ja pyytää anteeksi, ja hänelle olen valmis antamaan (kun vain pystyisin), mutta ystäväni ei ole pyytänyt.

Vierailija
6/25 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon siitä, että katuuko hän oikeasti ja onko valmis tekemään suhteen eteen töitä..

Mutta "ystävä" pihalle ja äkkiä! Ei tuollaiset ole ystäviä..:(

Vierailija
7/25 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustuvatko tietosi pelkästään miehen puheisiin? Meinaan oletko siis ihan varma siitä, että ystäväsi on tuohon osallistunut eikä miehesi yritä rikkoa sinun ja ystäväsi välejä tai siirtää syyllisyyttä omasta lähentely-yrityksestään ystäväsi harteille?

Kannattaa jutella ystäväsi kanssa ja kysyä hänen versiotaan asiasta.

Hiukan ihmetyttää, miksi ja MILLÄ hän UHKAILISI miestäsi.

Vierailija
8/25 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lues nyt ap:n aloitus uudestaan. Kyse siis oli ap:n itsensä ja ystävänsä tekemä ulkomaanmatka.

Vierailija
9/25 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista kuulla, ovatko samaa mieltä tapahtuneista asioista.

Vierailija
10/25 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele, vaikka mies olisi ollut aloitteentekijä ja ystäväsi jossain vaiheessa älynnyt, kuinka kaltoin hän sinua, ystäväänsä kohtelee. Nyt sitten miehesi pitää päästä tästä ystävästäsi eroon.

Ei miehiin voi läheskään aina luottaa.

Luulen, että totuus on jossain siellä näiden kahden kertoman välimaastossa.

Vierailija
11/25 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä erolla että olen tuo ystävä ja mies teki nuo jutut kaksi kertaa vasten tahtoani kun olin humalassa nukkumassa...

En ole uskaltanut sanoa ystävälle mitään siitä syystä, että hän on ennenkin antanut miehelle pettämisen anteeksi, mutta edelleen syyttää niitä naisia. Olen ihan varma, että jos kertoisin, mies pääsisi kuin koira veräjästä mutta ystäväni alkaisi vihaamaan minua. :(

Ahdistaa käydä kylässä samaan aikaan kun mies on kotona, välillä pelottaa mitä tapahtuisi ja mitä sanoisin, jos mies päättäisikin yhtäkkiä tunnustaa vaimolleen.

Sinuna en ainakaan tuomitsisi ystävää miehen puheiden perusteella. Suosittelen ehdottomasti eroa pettäjästä ja tarkempaa selvittelyä ystävän osuudesta.

Vierailija
12/25 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ystävä" ei tiedä, että sinä tiedät? Korjaa nyt ainakin tämä asia ja katso mihin se johtaa. Kannattaa kuulla molempia osapuolia.

Vierailija
13/25 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä silloin ole syyllinen! Miksi salailet ja peittelet asiaa ystävältäsi - vai onko sulla siltikään ihan puhtaita jauhoja pussissas? Jos mun mies tekis kaverilleni väkisin jotain, haluaisin kyllä ehdottomasti tietää. Vaikka muuten en, sallin kyllä 'pienen' uskottomuudenkin.

Vierailija
14/25 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...edes pettämistä, jota ap kuvaa?

Vierailija
15/25 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tuo...edes pettämistä, jota ap kuvaa?

todellakin on!!! Uskottomuutta, epärehellisyyttä ja törkeää ja anteeksi antamatonta!

Missä se raja sitten menee?

Vierailija
16/25 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on avaimet lukkoon. Ystävä on helppo kohde miehelle.

Mies on syypää ei ystävä. Mies on myös läheisempi kuin ystävä joten läheisintä tulisi rankaista koviten.

Vierailija
17/25 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

YSTÄVÄ UNOHDETAAN LOPULLISESTI!!!!

näin se vaan menee, ja siksi huudan!!!!!

Vierailija
18/25 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on avaimet lukkoon. Ystävä on helppo kohde miehelle.

Mies on syypää ei ystävä. Mies on myös läheisempi kuin ystävä joten läheisintä tulisi rankaista koviten.

En ymmärrä niitä jotka laittavat ystävän vaihtoon ja pitävät pettäjän.

Ystävyys on parisuhdetta voimakkaampi side. Miehen löytää aina, mutta ystävät pysyvät ikuisesti!

Vierailija
19/25 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minähän olin nukkumassa ja heräsin kun mies kopeloi minua!

Mutta valitettavasti ihmismieli ei aina toimi niin kuin tahtoisi tai niinkuin olisi oikein. Mies on pettänyt ystävääni monta kertaa, ja aina ystävä antaa miehelle anteeksi ja kiroaa nämä "huorat" alimpaan helvettiin. Vuosien kokemuksella tiedän, että näin päättyisi myös meidän ystävyytemme jos asiasta puhuisin. Olen joskus kautta rantojen yrittänyt puhua ystävälleni miehen tekosista (ei itseäni kohtaan vaan muita) ja ystävä menee silloin silmänräpäyksessä puolustuskannalle miehensä puolelle. Niinpä olemme sanattomalla sopimuksella päättäneet, että niistä ei puhuta. Toivon todella, että ystäväni saisi voimia jättää tuon kusipään, mutta pahalta näyttää. Hänellä on hyvin vahva ihanne ydinperheestä ja ero tuntuu pahimmalta mahdolliselta kohtalolta.

En tiedä miten voisin auttaa ystävääni, tahtoisin kertoa ja vastaavassa tilanteessa tahtoisin ehdottomasti tietää, mutta eri ihmiset ovat erilaisia.

Ja todellakin on puhtaat jauhot pussissa!

Vierailija
20/25 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon mieheeni. Hän tunnusti minulle, olisi voinut jättää kertomatta, mutta halusi pyytää anteeksi. Ystävä uhkailee miehelleni, että kertoo muille kavereille asioita, joita olemme luottamuksella ystäväperheinä keskenään jakaneet, jos mies kertoo minulle. Italiassa kävimme siis minä ja tämä toinen nainen.