Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 36 v ja mua luullaan 28-30-vuotiaaksi, lisäksi olen huomannut ilmiön

Vierailija
13.07.2010 |

että 20-25 -vuotiaat ovat alkaneet osoittaa mua kohtaan kiinnostustaan. Olen aika hämmästynyt ihan suorista ehdotuksista... :)

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin erilaiset asiat tekevät eri ihmisen onnelliseksi = )

Vierailija
2/30 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin lasteni kaverit (aikuisia) kävivät tosi kuumana.

Ei ollut yhtään mukavaa. Kysehän oli pelkästään seksifantasiasta vanhemman naisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta iän arviointi menee välillä ihmisistä pieleen. Olen 31v. ja usein minua luullaan 25-vuotiaaksi. Saattaa tulla esille esim. kun kerron että minulla on 7-vuotias lapsi. :)

Ihan kiva. Olen aika pienikokoinen, ehkä johtuu siitä.

Vierailija
4/30 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olin 34v ja kahden lapsen yh, kun tapasin nykyisen mieheni. Hän oli silloin 21v :D

Nyt yhteisiä lapsia 2 ja vuosia jo 10!

Vierailija
5/30 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pokailla vanhempia naisia..

ja mitä tohon ikähommaan tulee niin aika monet eivät osaa tarkalleen sanoa/arvioida kenenkään ikää..

Vierailija
6/30 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että toiset miehet on MIEHIÄ jo hyvinkin nuorena!

Ne ei jaksa samanikäisiä, joilla ei liiku päässä muuta kun silmät.

Vierailija
7/30 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 32v neljän lapsen äiti ja minua luullaan aina alle 25 vuotiaaksi, 22-25v on yleensä veikkaus ja mikäs sen mukavampaa :) Pelottaa vaan että milloin se totaalirupsahtaminen mahtaa tulla :D

Vierailija
8/30 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta erityisesti 5-6 -kymppiset miehet on kiinnostuneita minusta. Valitettavasti kiinnostus ei ole molemminpuolista.

Vierailija
9/30 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koskaan en ole Alkosta päässyt ulos ilman että papereita ois kysytty jos olen esim. ostanut itselleni viinä tai miehelle kirkasta.

Yleensä kaupassakin kysytään paperit, joskus kiva juttu mutta oikeesti aika rasittavaa olla tämmöinen babyface :/

Vierailija
10/30 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme jutut teillä nelikymppiä lähestyvillä. Kyllä iän huomaa muustakin kuin naamasta- teitä on imarreltu kun olette arvuutelleet ikäänne. Ihankuin kukaan uskaltaisi päin naamaa heittää että "joo-o, sanoisin et 43" :D.

Vierailija
11/30 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-v:na mua luultiin 22-24-vuotiaaksi. Mutta kyllä mä sitten rupsahdin :D

nyt olen 43

Vierailija
12/30 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 35 ja mua luullaan kans usein 27-28 -vuotiaaksi. Alkossa kysyttiin paperit toissa juhannuksena. Ja ei, siinä ei mielestäni ole kyse mistään arvausleikistä.

Ikä voi tulla puheeksi muutenkin kuin arvausleikkien kautta esim olen ay-toiminnan kautta tutustunut moneen uuteen ihmiseen ja kaikenlaista tulee juteltua, omasta elämäntilanteesta jne.

Vierailija
13/30 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka mukaan babyfacet elivät vähän pidempään kuin naamastaan ikäisensä tai vanhemman näköiset.

Vierailija
14/30 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan se alkaa n. 40 vuoden jälkeen ja on menoa sitten! 38-vuotias voi näyttää vielä ihan hyvältä mutta kun vanhenee 4 vuotta siihen päälle niin huhhuh mikä ero. t kosmetologi

Vierailija
15/30 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina paperit, kun osta alkoholia

(viiniä tai olutta) tai käyn terassilla. Minusta se on noloa

Vierailija
16/30 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oli alle 38 vuotias. Ihmiset luuli nuoremmaksi. Kai se pukeutuminen ja yleinen olemus vaikuttaa arviointiin.

Voisi tietysti miettiä, miksi ap luulee olevansa jotenkin vanhan näköinen tai miksi ihmettelee, että par vuotta nuoremmaksi luullaan?

Mitä merkitystä iällä on aikuiselle ihmiselle?

Vierailija
17/30 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritettiin myydä lastenlippua, pienikokoinen ja nuorekas olemukseltaan hän...

Vierailija
18/30 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuvaava termi: MILF

Tero

Vierailija
19/30 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kade? En usko että mulle ihan imarrellakseen bussikuskit myy lastenlippua:D On ihan nuoretkin n. 20v luulleet samanikäiseksi. Omien teinienkin kaverit ihmetteli että minkä ikänen sun mutsi oikein on, joku 20v?:D

En ole pienikoinen, 168cm ja yli 70 kiloa, ikää 34v ja viisi lastakin löytyy:D

Tosin kyllä riippuu päivästä, joskus arvioidaan 16v ja joskus 27v mutta olen tottunut hämmästyneisiin reaktioihin kun kerron että mulla on lapsia:)

Ihme jutut teillä nelikymppiä lähestyvillä. Kyllä iän huomaa muustakin kuin naamasta- teitä on imarreltu kun olette arvuutelleet ikäänne. Ihankuin kukaan uskaltaisi päin naamaa heittää että "joo-o, sanoisin et 43" :D.

Vierailija
20/30 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan se alkaa n. 40 vuoden jälkeen ja on menoa sitten! 38-vuotias voi näyttää vielä ihan hyvältä mutta kun vanhenee 4 vuotta siihen päälle niin huhhuh mikä ero. t kosmetologi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme