Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 36 v ja mua luullaan 28-30-vuotiaaksi, lisäksi olen huomannut ilmiön

Vierailija
13.07.2010 |

että 20-25 -vuotiaat ovat alkaneet osoittaa mua kohtaan kiinnostustaan. Olen aika hämmästynyt ihan suorista ehdotuksista... :)

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aivan rupsahtaneita, suupielet alaspäin.

Kyllä kyse on geenien lisäksi siitä miten kantaa itsensä.

Vinkki nuorekasta ihoa toivoville: näillä(kään) keleillä ei kannata paahtaa ihoaan.

Vierailija
22/30 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

turhaa pelottelua. Olen 41 v eikä tota ole tapahtunut, ei myöskään miehelleni joka on 46 v. Miestäni luullaan jatkuvasti nippa nappa kolmekymppiseksi ja mua +-30v. En jaksa uskoa että ihmiset jaksaa teeskennellä jotain kauheaa hämmästystä kuullessaan ikämme, jos eivät oikeasti ihmettele - miksi ihmeessä sellaiseen olisi tarvetta?

vaan se alkaa n. 40 vuoden jälkeen ja on menoa sitten! 38-vuotias voi näyttää vielä ihan hyvältä mutta kun vanhenee 4 vuotta siihen päälle niin huhhuh mikä ero. t kosmetologi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tässä ole kyse siitä, että tuntemattomia lähestyisin kysymyksellä "arvaa minkä ikäinen olen". Vaan just on tullut puhetta esim. elämäntilanteesta tai lapsista, niin sitten on vähän hämmästyneitä ilmeitä. En ois uskonut... Vaikka toki monella 28-30 -vuotiaalla on jo perhe.

Ja 5:lle. En ole aiemmin todellakaan ollut kiinnostunut nuoremmista, mutta tapasin yhden 21 v miehen, joka henkisesti kypsä enkä hänen seurassaan tunne ikäeroa muuta kuin elämäntilanteistamme keskustellessamme. Kiva kuulla, että 12 vuoden erolla suhde onnistuu. ap

Vierailija
24/30 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että Suomessa naiset on ikäistään vanhemman näkösiä. En tiedä vaikuttaako siihen meikkaaminen vai pukeutuminen. Itse olen 25 ja usein luulen alle kaksikymppisiä minua vanhemmiksi. Tosi usein tapaa 18-20 vuotiaita , jotka menis ihan 20-vuotiaista. Ja sit jos oikeasti on ikäisensä näkönen, ni luullaan nuoremmaks. Siis itse pidän itseäni oikeasti ikäiseni näköisenä ja minua luullaa paljon nuoremmaksi, juuri siksi koska ne ikäiseni ovat usein kolmekymppisen näköisiä...

Vierailija
25/30 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saman ikäinen ja minulta kysytään ikä kun ostan oluen ja askin shigaarsheja.

Teini-ikäiset pojat ja tytöt osoittavat kiinnostustaan edelleen jo 20 vuoden ajan. Asia ahdistaa minua. Onneksi minulla on sentään muutama täysi-ikäinen tuttu.

Olen yrittänyt vanhentaa ihoani jo vuosia auringolla, shigaarseilla, alkoholilla. Ihoni ei vain vanhene.

T: 11cm mies

Vierailija
26/30 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua on aina luultu juuri sen ikäiseksi mitä olen. Heittoa on saattanut tulla muutamalla vuodella. Minusta on kiva näyttää ihan itseni ikäiseltä ja toivon näyttäväni myös tulevaisuudessa juuri sen ikäiseltä mitä olen.

t 31v

Vierailija
27/30 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että siinä on takana ajatus siitä, että esim. 35 vee on jo "täti" ja yli nelikymppinen vasta onkin.

Vaan kun nykyään ei ole :). Kolmevitoset ovat ihan nuorekkaita, samoin nelikymppiset - tai suurin osa ainakin.

Minä olen 43-vuotias. Selkeästi jo ikäiseni näköinen, toisin kuin esim. vielä juuri täyttäessäni 40 vee. Syynä selkeästi pari lisäkiloa :), kaksoisleuan alku kun ei nuorenna...

Mutta kaksoisleuan alusta huolimatta olen hyvässä kunnossa, kroppa on ihan riittävän ok - ei toki enää kaksivitosen kroppa, mutta se olisi minusta jo vähän liikaa oletettu. Viisi lastani näkyvät, ei raskausarpina tai riippurintoina, mutta suonikohjuina kylläkin. (On leikattukin, huimassa 25 vuoden iässä :), mutta niitä tuli sittemmin raskauksien myötä lisää.)

En pukeudu pissisteinityylillä ;-), mutta en tätimäisestikään. Vaan ihan nelikymppisen klassisesti, pienellä persoonallisella tvistillä.

Ja vaikka olen selkeästi ikäiseni, minua 10 vuotta nuoremmat miehet(kin) ovat kiinnostuneita minusta. Tai ovat ja ovat, klassinen suomalainen mies hiprakassa firman juhlissa selittämässä kuinka "ikinä ei susta uskoisi, että on ne viisi lasta" tms. soopaa :-D.

Vierailija
28/30 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se imartelevampaa. Alkossa töissä ollessa ohjeena oli tarkistaa paperit kaikilta nuoren näköisiltä, usein siis kysyin sellaisilta, jotka oli 25-vuotiaita, joskus yli kolmekymmppisiltä. Kukaan ei onneksi pahastunut.

Vierailija
29/30 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja monet uudet työkaverit ovat luulleet minua yli 30-vuotiaaksi, ennennkuin asia on tullut puheeksi. Otan sen kohteliaisuutena, olen sellaisella alalla että nuorena työntekijänä voisi kärsiä uskottavuuden puutteesta.

Vierailija
30/30 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttänyt ikäistäni vanhemmalta, minulla on "sellaiset" kasvot, sain jo nuorena ryppyjä. Kroppani on hyvässä kunnossa ikäisekseni, kiitos entisen urheilu, nykyisen kuntoiluharrastukseni. Olen 42-vuotias.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan