Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko tarjonneet kahvit kotikäynnille tulevalle neuvolan terveydenhoitajalle?

Vierailija
12.07.2010 |

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka tärkeää on tarjota kahvit kaikille jotka tulee taloon. Tulen maalta, ja siellä ei tulis kuuloonkaan, että jollekulle ei tarjottais kahvia. Se ois kauhea loukkaus ja siinä menis oma maine. Kaupungissa taas se ei näytä olevan niin tärkeää. Minusta on hirveän vaivaannuttavaa, että meillä käy putkimiehiä ym. jotka väittävät että eivät halua kahvia tai juomista edes kuumalla kelilä, vaikka tekevät töitä niska hiessä. Mun mielestä se on vähän moukkamaista, mut tietenkin jokaisella on oikeus kieltäytyä. Terkkarille tietenkin keitettiin kahvit ja tarjottiin pullat.

Vierailija
22/22 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka tärkeää on tarjota kahvit kaikille jotka tulee taloon. Tulen maalta, ja siellä ei tulis kuuloonkaan, että jollekulle ei tarjottais kahvia. Se ois kauhea loukkaus ja siinä menis oma maine. Kaupungissa taas se ei näytä olevan niin tärkeää. Minusta on hirveän vaivaannuttavaa, että meillä käy putkimiehiä ym. jotka väittävät että eivät halua kahvia tai juomista edes kuumalla kelilä, vaikka tekevät töitä niska hiessä. Mun mielestä se on vähän moukkamaista, mut tietenkin jokaisella on oikeus kieltäytyä. Terkkarille tietenkin keitettiin kahvit ja tarjottiin pullat.

Sama täällä, melkein kuin itse olisin kirjoittanut. Muhun on iskostunut maaseudun tapakulttuuri ja kiemurtelen melkein tuskissani kun täällä Helsingissä ei "kuulu" tarjota kahvia esim. juuri työmiehille. Kotiseudullani olisi äärimmäisen tylyä a) olla tarjoamatta kahvia lähes kelle vain taloon poikkeavalle ja b) olla ottamatta sitä vastaan. Joten kunhan neuvolantäti tulee käymään, hänelle ainakin laitan kahvia ja pullaa ja saa kyllä luvan ottaa pullasiivun tai edes lasillisen vettä kerta on meille tullut käymään :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla