Mitä Maxi-myymälöitä muistatte hyvin?
Kommentit (12)
Miten niin millaisia? Eikö ne kaikki ollut samantyylisiä?
Leppävaara. Silloin ei vielä tuntenut olevansa valkoihoisena vähemmistöä kun kauppaan meni.
Vierailija kirjoitti:
Leppävaara ja kannelmäki.
Ai, niin. Mä unohdin, että Kannelmäestäkin tuli Maxi-market. Se oli alunperin Eka-market. Asuin Haagassa, joten oli tuttu kauppa.
Vierailija kirjoitti:
Koska haluan tietää ja ei ne ollut samanlaisia vältämättä
Andie396
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leppävaara ja kannelmäki.
Ai, niin. Mä unohdin, että Kannelmäestäkin tuli Maxi-market. Se oli alunperin Eka-market. Asuin Haagassa, joten oli tuttu kauppa.
Oliko kiva kauppa?
Andie396
Dansku396 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo Dansku tarkoittaa ?
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Dansku396 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo Dansku tarkoittaa ?
Minä olen Dansku
En voi paljastaa oikeaa nimeäni?
Ei tarkota esinettä
Minun lempinimi on Dansku
Andie396
Leppävaaran Maxi-marketissa oli eläinkauppa, olen ostanut sieltä kanin. Joskus siellä oli matkijalintu joka osasi puhua, muistaakseni kyllä aika vähän. Se lintu ei tainnut olla myynnissä, vaan oli omistajan.
Ainakin Leppävaaran Maxissa me lapset kerättiin parkkipaikoilta ostoskärryjä, kun kärrystä tais saada 5 penniä, kun ne palautti tiettyyn paikkaan.
Kannelmäen Maxissa tuli käytyä, kun asuin Pohjois-Haagassa muutaman vuoden ysärillä. Siellä myytiin einesmaksaohukaisia samanlaisissa pakkauksissa kuin pinaatti- ja verilettuja nykyäänkin myydään. Ai että ne oli hyviä puolukkahillon kanssa! Ja Pohjois-Haagan pikkukaupoissa niitä ei tosiaankaan ollut.
Leppävaaran Maxin muistan oikein hyvin. Siellä tuli usein käytyä.