Lue keskustelun säännöt.
On se nyt kumma, kun kirppispalstoilla on epäkohteliaita ihmisiä!
12.07.2010 |
Tarkoitan tuolla sitä, että jos palstalle laittaa osta- tai myynti-imon, niin pitäisi olla pokkaa pystyä vastaamaan tarjoukssiin! Ei se nyt voi olla niin vaikeaa ilmoittaa, että kiitos mielenkiinnostasi, mutta X on jo myyty, tai kiitos tarjouksestasi, mutta olen jo löytänyt etsimäni tai en etsi juuri tuollaista tms.
Ja sitten, nuo jotka lupaavat hakea tavaran, mutta eivät koskaan viitsi vaivautua paikalle. Tai sitten nuo, jotka pyytävät, josko tavaraa voisi pitää varattuna X päivään asti ja sen jälkeen, kun kyselee maksun perään, vastauksena on pelkkä hiljaisuus.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla