Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan kun kesällä tulee turvottua...

Vierailija
11.07.2010 |

Ruoka maistuu huonosti mutta tulee vedettyä kaloripitoisia juomia ja sitten päälle jotakin suolaista.

Ei ole muuhun vuodenaikaan ongelmaa painon kanssa, mutta nyt on kesän aikana jo 2 kg tullut. Siirryn pelkkään veteen.

Mä olen tänään syönyt 3 ruisleipää ja 5 mansikkaa. Ja 2 mukia kahvia ja useamman mukin vettä. Ja aivan turvonnut olo. Ällöä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän juoda pelkkää vettä, mansikoita ja välttää herkuttelua (yritys on kova)!

Vierailija
2/3 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

illalla grillatessa haluaisi hieman herkutella kun kesä on kuitenkin kovin lyhyt... äh. Inhottaa tämä turpous. Onneksi joku muukin kärsii tästä. Tuntuu että ihmiset vain hoikistuu kesän myötä, minä en...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Massu on just samanlainen kuin ennen menkkoja (turpoan siis ennen menkkojakin hirveesti) ja vatsa on nyt karsee pömppis, ihan kuin olisin vähintään viidennellä kuulla raskaana :( Että ituttaa ja rankasti! Kaikki pöksyt ja hameet kiristää vyötäröltä ja ainoastaan kahdet farkut (jotka on jo muutenkin mulle himppasen liian isot) ja yhdet sammarit (näissä sama juttu) ovat passelit, mutta ne on liian kuumat. Ja mekkoja en omista kuin kaksi ja niitäkin pitää välillä pestä.

Ja mä en edes herkuttele, kun mikään ei maistu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan