Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikko lomaa takana ja itken jo väsymyksestä.

Vierailija
11.07.2010 |

Miksi helvetissä tuli ikinä tehtyä enemmän kuin yksi lapsi:(. Jatkuvaa tappelua ja välienselvittelyä aamusta iltaan. Sydän hakkaa ylikierroksilla ja pakko paeta vähän väliä toiseen huoneeseen pakoon lapsia.

Meillä on vastavalmistunut talo, joten mies joutuu tekemään töitä sen kanssa ja minä olen paljon lasten kanssa.

Haaveilen yhteisestä minilomasta miehen kanssa, mutta meillä ei ole ketään kuka voisi tai jaksaisi hoitaa lapsia, joten pääsemme jonnekin sitten kun lapset pärjäävät omillaan joskus 10 vuoden päästä.

Kolme viikkoa vielä pitäisi jaksaa, en tiedä miten. Ei edes huvita lähteä minnekään lasten kanssa kun se on yhtä säätöä ja sähellystä koko ajan. Hetken rauhaa ei ole, että ehtisi jossain jutella jonkun kanssa tai syödä rauhassa tms.

Haluaisin paeta jonnekin missä olisi rauhaa ja hiljaisuutta.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joo, kaduttaa, että tuli tehtyä, mutta jos olisin suunnitellessa tiennyt mitä tämä on, niin olisinpa jättänyt tekemättä. Yksi lapsi olisi ollut meille sopiva määrä.

Vierailija
2/37 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä toinen hermoraunio. Meillä lomaa jo neljäs viikko menossa ja koulujen alkuun asti pitäisi jaksaa. Alkais jo koulut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin keksiä lapsille tarpeeksi virikkeitä. Kun ovat esim. rannalla hilluneet itsensä ryydyksiin, niin osaavat kotonakin olla aloillaan. Ja kyllä ihan hyvin voi DVD:n tai telkkarin laittaa niille auki joskus, että saa itse hengähtää.

Näin mä toimin mun 3- ja 5-vuotiaiden kanssa. rv 39 menossa...

Vierailija
4/37 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommalle omia kavereita kylään.

Tappelu syntyy herkimmin tekemisen puutteessa ja kotona nyhjätessä.

t. äiti, jolla 8- ja 5-vuotiaat

Vierailija
5/37 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipihassa ollaan oltu ja on laitettu uima-allas, vesisuihku ym. Pienimmällä on paha uhma päällä ja kaikki asiat kiukuttaa.

Isomman kaverit on lomilla, joten hänellä on muuta seuraa ihan satunnaisesti.

Vierailija
6/37 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiparat, heilläkin on loma

Vierailija
7/37 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää käymään vaikka niissä, tai jossain!

Voisko mummit kattoa lapsia vähän aikaa?

Vierailija
8/37 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ero ja jätä lapset miehelle. LÄhde siis suunnitellusti pois ja jätä miehen huoleksi järjestää lasten hoito. Usko pois, se on parasta.

Vierailija
9/37 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla ja illalla.

Monissa museoissa yms. on viileää sisällä. Kirjastoissa samaten.

Me kierrämme myös kirppareita ja muita pikkutapahtumia.

Ja isommalle sovin leikkitreffejä kerta viikkoon. Käy myös omin päin kaverien luona yökylässä.

7

Vierailija
10/37 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ero ja jätä lapset miehelle. LÄhde siis suunnitellusti pois ja jätä miehen huoleksi järjestää lasten hoito. Usko pois, se on parasta.

Onhan meillä hyviäkin hetkiä, mutta enemmän kieltämättä kyllä tuota riitaa ja huutoa ja meteliä. Kun saisi joskus hengähdystauon, muualla siis kuin töissä.

Vierailija
11/37 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt äiti elää kuin lapset tekisivät olosta helvetin. Osasyy hankaliin lapsiin on aikuisen asenne.

Sinä haluat olla yksin, lapset haluavat tankata äitiä. Vanhaan hyvään aikaan tuoss tilanteessa annettiin lapsi tai kaksi kasvateiksi lapsettomille sukulaisille. Harmi, että enää ei tehdä niin.

Vierailija
12/37 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiparat, heilläkin on loma

Loma on joo, mutta vain lapsille, ei meille aikuisille.

Vierailija
13/37 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lapset vaistooa, jos vanhempi ei oo läsnä, eikä haluaisi lasten kanssa olla.

Itsellä, kun joskus väsyttää eikä lapsia jaksaisi kuunnella niin menevät helposti kierroksille.

Musta tuntuu että sulla ap on nyt niin paha v*tutus päällä, että et ota mitään neuvoja vastaan?

Vierailija
14/37 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää käymään vaikka niissä, tai jossain! Voisko mummit kattoa lapsia vähän aikaa?

Toiset asuvat lähellä, mutta eivät ole kovin kiinnostuineita lapsista. Harmi.

Vierailija
15/37 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lapset vaistooa, jos vanhempi ei oo läsnä, eikä haluaisi lasten kanssa olla. Itsellä, kun joskus väsyttää eikä lapsia jaksaisi kuunnella niin menevät helposti kierroksille. Musta tuntuu että sulla ap on nyt niin paha v*tutus päällä, että et ota mitään neuvoja vastaan?

vettä myllyyn just silloin kun se vaan pahentaa asiaa.

Ei ole enää vitutus päällä, tultiin sisälle, lapset syövät ja minä rentoudun tässä koneella.

Vierailija
16/37 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on lomastressi. Ihan tavallista. Mulla oli 2 vuotta sitten kun kuopus oli 3 vuotias. Olin niin väsynyt , että tuskin halusin edes hengittää. Kaikki meni väärin ja jokainen inahdus otti pattiin. Eli sinulla on tainnut olla kiirettä sen taloprojektin ja kaikkien muiden asioiden kanssa, ja nyt kun loma alkoi, niin stressi iskee päälle.

Eli olet tätä tunnollista "sairastan, kun on lomaa"-tyyppiä.

Eli nyt viikko valmisruokaa ja sanot lapsille, että äiti on nyt vähän kipeä ja tarvitsee lepoa. Mitä todennäköisimmin yrität suorittaa kokoajan jotakin, eikö niin? Jätä asiat pariki päiväksi. Tänään on ihan liian kuuma suorittaa mitään.

Ymmärrän sinua niin hyvin, mutta olisit väsynyt ilman niitä lapsiakin nyt.

Vierailija
17/37 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupungissa asut? Minä voin hoitaa lapsiasi ensi viikolla kohtuullista maksua vastaan, tuli yllättäen ylimääräistä vapaata

Vierailija
18/37 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona kokoajan ja sinä olet väsynyt jo viikon kuluttua.

Tuntuu, että kasvatusvastuu siirretään helposti muualle.

Vierailija
19/37 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan otat itseäsi niskasta kiinni ja aktivoidut! Helpottaa teidän kaikkien oloa. Puistoissa on kivaa kuumallakin eväät mukaaan ja uimarannalle pariksi tuntia niin saat takuvarmasti lapset väsymään ;). Tee ruokaa kerralla pariksi päiväksi niin pystyt antamaan lapsille aikaa. T: äiti, lapset 5v ja 3v ja pallomaha.

Ps. Jos sulla olisi yksi lapsi se kitisisi seuraa ja huomiota koko ajan. Vaikka onhan se välien selvittely välillä aivan hermoja repivää...

Vierailija
20/37 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitä ei voi naapurit häätää pois. Asutaan rivarissa ja yhtä helvettiä on. Ranta vieressä, mutta ei auta tilanteeseen.

Naapurit kyttää lapsia ja tehneet valituksia kaikista lapsista.

Teillä voi sentään lapset tapella, kun täällä yhtä hyssyttelyä koko elämä.

Tahdon ensi kesänä pois täältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän