Miten 36-vuotiaan miehen "pitäisi" mielestänne pukeutua?
Siis eri tyyleissä, miten EI saa pukeutua mielestänne?
Millainen tyyli iskee teihin?
Kommentit (9)
oli se tyyli sitten rokkari tai pukumies. Eli ehjät, sopivat ja puhtata vaatteet jotka muodostavat hyvän kokonaisuuden. Itse tykkään miehillä puvuista ja rokkarityylistä (en tosin mistään Michael Monroe-Andy McCoy-tyylistä, ennemmin sellaisesta hillitystä hevarista/gootista), purjehdus- ja sporttityyli taas ei iske.
että rokkarin farkut voi tietty olle "rikkinäiset", siis tietyllä tavalla siististi repaleiset, ei niin että persauksisas on reikä ja vetskari ei pysy kiinni ;)
oli se tyyli sitten rokkari tai pukumies. Eli ehjät, sopivat ja puhtata vaatteet jotka muodostavat hyvän kokonaisuuden. Itse tykkään miehillä puvuista ja rokkarityylistä (en tosin mistään Michael Monroe-Andy McCoy-tyylistä, ennemmin sellaisesta hillitystä hevarista/gootista), purjehdus- ja sporttityyli taas ei iske.
esim. kello tai kengät, mielummin molemmat.
Muu onkin sitten ihan miehen tyylin mukaan; onko hän sporttinen- vai bisnes - vaiko kenties perusjamppa.
Peruskamat vois olla hyvät, vähän kuluneet farkut, converset tai hyvät nahkakengät, esim. Boss/Prada/Tiger of Sveden tms. - ja kesällä vaikka valkoinen paita ja hintava tai kalliimmanpuoleinen kello.
Erittäin tärkeää on, että vaatteiden alta ei paljastu mitään älyttömän höllyvää kroppaa; varsinkin miehen rasvaprosentti on hyvä pitää mahdollisimman matalana.
Tsekkaa ja matki maltilla ruotsalaisten tai ranskalaisten miesten tapaa pukeutua, niin et voi mennä pahasti vikaan.
Ja miten EI saa pukeutua: ei saa olla huono tyyli, ei crocseja jne.
Ja 36v mies voi pitää yhtä hyvin vielä hupparia ja farkkuja, kuin 6-vuotiaskin:)
Joku Nikki Sixx nykyään on pukeutumiseltaan juuri sellainen, mistä pidän.
Tuossa kuva: http://images1.fanpop.com/images/photos/1200000/Sixx-A-M-nikki-sixx-127…
Pukumiehet ei kiinnosta, liiallinen sporttiyylikään ei, tradenomi-look on no no.
Puhtaat ja ehjät vaatteet pitää olla, on tyyli mikä tahansa.
esim. kello tai kengät, mielummin molemmat.
Muu onkin sitten ihan miehen tyylin mukaan; onko hän sporttinen- vai bisnes - vaiko kenties perusjamppa.
Peruskamat vois olla hyvät, vähän kuluneet farkut, converset tai hyvät nahkakengät, esim. Boss/Prada/Tiger of Sveden tms. - ja kesällä vaikka valkoinen paita ja hintava tai kalliimmanpuoleinen kello.
Erittäin tärkeää on, että vaatteiden alta ei paljastu mitään älyttömän höllyvää kroppaa; varsinkin miehen rasvaprosentti on hyvä pitää mahdollisimman matalana.
Tsekkaa ja matki maltilla ruotsalaisten tai ranskalaisten miesten tapaa pukeutua, niin et voi mennä pahasti vikaan.Ja miten EI saa pukeutua: ei saa olla huono tyyli, ei crocseja jne.
Ja 36v mies voi pitää yhtä hyvin vielä hupparia ja farkkuja, kuin 6-vuotiaskin:)
Samaa mieltä, mutta laajennan tätä että minulle käy esimerkiksi jotkut hyvännäköiset Adidaksen lenkkarit tai varsilenkkarit miehellä. T-paidoista tykkään miehellä, varsinkin jos ne istuvat hyvin ja niissä on jotain hienoa ;) Nahkatakki tai joku hieno kangastakki on myös pop. Nahkakengät kyllä menevät kanssa, käärmeennahkastakin pidän.
Kuvailin siis tyyliä, josta itse miehellä pidän, en tarkoittanut, että kaikkien pitäisi näyttää sellaiselta:D
Itse olen ollut 13-16v punkkari, oli irokeesikin jne ja sen jälkeen mulla oli vahva ja pitkään jatkunut Mod-kausi, eikä kumpaankaan tyyliin kuulunut juurikaan huoltaa kehoaan. Nykyään en voi sietää
luikkuja miehiä, jotka eivät urheile.
Kun katselin tässä alkukesästä miehen vanhoja kuvia, jotka oli löytänyt kotoaan.
Niissä miehellä oli pitkä, permanentattu tukka, suuria korviksia, liivejä joissa ei paitaa alla, tiukkoja nahkahousuja ym. Kuvat siis kasari-ysäriajalta.
Nykyään mies(38v) pukeutuu kuin kuka Crocs-mies tahansa.
Minuun iskee rock-henkinen pukeutuminen, rikkinäiset farkut, tietynlaiset printtipaidat ym.
Pukumiehet tai aikuisilta fruittareilta näyttävät eivät iske yhtään.