Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**Huhtikuiset 2011**

10.07.2010 |

Aloitanpa reippaana meille maaliskuisista pudonneille uuden kuun, en ainakaan ollut näkevinäni kenenkään aloittaneen huhtikuisia vielä. Eipä kummempia auringon alla, ei edes ovistuntemuksia vaikka kiertopäivien mukaan olisi käsillä nyt. Minusta tuntuu kyllä etten raskaudukaan kovin helpolla, kaksi viimeistä kiertoa on ajallisesti osunut täysin nappiin eikä tulosta siltikään. Eli aivan hyvään aikaan ehkäisy pois jätettiin, vaikka nuorimmainen vasta tulee 8kk ikään, kai se vaisto sitten sanoi ettei kovin helppoa tästä raskautumisesta tule. Mutta tästä vain eteenpäin, voihan se elämä vielä yllättää:) Tässä vaiheessa kiertoa taas ihan positiivisin mielin, alkukierto sitten taas mieli maassa:/

Helene kp.12/24-28

Kommentit (273)

Vierailija
21/273 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liitympä minäkin nyt jännäämään tänne teidän kanssa.. Kirjottelin jo tuolla maalismurujen puolella hieman, mutta pääasiassa vaan taustaillut..

Esikoinen siis haaveissa on! =) Nyt menossa yk2 ja kp 19/28-29. Pääasiassa kierto on ollu tuon 28 päivää mutta jostain syystä lykkäsi edellisen päivän pidemmäksi.. Mistä lie johtunut! Oviksen uskon tulleen hyödynnetyksi varsin hyvin tällä kertaa! ;) Se kun aiheuttaa niin kovat mahakivut toisinaan että ei voi olla huomaamatta, tälläkin kertaa siis. Nyt sitten elellään piinaavia päiviä taas tuonne ensi viikon loppupuolelle asti! Nyt jos tärppäisi niin huhtikuun alussa tulisi vaavi... Toivotaan toivotaan! Ja jännätään! =)

Viime kierrolla sitä tuli "huomattua" oireita ties mitä, mutta eihän ne paikkaansa pitäneet. Nyt olen yrittänyt olla mahdollisimman rennolla mielellä ja yrittänyt olla ajattelematta asiaa liikaa. Miten se sitten on onnistunut onkin ihan oma lukunsa!!! ;D

Vierailija
22/273 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä myös yksi kuumeilija, en ole näihin kuukausi pinoihin ennen kirjoitellut, mutta nyt päätin liittyä, sillä mukava jakaa kokemuksia muiden kanssa. Hemmetin helteet ja ei ilmastoitu asunto tekee yrittämisestä vähän raastavaa :D ollaan oltu kyllä miehen kanssa aktiivisia, aina oltu. Ja se tarkoittaa meillä joka päiväistä puuhastelua muutamaa harvaa oikkua lukuunottamatta..

meillä ei ole lapsia ennestään..

plussatuulia ihan jokaiselle!

kp 18/28-29 yk4

ps. ainiin! tavallisuudesta poikeavaa, olen todella kovassa flunssassa, tälläisellä helteellä??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/273 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa muut odotuksen odottelijat,

Toivottavasti kaikilla pettymyksen kokeneilla on jo paremmat fiilikset alkukierron jäljiltä. Ponityttö, erityistsempit sinulle :). Ei sillä ole väliä onko ei-toivottuun lopputulokseen päätynyt yk 5 vai 15, iso pettymys se silti on. Jokainen elää omaa elämäänsä ja kohtaa omalle itselleen sillä kertaa suurimmat haasteet. Esikoista yrittävillä raskautumisodotusta varjostaa pelko siitä, ettei koskaan saa omia lapsia - minulla ainakin. Se haamu nostaa päätään aina, kun täti hyppää remmiin.

ON: joo, paremmalla mielellä mennään jo. Olen tässä kuulostellut itseäni taas ja mitä useampia kiertoja pilsujen lopettamisen jälkeen kuluu, niin sitä paremmin tuntuu että tiedän mitä tässä kehossa tapahtuu. Voihan se tietysti milloin tahansa heittää häränpyllyäkin. Tuntuu hyvältä tietää missä mennään - ja että tehdas käynnistyy joka kuukausi ;). Ovistikuttelun aloitan aikaisintaan ensi tiistaina (kp15).

Peukut pystyssä piinaviikkoja lähestyville :), ketä kaikkia olikaan - shellie, janna, mimmu, helene...++++

Aurinkoista ja rentoututtavaa viikonloppua :)

Vilho kp 11/32, yk5.

Vierailija
24/273 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan vaan täältäkin suunnalta! Puuh,onneksi tuli sadepäivä ja hieman ilma viileni ja maa saa vettä.On kyllä kastelukannu ollut kovassa käytössä :) Mut mahtava kesä! Viime kierron negan aiheuttama"hämmennyskin" on lähes unohtunut..

Täällä esikoisen kuume siis kasvaa hurjaa vauhtia, nyt kp12,yk3(?)ja tiedossa lemmekästä aikaa:)

Oviksen alkumerkkejä jo havaittu,nippaili kovasti eilen jne..Tosin mieltä painaa jonkinlainen huoli tärppäämisestä, kun munasarjoja on ronkittu jokunen vuosi sitten.Kysta siellä aiheutti oireilua ja tähystyksessä leikattiin pois..

Mut täytyy vaan pitää lippu korkeella kaikesta huolimatta!

Viikonloppua ja isoja plussia koko joukolle!

Vierailija
25/273 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ollut hellettä... Tallille ja koirien kanssa lenkille pääsee vasta iltamyöhällä, kun on vähän viileempää. Puuh. Hyvään aikaan tuli eilen otettua uus tatuointikin, melko hikistä mennä ulkona pitkähihainen päällä, mutta onneks ei tarvii kun pari viikkoa suojella ihoa. Niin justiin tän hellejakson ajan. ;D

Huomenna meinasin alkaa tarkkailemaan ovulaatiota tikkujen avustuksella. Päivät tuntuu kuluvan NIIN hitaasti.

Plussia piinaaville! :)

Anski- kp.9/26

Vierailija
26/273 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidanpa minäkin liittyä tänne..kp 23/27 menossa, la ois 30.3 mutta tuskin tässä raskaana ollaan joten..

Tänään kuulin että paras ystäväni on raskaana. Vilpittömästi olen onnellinen hänen puolestaan, olisi vain niin ihana odottaa yhdessä. Meni vaan tuo edellinen ovis aika hyväntekeväisyyteen..ainahan toki toivoa on kunnes täti saapuu.

Tsemppiä kaikille teille muillekin, plussa uutisia odottelessa!

Täällä yk 7 ja esikoinen haaveissa.

27/273 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään häivähti mielessä että oiskohan tärppi tullut:) Ihan sellaisena aaltona tuli ajatus että nyt on onnistunut..mutta lienee ihan toiveajattelua:/ Kummallisinta tässä kierrossa oli oviksen jälkeenkin tuntuneet alavatsakivut, kestivät kolmisen päivää. Joka kierrossa jotain outoa uutta. Saas nähdä sitten:/

Hyviä peitonheilutuksia kaikille ja onhan meitä muutama loppukiertolainenkin jo:)

Helene kp.19/24-28

Vierailija
28/273 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin samanlaisia ajatuksia kuin Helenellä. Minäkin olin jo varma että nyt onnistui. Alkoi jopa oireilua olla: vessassa ravaaminen ja väsymys.. Nyt kuitenkin alaselkää pakottaa siihen malliin että taitaapi ollu täti huomen/ylihuomen tulossa... :( kp 27/28-29 meneillään.

Vierailija
29/273 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helene, toivotaan, että sun tuntemus on oikea! Muistan itsekin pari kertaa kokeneeni ton tunteen ja joskus se on osunut kohilleen;) Sen varaan vaan ei uskalla paljon laskea.

Mulla on nyt sellainen tunne, että kaikki ei ole ihan mallillaan...menkat kesti tuhruineen 10 päivää, joten jotain sekaannustahan se tietää...mutta niinpä se taitaa mulla käydä aina, kun vauvaa yritetään saada aikaiseksi...eli pidemmän kaavan mukaan...;(

No, onneksi miehellä on loma parhaillaan, joten ei liikaa viitsi näitä murehtia! T.Wilpuri kp10/27

Vierailija
30/273 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi haluan toivottaa tälle kierolle parempaa onnea kaikille ja plussatuulia. Toivottavasti moni siirtyy odottajien puolelle tässä kuussa.

Kiertopäivää 26/34 tässä vietellään ja toiveita maalisvauvasta ei juuri ole. Laskurin mukaan laskettuaika olisi 30.3 mutta koska kierto on pidempi kuin 28 päivää niin laskettuaika olisi huhtikuun puolella.Olisi pieni muotoinen ihme tapahtunut jos nyt olisin raskaana. Mitään oireita ei ainakaan vielä ole ja ovis taisi myös mennä omia aikojaan.

Ovistesteistä sen verran kysyisin että onko joku tietty merkki parempi kuin muut. En ole vielä ostanut kun yritystä on vasta kaksi kiertoa takana, mutta jossain vaiheessa vois hankkia. Nyt kyllä ajattelin hillitä vielä itseni ja keskittyä viettämään kesälomaa lasten kanssa.Syksyyn mennessä jos ei ole tärpännyt niin otan sitten järeemmät aseet käyttöön, siihen asti yritetään ihan luomuna.

Oletteko muuten kertoneet vauvan yrityksestä sukulaisille ja ystäville, vai odotatteko siihen että vauva on jo tulossa? Meillä lapsi katras on sen verran iso että ei olla huudeltu että vielä lisää halutaan.

Vierailija
31/273 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tänään ekan ovistestin. Ihan tuli yllätyksena kaksi vahvaa viivaa siihen. Aattelin, että vasta ens viikolla... Mutta eihän siinä mitään, tuli/tulee ainakin hyödynnettyä. ;) Tai huomenna tai ylihuomenna kai se itse ovulaatio tapahtuu. Mulla on noita KT:stä tilattuja Sofi one step liuskoja...

Me sovittiin, että ei kerrota yrityksestä kellekään. Minä tosin vahingossa kerroin yhdelle ystävälle. Mutta salaisuus on hyvässä huomassa. :)

Käytiin tänään kattomassa Knight & Day -leffa. Oli aika hassu, hyvä.

Muok. Oho vuorokaus ehtikin jo vaihtua. :D Siis kaikki tapahtui eilen.

Anski- kp.11/26

32/273 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun kuvittelin etten tarkkaile itseäni tämän kierron lopussa ja PAH!! Tänään tuntunut nippailua alavatsassa, heti aloin kuvitella että kiinnittymiskipuilua..On niin vahva kuvitelma että tässä kierrossa on onnistunut. ÄH, kohta sitten taas ihan alamaissa kun menkat alkavatkin.. On aivan oikea sana piinaviikot tässä kierron vaiheessa:/

Helene kp.20/24-28

33/273 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin olo on kokoajan levoton. Toivoisi että kuukausi olisi pidemmällä, pääsisi yrittämään esikoista :) Eilen mieheni sanoi että oli varma että olisin jo viiem kierrosta ollut raskaana. Toivoi ja pelkäsi sitä :) Ja hän oli yllättynyt ja toisaalta pettynytkin kun täti sitten saapuikin. On ihana huomata kuinka omassa armaassa se vauvakuume on herännyt. Toki ketä ei pelottaisi tuleva tuntematon tulevaisuus, sitten kun lapsi lopulta ilmoittaa tulostaan. Kaikkihan siinä muuttuu.

Nyt nautitaan kesälomasta ja toisistamme. Mietin että mitenkähän tämä kierto menee, kun edellinen veti niin pitkäksi. Tuleekohan ovis normaaliin aikaan vai voiko se seota pidentyneestä kierrosta? Onko kokemuksia?

Hekle kp 5/32-33

Vierailija
34/273 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana loma ja kaiken kruunavaa mökkiviikonloppu takana, mutta huomenna pitäis palailla takasin töihin. Höh.

Jotenkin olen huomaamattani asettanut itselleni "takarajoja", että milloin sitten jo varmastikin olen raskaana. Ensin oli pääsiäinen, sitten tutun häät toukokuussa, siten lomamatka kesäkuussa, sitten töihin paluu loman jälkeen... Nyt on siis taas yksi "takaraja" umpeutunut ilman toivottua tulosta. Enkä siis todellakaan ole tehnyt tätä tarkoituksella, vaan siis vaan ajatuksissani miettinyt näitä. Vilho, kiitos siis tsempistä. Kyllä tämä välillä aika raskaalta tuntuu, mutta nytkin meni lähes koko viikonloppu ilman että edes ajattelin koko asiaa, ihanaa. Niinkun sanoit välillä iskee ahdustus että tuleeko meistä koskaan vanhempia?! No, onhan tässä vielä rutkasti aikaa.

Täällä kp8/28-38 eikä mitään raportoitavaa. Pikkasen tossa selailin kalenteria ja huomasin että jos ovis on kp14 kieppeillä menee tämä ja seuraava kierto aika hakuammunnaksi, sillä emme ole miehen kanssa samassa paikassa kummallakaan kerralla.. Sekin surettaa jo valmiiksi. No, toisaalta viime kierto venyi 38 päiväseksi, joten oviksen ajankohdasta ei oikeen voi päätellä yhtään mitään. Tikut odottelee kaapissa ja ajattelin ruveta hyvissä ajoin seurailemaan ja tikutan vaikka pari viikkoa joka päivä, jotta näen missä mennään. Toivotaan nyt että osutaan miehen kanssa oikeaan aikaan saman peiton alle! ;o)

Hekle, tsemppiä sullekin esikoisen yritykseen, täällä siis sama tilanne. Jos kiertosi on ollut 33 pvää, niin silloin ovis on todennäköisesti ollut noin kp19 "tavallisen" kp14 sijaan. Eli siis noin 14 pvää ennen ensimmäistä vuotopäivää. Seuraavaa ovista ei voikaan enää sitten ennustaa... Siksi otin nyt itse tikut käyttöön, kun kiertoväli on tosiaan ollut 28 tai 29 ja nyt yhtäkkiä 38... murr.

Plussatuulosia kaikille!

Vierailija
35/273 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan taustailtu nyt koko alkukierron ajan. Viime kierron venyminen 33 päivään oli aika masentavaa, mutta ei tässä auta kuin yrittää uudestaan.

Jatkan edelleen taustaillen, lomalla kun ei tunnu olevan niin paljon aikaa pyöriä netissä kuin töissä ollessa :)

Plussatuulia kaikille kuumeilijoille!

HennaN kp 14/25-33, yk 3

Vierailija
36/273 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tulla nyt piinaviikoksi mukaan :)Yrityskierto on 4 tai 5 ja mennään jo kp 24/24-28 kohdalla. Jollain tavalla on nyt tuntunut erilaiselta kuin aiemmissa kierroissa, jotkut tärähdykset on tuntuneet oudoilta alavatsassa, ihan kuin siellä olisi jotain ylimääräistä. Erityisiä muita oireita ei kyllä ole. Loma alkaa tämän viikon jälkeen, ja olisi kyllä ihanaa jos nyt olisi tärpännyt niin saisi rauhassa ihmetellä lomalla uutta olotilaa. Mies taitaa odottaa tärppiä niin kovasti ettei uskalla koko aiheesta oikein puhuakaan, ettei tulisi pettymystä. Vähän ollaan sivuttu aihetta. Edellisen kierron jälkeen hän tunnusti, että oli jo tosi kovasti toivonut onnistumista...

Josko nyt sitten. Tämä olisi kolmas lapsi.

Vierailija
37/273 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka yrityskierto siis alussa,kp 6/26-32 menossa ja tässä nyt en ajatellut mitään ovistikkuja lähtee ostamaan(vaikka mieli tekisi),kun mies on sitä mieltä että kun joka päivä peittoja heiluttelee niin pakko on tärpätä jossain vaiheessa :D Mut sen näkee sitten et millon onnistuu...Mulla on ihan kamala vauvakuume,miehestä en osaa sanoa kun se niin hyvin peittää tunteensa et miten paljon se lasta odottaa.Toivottu raskaus kuitenkin olisi,siitä molemmat on samaa mieltä.

Ihan kummaa kun ei ennen ole tällaista varsinaista vauvakuumetta ollutkaan,vaikka jo kaksi lasta meillä on.Kaikki kirjaston raskaus/synnytys/vauvakirjatkin olen lukenut läpi :D

Vierailija
38/273 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka yrityskierto siis alussa,kp 6/26-32 menossa ja tässä nyt en ajatellut mitään ovistikkuja lähtee ostamaan(vaikka mieli tekisi),kun mies on sitä mieltä että kun joka päivä peittoja heiluttelee niin pakko on tärpätä jossain vaiheessa :D Mut sen näkee sitten et millon onnistuu...Mulla on ihan kamala vauvakuume,miehestä en osaa sanoa kun se niin hyvin peittää tunteensa et miten paljon se lasta odottaa.Toivottu raskaus kuitenkin olisi,siitä molemmat on samaa mieltä.

Ihan kummaa kun ei ennen ole tällaista varsinaista vauvakuumetta ollutkaan,vaikka jo kaksi lasta meillä on.Kaikki kirjaston raskaus/synnytys/vauvakirjatkin olen lukenut läpi :D

Vierailija
39/273 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu reissun päällä lasten kans ja viime viikolla alkoi todellakin menkat. Pari päivää sitten tuli ihan sellasia verihyytymiä, joten jäin sitten miettimään, että oisko tää nyt sellanen varhainen keskenmeno, ko mulla kuiten oli niin vahvat oireet päällä silloin tovi sitten...?! Eli nyt ois menossa kp 7 ja edelleen veri vuotaa!!!

Nooh, jotenkin niin petyin menkkoihin, vaikka nyt vasta yk2 meneillään ;) Välistä tuntuu, että nyt me jätetään koko vauvaprojekti kesken ja meän lapset on tässä, mutta silti eilen aloin jo ajatteleen mahdollista raskautumista - on tää naisen mieli vähintäänkin outo! :DDD

Apua, nyt on mentävä - nuorin jyrsii mun varpaitani :) Tsemppiä jokaiselle!

Vierailija
40/273 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minäkin nyt sitten virallisesti liityn tähän seuraan kun täti kyläili meillä viime viikonloppuna. Nyt vaan odotellaan että ymmärtäis lähteä ja pääsis sitten uuteen yritykseen...

Plussia Plussia kaikille!