Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä panoasennosta naiset tykkää?

Vierailija
10.07.2010 |

Moi harrasteko panon aikana muitakin asentoja?

Leikittekö seksileluilla?

mitä haluaisitte että miehet teille tekisi muutakin kun naintia?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takaapäin peräaukkoon

Tämähän se paras on. Naisen polvet vielä mahdollisimman haralleen ja ylävartalo sänkyä vasten että pylly on oikein kunnolla pystyssä. siitä voi sitten mies oikein kunnolla paaluttaa myös ylhäältäpäin siis siten että mies on jalkojensa eikä polviensa varassa

Vierailija
22/35 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä itse akti tuntuu lähes aina tapahtuvan löhetyssaarnaajassa. Ei tule takaapäin panot kuuloonkaan. Hyvä jos pari kertaa olen niin parrua saanut :D Muuten on kyllä höystetty seksiä yhdellä sun toisella jutulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä kokeillut monenlaisia asentoja, ja oikeastaan kaikki ovat kivoja, mutta lienenkö tylsä, kun parhaat kyydit mielestäni saa perinteisessä lähetyssaarnaaja-asennossa. Ainakin sen loppuhuipennuksen - sitä ennen on voinut tehdä vaikka mitä ;) 

Vierailija
24/35 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä suosikkiasento riippuu vuorokaudenajasta. Päivisin ja iltaisin takaapäin vuorotelleen molempiin reikiin samalla nahkaläpyskällä voimakkaasti piiskaten, öisin ja aamuisin puoliunisena saksiasennossa toinen toisiamme lykkien. Kasvoilla istuminen (minä mieheni kasvoilla) tuntuu myös erittäin hyvältä.

Eli milloin mitenkin.

Vierailija
25/35 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monen naisen kokemuksella suurin osa haluaa takaa päin.

Vierailija
26/35 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa peruskolulaiselta.

Vierailija
27/35 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin, ehdottomasti! Ja leluja ihna miten vaan, varsinkin peppujutuista lämpenen ihan kivasti.. Mulle riittäis kun mies tekis aloitteita, olisi luova eikä aina kysyis mitä haluan, joskus vois yllättää herättämällä seksiin..

Vierailija
28/35 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alistava esileikki, siittämisellä uhkailu ja kunnon jyystö takaapäin on parasta mitä tiedän. Mielellään myös läpsimistä perseelle aktin aikana sekä ylipäätänsä kovat, dominoivat otteet. Haluan tunteen siitä, etten pääse pois ennen kuin mies on tyydyttänyt tarpeensa. Ehdottomasti suihinottoa useasti seksin aikana. En tiedä mistä johtuu, mutta olen tavannut vain yhden miehen, nykyiseni, joka tällaisesta seksistä pitää. Aika kuivaa kautta on ennen häntä ollut, kun itse en tykkää paijailusta ja muka kiihottavasta lässynläästä.

Vierailija
29/35 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään vaihtelevasta seksistä. Naisille tärkeintä on hyvä lämmittely, me ei olla sekunnissa salko ojossa kuten miehet, vaan sytymme hitaammin.

Kiireetöntä esileikkiä siis ensin, siinä tykkään maata selälläni jalat auki kun mies on jalkopäässä. Mikään ei ole isompi tuen off kuin hätäisesti pillua kuoleva mies ja sellaisten kanssa viheltäen nykyään pelin poikki ja häivyn.

Kun alan olla valmis kovempiin otteisiin, tykkään aloittaa lähetyssaarnaajassa tai sen variaatiossa. Myöhemmin tykkään hypätä ratsaille ja määrätä itse vauhdin. Tuossa asennossa yleensä itse saan parhaan tuntuman. Kiihottaa myös älyttömästi antaa miehelle hyvät näkymät ja katsella itsekin peilistä jos nojaudun taakse ratsastaessa tai olemme reverse cowgirl-asennossa.

Loppuun tykkään antaa miehen kaikella voimalla tulla takaapäin.

Vierailija
30/35 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys aiheutti nauruntyskähdyksen. Aivan kuin kaikki naiset pitäisivät yhdestä ja samasta asennosta tai ylipäätään samanlaisesta seksistä. Kysymys keskittyy myös vain panoasentoon, eli yhdyntään oletan? Naisille seksi on kyllä paljon paljon muutakin ja tärkeintä lienee mitä tapahtuu ennen yhdyntää (fiilikset kumppanista ja hyvä esileikki).

Kannattaa kommunikoida kulloisenkin partnerin kanssa kun hommat etenevät siihen vaiheeseen.

Yleisesti jos pitäisi sanoa niin en tiedä ketään joka ei tykkäisi klitoriksen stimuloinnista (oikeadt

Vierailija
31/35 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten lempiasento on lahna tai ainakin meillä on. Joskus harvoin saa takaapäin mutta muut asennot ei ole käytössä, koska eivät kuulemma tuota vastapuolelle riittävää mielihyvää. Ei siis muuta käytetä.

Vierailija
32/35 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään vaihtelevasta seksistä. Naisille tärkeintä on hyvä lämmittely, me ei olla sekunnissa salko ojossa kuten miehet, vaan sytymme hitaammin.

Kiireetöntä esileikkiä siis ensin, siinä tykkään maata selälläni jalat auki kun mies on jalkopäässä. Mikään ei ole isompi tuen off kuin hätäisesti pillua kuoleva mies ja sellaisten kanssa viheltäen nykyään pelin poikki ja häivyn.

Kun alan olla valmis kovempiin otteisiin, tykkään aloittaa lähetyssaarnaajassa tai sen variaatiossa. Myöhemmin tykkään hypätä ratsaille ja määrätä itse vauhdin. Tuossa asennossa yleensä itse saan parhaan tuntuman. Kiihottaa myös älyttömästi antaa miehelle hyvät näkymät ja katsella itsekin peilistä jos nojaudun taakse ratsastaessa tai olemme reverse cowgirl-asennossa.

Me naiset jokainen olemme yksilöitä ja tykkäämme eri asioista. Jos kemuat ovat kohdallaan, mun esileiksi riittää kiusoittelevat viestit. Mä haluan todrlla nopeasti sisään, inhoaisin tuollaista pitkää nuolemisesileikkiä. Miltei parasta on, kun mies nostaa mekon helman ja työntyy takaapäin sisään. Hän käyttää termiä otetaan löysät pois. Alun jälkern seksi sisäktää siuseksiä, erilaisia asentoja. Tykkään todella monrnlaista asennoista. Yksi lemppareistani on, kun itse makaan kyljelläni ja mies työntyy polvillaan peppuun. Se kulma on sellainen, että myös g-piste saa simulaatiota.

Muita hyviä nainen selällään jalat suoraan kattoa kohti, mies polvillaan. Lähärin muunnelmina myös jalat taakse ja ihan perus läjärikin on hyvä ja vähän sivuttain.

Tykkään todella paljon olla myös päällä. Ja lusikjakin on upea.

Pääasia on, että tehdään just sitä mikä tuntuu just sillä kertaa hyvältä, käytetään mielikuvitusta eikä mennä minkään kaavan mukaan.

Vierailija
33/35 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon tuo vaimon tykkääminen ja orkkujen saantiasento on muuttunut vuosien mittaan. Alunperin sai hyvin lähärissä, kietoen jalat ympärilleni ja lukiten minut ennen orkkua ja orkun aikana.  Sitten alkoi hidas siirtymä nainen päällä oloon, nuorempana monesti sohvalla sylissä istuen. Oli jostain syystä todella tehokas orkun tuottaja-asento.  Vuosien mittaan lähärin tehot loppui kokonaan, mutta nainen päällä olosta tuli suosikki, varsinkin niin, että makasi melkein päälläni jalat kupeillani. Upotti kalun tyveä myöten ja jäi siihen oksanhankaan pyörittämään lantioitaan. Iso häpykumpu hieroi voimalla omaani, kuin olisi laakeri välissä.  Oli varma orkun saanti naidessa edelleen. Näin mentiin ekat 30 vuotta. Sen jälkeen naimaorkut harveni ja jälkimmäinen oli ainut mikä toimi. Enää ei ole toiminut sekään kun 40 v tuli täyteen. Nyttemin orkut tuotetaan suuseksillä ja sormettamalla ennen naintia.  Onneksi on aina saanut orkkunsa. Pysynyt paljon tyytyväisempänä.

Doggy ollut alunperinkin liki mahdotonta, tai ainakin hankalaa. Etupilluiselle tuo ei oikein onnistu, varsinkin kun iso häpykumpu kääntyy jotenkin dominoivaksi ja pillu tuntuu pienevän entisestäänkin. Kokeiltiin viimeksi pari päivää sitten vuosien taukoja jälkeen ja oli todella tiukkaa edelleen.  Tuntui ettei kaluni mahdu reijästä sisälle.  Ei tunnu vaimosta hyvältä ja kaluni menee helposti liian syvälle ja hankaa voimalla. Nuorena doggyssa jäin kumistakin vain rengas jäljelle. Siksi alunperinkin asennosta luovuttiin.  Onneksi vaimo on jo vuosia tykännyt takaapäin tyyny lantion alla ja jalat suorana. Ei mene niin helposti pohjaan asti ja ilmeisesti tykkää pantavana olosta muutenkin. Orkun saannista ei ole kyllä toivoakaan.  Ne muut asento vaihdot ja variaatiot ovat suurimmaksi osaksi minua varten ja  toimimattomia, kun meillä vehkeet liikaa eriparia, eli tökkii ja sattuu liikaa. Mutta ennemmin nain varoen pientä lihaisaa pillu kuin vaihdan isompaan. Sama juttu vaimon mielestä, mielummin liian iso kuin pienempi.  Ei ole koskaan valittanut vaikka välillä sattunutkin.

Meilläkin vaimo on aina nauttinut suuresti suuseksin saamisesta ja sormettamisesta selällään jalat levällään. Sillä menty suurin osa seksiiin käytetystä ajasta. Lahnana makaamisella tuolla ei ole minään tekemistä, jos mies osaa vain hommansa. Itsekin nautin suuresti saadessani pillun syömään kädestä ja vaimon selän nousemisesta kaarelle voimakkaan orkun tullessa.  Nautinto katsoa ja tuntea kun toiselta lähtee kiima täysin lapasista. Itse aktiin ei sitten montaa minuuttia mene, kun on itsekin sen jälkeen niin kiimassa.  Naiminen on sen jälkeen lähinnä kiimaista panemista, mistä vaimokin toki nauttii orkun jälkeen ja saa välillä jopa toisenkin. Vaimolla ollut aina sen verran lihaisa tiukka ja voimakaslihaksinen pillu ja itsellä  liian paksu ja pitkä, joten pieneen lihaksikkaan reikään naidessa lähtenyt mälli vähän turhankin nopeasti.  Eikä aina uusinnatkaan ole montaa minuuttia kestäneet. Onneksi vaimon paikat ei ole liukkarista huolimatta kestäneet pidempää naimista, joten hyvin on sovittu yhteen. Jos jostain syystä minulla on meinannut kestää pidempää ja useampia asentovariaatioita, on vaimoni puristanut pillulla niin lujaa että varmasti on mälli lähtenyt.

Vierailija
34/35 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me naiset jokainen olemme yksilöitä ja tykkäämme eri asioista. Jos kemuat ovat kohdallaan, mun esileiksi riittää kiusoittelevat viestit. Mä haluan todrlla nopeasti sisään, inhoaisin tuollaista pitkää nuolemisesileikkiä. Miltei parasta on, kun mies nostaa mekon helman ja työntyy takaapäin sisään. Hän käyttää termiä otetaan löysät pois. Alun jälkern seksi sisäktää siuseksiä, erilaisia asentoja. Tykkään todella monrnlaista asennoista. Yksi lemppareistani on, kun itse makaan kyljelläni ja mies työntyy polvillaan peppuun. Se kulma on sellainen, että myös g-piste saa simulaatiota.

Muita hyviä nainen selällään jalat suoraan kattoa kohti, mies polvillaan. Lähärin muunnelmina myös jalat taakse ja ihan perus läjärikin on hyvä ja vähän sivuttain.

Pääasia on, että tehdään just sitä mikä tuntuu just sillä kertaa hyvältä, käytetään mielikuvitusta eikä mennä minkään kaavan mukaan.

Samaa mieltä, että ei kaavoja. Kuitenkin jos ylimalkaisesti pitäisi sanoa, niin useimmat naiset nauttivat esileikistä, koska se varmistaa kiihottuneen tilan.

Hyvä indikaattori siihen, onko nainen valmis "kovempiin otteisiin", on kokeilla pimpin kostuminen. Jos paikat on tosi märkänä, niin kiihottumisen tila on jo kova.

Itselläni ei ainakaan yhdyntä tunnu juuri miltään jos en ole kiihottunut ja kostunut.

Vierailija
35/35 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, että ei kaavoja. Kuitenkin jos ylimalkaisesti pitäisi sanoa, niin useimmat naiset nauttivat esileikistä, koska se varmistaa kiihottuneen tilan.

Hyvä indikaattori siihen, onko nainen valmis "kovempiin otteisiin", on kokeilla pimpin kostuminen. Jos paikat on tosi märkänä, niin kiihottumisen tila on jo kova.

Itselläni ei ainakaan yhdyntä tunnu juuri miltään jos en ole kiihottunut ja kostunut.

Suurin osa varmasti tykkää pitkistä esileikeistä ja mulle ne ovat turn off. Mun kiihituksen tila laskee. Siksi kannattaa aina tsekata mieltymykset omalta kumppanilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi