Nyt loppui itkeminen köyhänä
Aion alkaa strippariksi. Harjoittelen tankotanssia tämän kesän, laihdutan hieman ja syksyllä olen valmis hommiin. Silkkarit minulta jo löytyykin. En jaksa enää köyhistellä. Olen aika hyvännäköinen ja kuulin että strippari voi ansaita viisikin donaa kuussa.
Kommentit (9)
Itsestä ja markkinoinnista on pitkälle kiinni, kannattaa toki kokeilla. Ja jos helpommalla haluat päästä, voit jättää sen tankotanssin treenaamisen kokonaan välistä, sitä taitoa kun ei strippareilta vaadita. Auttaa kyllä siihen laihdutukseen toki!
kannattaa treenata muuitakin tansseja, saat sulavuutta liikehdintään.
joilla olen tissit kustantanut. Nyt ne on romahtaneet kun olen ollut 5v lasten kanssa kotona, äp-rahalla ja kotihoidontuella. Tiedätte että sillä ei juhlita. ONko muita jotka ovat/ovat olleet strippareita?
Ruumistahan tässä annetaan maksusta näytille. Kukaan sieluaan ole myymässäkään. Hyvä se on paheksua ylemmyydentuntoisena, kun ei ole rahasta pulaa.
Tuttavani on hyvin saanut miehillään maksatettua kroppanasa tuunailut. Pitäähän siinä vähän jalkojaan levittää, mutta niin kai sitä parisuhteessa muutenkin.
Ja kun rahaa ei ole ja muksut on elätettävä eikä mun alan duuniakaan ole, niin vaihtoehdot käy aika vähiin. Se on raakaa realismia. Sossuun en kerjäläiseksi mene, se olisi mulle suurempi nöyryytys kuin maksusta riisuutuminen.
mutta ikinä ei moraalini antaisi periksi myydä itseäni..
1 lapsen yh tulot 1300e/kk
eihän tuo mitään itsensä myymistä ole! Ihme tekopyhiä ihmisiä. Onko sinusta mallit ja missitkin itsensä myyjiä. Heitäkin katsellaan usein vähissä vaatteissa ja tienaavat sillä elantoaan. Tai kehonrakentajat tai uimarit tai yleisurheilijat? Samaa paljasta pintaa, esiintymislava vain vähän eri muodossa.
mutta ikinä ei moraalini antaisi periksi myydä itseäni.. 1 lapsen yh tulot 1300e/kk
jolla silikontissit.
En usko. Hyvää yötä pöllöstiina! :)