Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpaa tekisitte viikonloppuna

Vierailija
09.07.2010 |

siivoaisitte hulluna (suursiivous) ja mies vie lapsen uimaan...

Vai itsekin uimaan ja siivoisitte sitten lapsen kanssa ensi viikolla mahdollisesti 30 asteen helteissä. Lapsi jo lähes 4 joten se ei ole ongelma muuten, mutta en päästä yksin ulos eli on mun kanssa siivoamassa.

On siis pakko siivota, täällä on ihan hirveä kaaos ja ensi viikon pe meille tulee yökylään erittäin tarkka anopppini :(. Olen arvioinut että oikeasti hyvään kuntoon saaminen (kaakelien pesu, keittiökaapit kuntoon niin että kuka vaan voi ne avata ym.) menee varmasti 10 h eli pari päivää, jos siivoaa 5 h päivässä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi ei vaiennut vaan valitti sitten että joutuuko meidän "mikko" tekemään kotitöitä, kyllä se on naisen tehtävä...

Ihan tosissaan on tuota mieltä. Kävin tän keskustelun 10 v sitten.

ap

tuota, ettei meidän "Mikko" tällaiseen sotkuun ole tottunut. Siihen olen vastannut, että luultavasti on, koska minä olen tottunut jo lapsena siivoamaan, mutta "Mikko" nähtävästi ei tarpeeksi hyvin, koska on ollut hänen siivousvuoronsa.

Lopetti anoppi valittamisen.

Vierailija
22/23 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitsen synnynnäisen sydänsairauteni takia suht säännöllistä päivärytmiä ja kunnon yöunet. Menen nukkumaan viimeistään klo 22. Hyvin harvoin valvon myöhempään (ehkä 2-3 krt vuodessa).

Joten en tosiaan käy anopin takia valvomaan öitä edes kahteen ja kun kumminkin herään lapsen kanssa klo 7.

ap

Yö on hyvää aikaa siihen, lapsi nukkuu ja sellaisesta ei tule kovinkaan paljon meteliä. Otat sen siivousajan nyt yöunestasi, niin jää vähän vapaata sitten sunnuntaiksi. Eli siitä vaan jynssäämään! Itse hoidan paljon asioita yöaikaan 11-02, ihanaa kun saa rauhassa tehdä. Kahvia vaan kitaan ja vauhti päälle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi helpompaa ja sitten loppuaika ennen tuollaista "mukavaa" vierailua rentoutumista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan