Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te kuumuutta rakastavat olette varmasti niitä...

Vierailija
09.07.2010 |

jotka talvella sit itkevät kylmyyttä ja pakkasta sekä pimeyttä. Seli seli turhaa tulla muuta vänkäämään :D

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on muuta vängännyt? Tosin en valita juuri talvellakaan, kärsin hiljaa ja masennun;)

Vierailija
2/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka talvella sit itkevät kylmyyttä ja pakkasta sekä pimeyttä. Seli seli turhaa tulla muuta vänkäämään :D

No et varmaan usko mutta minusta on ihanaa, kun talvella on riittävä pakkanen, että pääsee lumilautailemaan, hiihtämään ja pukkailemaan. Pimeinä iltoina on kiva sytyttää kynttilöitä ja takkaan tuli. Onneksi asutaan Itä-Suomessa missä vielä on oikea talvi.

Kesällä on ihana kun on lämmintä ja aurinkoista, voi olla koko päivän pihalla vähissä vaatteissa ja polskia lämpimässä vedessä.

Ankeaa on, jos on jatkuvasti samanlaista harmaata, puolipilveää, viileää, ei tiedä onko kesä vai talvi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minäkään ole väittänyt muuta. Itse asiassa olen kirjoittanut miten ihanaa on nyt, kun ei tarvitse palella. Lämpötila kun laskee alle +25 asteen, minua paleltaa. Monta kesää olen viettänyt villapaidassa ja villasukissa, ei kiva.

Enkä ole sairas tai mitään, palelen vain todella helposti

Vierailija
4/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketkä valittavat talvella, et on liian kylmä ja kesällä kuuma... eli koskaan ei oo hyvä;) t.2

Vierailija
5/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkanen aktivoi päänsärkyäni, samoin se kammottava kevätaurinko.

Miehen lonkkia kolottaa kylmällä (joutunee joskus turvautumaan tekoniveleen ) : Lämpimällä lonkka kunnossa (ja mamma saa seksiä!)

Vierailija
6/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan myös kovia pakkasia. Sitä vastaan voi taistella vaattein. Pimeys on myös ihanaa, ihanaa kun päivät jo pitenee. Ainoa mikä talvessa ärsyttää, on kaupungin aurauskaluston hitaus. Saa tarpoa polveen ulottuvassa hangessa aamuisin.

Kannattaa tutkiskella itseään. Miksi projisoit elämäsi ongelmat säähän? Mikä kiukuttaa ihan oikeasti?

Vierailija
7/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastan myös talvea, syksyä ja kevättä. Mut mä en ookkaan kunnon aaveemamma kun voin jopa iloita jostain! XD

Vierailija
8/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun itse runsas 2 000 kilometriä Helsingistä etelään ja täällä on normaalisti yli 30 astetta 3 kuukautta. Se on kivaa. Suomessa aina valitetaan jostain "helteestä", kun mittari näyttää 25 astetta. Ja taas valitetaan, kun sataa. Voisitteko joskus päättää, mikä sää olisi parhain?

Vierailija
9/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan koko sydämestäni syksyä ja talvea!

Vierailija
10/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on muuta vängännyt? Tosin en valita juuri talvellakaan, kärsin hiljaa ja masennun;)

Vierailija
11/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun itse runsas 2 000 kilometriä Helsingistä etelään ja täällä on normaalisti yli 30 astetta 3 kuukautta. Se on kivaa. Suomessa aina valitetaan jostain "helteestä", kun mittari näyttää 25 astetta. Ja taas valitetaan, kun sataa. Voisitteko joskus päättää, mikä sää olisi parhain?

Ja olen jo aloittanut puhumisen asiasta miehelleni.

KEsä on kunnon kesä, jos mittarissa 25+ vähintään kolme kuukautta. Ei tarvitse pelätä joka hetki, että milloinkahan tämä loppuu. Suomen suvessa ei ole mitään autuasta - paitsi nyt!

Vierailija
12/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin uskon että noi kuumuudesta valittavat on niitä, jotka talvella valittaa kylmästä

Vierailija
13/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketkä valittavat talvella, et on liian kylmä ja kesällä kuuma... eli koskaan ei oo hyvä;) t.2

Miä luulen että te helteenrakastajat olette yliruskettuneita ja teillä on 30-vuotiana 60-vuotiaan iho. ;)

Kyllä minä kesästä tykkään, mutta yli 25 on liian kuuma. Ei jaksa tehdä mitään kun pelkästä ajattelemisesta alkaa hiki virrata.. En muuten tykkää käydä saunassakaan. =D

Kesä on tärkeä että pääsee syksyllä korjaamaan satoa, talvi on tärkeä että luonto kerkeää lepäämään ennen uutta sadon kasvatuskautta. kevät herättää luonnon henkiin ja syksy valmistelee lepoa.

Talvella ei ole ikinä liian kylmä. Ainahan voi kuitenkin pukea lisää päälle. Kesällä on paha mennä vähästä vähentämään.

Vierailija
14/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valita talvella, vaikka inhoon pimeetä, sadetta ja kostean kylmää, mut elämä on. Jokainen meistä on asuinpaikkansa valinnut. Nautin kuiteskin vuodenaikojen vaihtelusta ja viime talvi pakkasineen ja lumineen oli KIVA!

Vierailija
15/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesä alkoi ihanasti kahden viikon matkalla kataloniassa ja on jatkunut täälläkin lämpimänä. Mä haluaisin myös muuttaa...

Vierailija
16/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, juuri niin. Mun mielestä on loogista että jos rakastaa lämpöä, inhoaa kylmää.

Vai mitä mä nyt en tajunnut?

Vierailija
17/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan myös kovia pakkasia. Sitä vastaan voi taistella vaattein. Pimeys on myös ihanaa, ihanaa kun päivät jo pitenee. Ainoa mikä talvessa ärsyttää, on kaupungin aurauskaluston hitaus. Saa tarpoa polveen ulottuvassa hangessa aamuisin.

Kannattaa tutkiskella itseään. Miksi projisoit elämäsi ongelmat säähän? Mikä kiukuttaa ihan oikeasti?

Vierailija
18/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä mitään projisoi vaikken talvesta pidäkään. En mä ole talvella pahalla tuulella enkä murjota, valitsen vain aina ennemmin kesän ja auringon kuin pimeän ja kylmän talven jos valinnanvaraa on.

Ihan vastaavastihan voi kysyä mitä helteestä marisevat projisoivat?

Miksi projisoit elämäsi ongelmat säähän? Mikä kiukuttaa ihan oikeasti?

Vierailija
19/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kylmästä, lumesta, kevään kauneudesta, syksyn pimeistä illoista ja kesän helteistä. Luulen myös, että helteestä (joku vielä kehtaa sanoa, että 25 olis kuuma, hah, 35 alkaa olla kuuma ja 45 jo parempi) valittajat valittavat myös sateella, pakkasella ja ylipäätään aina. Häpeäisitte ja nauttisitte hetkestä. Eihän se aina helppoa ole, mutta voisihan sitä edes yrittää mennä olosuhteiden mukaan.

Vierailija
20/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä, sopivan kirpeä pakkassääkin on mukavaa. Jos minulta kysyttäisiin niin haluaisin vain että talvet olisivat yhtä lyhyitä kuin nämä kesät ja toisin päin.

Pimeys saa minut masentumaan, se kestää aivan liian kauan.

Ihanaa on myös lämpimällä kun ei tarvitse pukea niin paljon vaatetta, varsinkaan lapsille!

Liian kuumaan huoneilmaan meillä auttaa ilmalämpöpumppu, joka on tosin päällä vain öisin. Päivällä ei ole ollut edes vielä tarvetta, verhoilla saa jo taloa viileämmäksi hyvin.

Talvella ilmalämpöpumppu pitää taas lämpötilan sopivan lämpimänä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi