"KISSANKULMAN NAISET" 2010&2011 vol2
Mukaan kaikki nimestä tunnistavat odottavat,suurperheelliset,kissankulman naiset=)
La pinoa:
*Elokuu 2010*
-Leanna8 la 13.8.10 kahdeksas lapsi
*Lokakuu 2010*
-MiniUnikko la 21.10.10 viides lapsi
*Marraskuu 2010*
-nani76 la 22.11.10 neljäs lapsi
*Joulukuu 2010*
-Maalaisomena la 12.12.10 viides lapsi
-Katjalah la 16.12.10 viides lapsi
-ananasmehu la 20.12.10 viides lapsi
-mamiof4 la 24.12.10 viides lapsi
-4nEmo la 24.12.10 viides lapsi
-DolceVita la 30.12.10 viides lapsi
*Tammikuu 2011*
-Mami@6 la 10.1.2011 seitsämäs lapsi
-Andrea la 12.1.11 viides lapsi
*Helmikuu 2011*
-Mijeera la ?/? viides lapsi
-Pirre77 la ?/? viides lapsi
Kommentit (114)
Hei äiteet!
Minä olin siis vihdoinkin eilen siellä paljon puhutun Brunon ultrasyynissä, ja aah oli ihanaa kun se selitti kaiken ja vauvalla tuntui olevan kaikki hyvin. Mitat täsmäsi päivälleen, nenäluut löytyi, huuli ja kitalakihalkiot poissuljettiin, sydämen virtaukset jne jne.. vakaalla ammattitaidolla. Ja sitten se sukupuoli.. eikös odottava äiti aina tiedäkkin kumpi siellä masussa kellii...? ja pah, ainaskin minun kohdallani, kaikki on tainnut mennä just päinvastoin! Eli POIKA se siellä porskutteli, mies sanoikin meidän kahden viimisen ollessa poikia, että kato vaan kolmas Dalttoni sieltä tulee, ja oikeassa oli. On se tuo odottavan äiteen mieli ihmeellinen, kun vaikka niin haaveilin tytöstä, että aina kun olen ultrassa saanut sukupuolen tietooni, tuntuu, että juuri sitähän toivoinkin!! Se on varmaan luontoäidin tapa, jolla varmistuu maximi äidinrakkaus.
Mami@6, täytyy sanoa, että lähekkäin asutaan ja pienet on piirit, nimittäin perhe, josta kissaemo kuoli on meidän hyvät ystävät! Kauhea tapaus!Toivotaan, että sulla ei ole syytä huoleen sen piston kanssa!!
Maalaisomppu plet niitä liikkeitä miettinyt, ja täytyy sanoa että ei meilläkään näillä potkuilla pitkälle potkita. Nyt kyllä Bruno sano että istukka etuseinässä ja vaimentaa potkut. Np-ultra kätilö sanoi just toisinpäin..?? Tunnen siis liikettä ja rekisteröin olemassaolon, mutta ei mitään vatsan päälle näkyvää tai tuntuvaa.
Toivottavasti olisikin vähän rauhallisempi kuin tuo meidän nuorimmainen..
Voekee hyvin ja paksusti!
DolceVita ja viides villahousu rv 19+0
Ihanaa dolcevita,että brunon käynti oli onnistunut:) Varmasti oli huojentava kokemus ja että poika siellä köllii:) Meilläkin varmaan pojan riiviö jälleen kerran;) onhan se jo 4 kertaa hyväksi todettu, niin mitäpä sitä muuta odottaakaan ;) 3 peräkkäin kun samaa sukupuolta, niin kätilö mulle sanonut, et tod. näk. nljäskin samaa sit. Reilun parin viikon päästä se meilläkin toivonmukaan selviää.
Mietinkin eilen, kun juttelin pikkukisujen omistajan kanssa (en nimeä viitsi tähän nyt laittaa), ja puhui, että pojan kummitädillä la joulukk. lopussa, että ootkohan sä se;) Jostaki tuli vaan vahva tunne;)Me ollaan hänen kanssaan tunnettu nyt kolmisen vuotta, kerhossa tutustuttiin:) Ollaankohan nähty heillä me&i kutsuillaki, en tiiä;) Facebookissa varmaan sit molemmat kommentoitu samojakin juttuja?Mä en nyt vaan muista yhtään sun kasvoja/nimeä, ni en voi sieltä bongata;)
Mitäs muille kuuluu, jännittäny täällä, joko leannalla lähtö tullu vai vieläkö kasassa??!!:)
Nyt mntävä parku poikaa nukuttamaan..
mami@6
Mulla menee kaikki ylimääräinen aika tuota pihamaata laitettaessa, joten lukemassa olen käyny, mutta en ole ehtinyt kommentoimaan...
Maalaisomenan mies sai tyrskimään kaffeet ulos:DD IHANA kommentti, "jos joku muu haluaa välillä..." mun mieskin jopa repesi ihan täysin nauramaan:DD ymmärrän kyllä että sua ei naurattanu sillon yhtään!!!!
Liikkeistä: Joka päivä nyt niitä tunnen, mutta kuten pinon tyyliin taitaa kuulua, RAUHALLISTA on, eilen meni koko päivä ettei mitään tuntunut, vasta illalla kun pääsi köllähtämään niin innostu heiluttamaan bepaa:) Joten huolet pois äiteet!! Kaikki siellä hyvin on...
Dolcevita: Onnea pojasta:))) Ihanaa että kaikki oli hyvin!! Ja juuri noin se varmasti menee, minä voin myöntää että joka kerta olen tyttöä toivonut, mutta jos tämä nyt sitten sattuu poika olemaan, tulee aivan varmasti se tunne, että näinhän se pitikin mennä:) Joten molempi parempi.
Nyt meen taas kökkii puskiin....
mami ja "veikko" rv 20!!!!!!!!!!!!!!!
ps: alkaa ma ultra jännittämään, saa tietää onko veikko herra/neiti....
Dolcevitalle onnea näkymistä! Hienoa että pääsit sittenkin sinne Brunolle :) vai että poika :)
ja ompun (niinkö se oli?) miehen kommentti sai täälläkin hiukan hymyilemään, on nuo miehetä välillä vähän uunoja :D
Meidän eloon ei kuulu mitään uutta; lomaa odottelen alkavaks iensiviikolla, la ja su olisi vielä töitä ennen sitä. Töissä on olut ihan super-raskasta viimeaikoina (nyt siis onneksi 2 vp:ää). Minulla oli ma ilta ja ti aamuvuorot, ja tiistaina olin niin katki- poikki puhki ja kipeä, etten edes ruokaa saanut lapsille laitettua. Ajatus hellan vieressä seisomisesta tuntui sulalta mahdottomuudelta, liitokset huusi halleluujaa. Ja jotain supistusten tapaisia oli tuntumassa myös. joten ruokin lapset paikallisessa pizzeriassa, onneksi se löytyy tuolta kylältä :) Keskiviikko menikin ötissä vähän kivuttomammin, mutta aamutyöt venyt silti yli puolen päivän, ja yksi elvytys kesken aamuhommien sekoitti koko loppupäivän. Minäkin (fiksu kun olen) olin siinä mukana, toisn se oli suuri moka, ja ulkoistin itseni tilanteesta aika nopeasti (elvytyspaikka siis ahdas, ja ergonomiasta ei tietoakaan, ei siitä oikeasti tullut osaltani yhtään mitään). Muutenkin potilaat on olleet vikan viikon sairaampia, raskaampia, autettavempia ja sekavampia kuin aikoihin. ja lisäksi osasto on enemmän kuin täynnä; ylipäikoilla on jatkuvasti 2-6 potilasta (lue: käytävällä). Toivottavasti tuo on vähän rauhoittunut minun vapaapäivieni aikana, ja että viikonloppu saataisiin mennä suhteellisen rauhallisissa merkeissä.
Ensiviikolla alkaakin sitten koulu. Haimme meidän tulevalle 1. luokkalaiselle eilen repun ja muut tärkeät koulutarvikkeet. vaatteet napsauttelin h&m:n postimyynnistä. Ei ihan koulujen alkuu nehdi, mutta ei sen niin väliä. Lisäksi pistimme kuopukselle uudet silmälasit tilaukseen eilen. kallis paukku siitäkin tuli, siitä huolimatta että osa kustannetaan sairaanhoitopiirin alpuvälinerahoista. Tuo lasien hakeminen on oikeati ollut oikea tuskien taival; jo viimeviikoll akoluttiin lähes kaikki kaupungin liikkeet läpi. Tuloksenä että löytyi pokia pienemmille, ja aikuisille, mutta ei tuota kuopuksen välikokoa lainkaan. Yksi liike lupasi hiukan kytätä pokavalmistajilta meidän kokoa ja vaatimuksia täyttäviä laseja, ja ilmoitella jos/ kun saavat. ja niinhän nuo eilen soittivat, että heillä on uusia pokia, mistä voisi löytyä. Sieltä onneksi löytyi ihan kivat :) Ja linssithän noiss amaksaa eniten; ne kun pitää ohentaa ja hioa ja pinnoittaa jotteivat ihan heti naarmuuntuisi piloille. ja kuitenkin niillä pärjää ehkä seuraavan vuoden... kokemuksesta uskon ,että korjaamaan niitä silti joudutaan; ei meilä ole yhdenkään pojan lasit tuossa iässä säilyneet hajoamatta seuraavaan lasinvaihtoon asti.
Ja sitten samalla reissulla haettiin meille uusi imuri :) Miten ihminen voikaan olla niiiiin onnellinen siivoustarvikkeesta :D Vanha imuri hajosi joku 1-1½ viikkoa sitten ,ja kun meillä on oita eläimiä, ja niillä on karvanlähtöaika... niin olo kotona on ollut tuskaa. Mutta kyllä tuolla uudella kapineella kehtaa huristella, se on hieno :)
No meinipäs tämä nyt ohi asian, perusteellisesti. Mutta kun maharintamalle ei kuulu yhtään mitään. Jotain liikkietä olen EHKÄ tuntenut, mutta joko läskit vaimentaa, tai sitten istukka vaan on edessä, todella vaimeina nimittäin tuntuvat, ja tuolla niin kuin mahan puolella. Sukupuolen minäkin haluan kyllä tietää, jos vain mahdollista. Mitään "oloja" kun ei ole, ei suuntaan eikä toiseen, ja jokaisesta muusta lapsesta on ollut. Mutta ei tässä auta kuin odottaa elokuun loppua, se ultra kun on toisaan vasta ihan loppukuusta.
Andrea rv 18 (mihin nämä viikot oikein menee?)
Mamiof4, monelta sulla on ultra? Mulla 11.45. Onneksi joku muukin on odottamassa ja jännittämässä maanantaita! Odottavan aika on pitkä, huoh..
Onnee, Dolcevita, pojan pallerosta :) Mie myönnän nyt, et tyttötoive alkaa ottaa jo liikaa paikkaansa, joten kovasti toivon olevan ma viisaampi. Ja kuten Dolcev. asian ilmaisi, jos tällä on (joulun)kulkuset, niin maailman ihanin asiahan se olisi. Niin pitkälle menin kyllä, että leikisti napsuttelin ostoskoriin Lindexin nettikaupassa pari mekkoa :D
Uooh, muuten ei muuta kuin että nuo liitoskivut vaivanneet ihan tosissaan tänään. Voi ruma sana, nyt jo kipee ja köyhä :/
Ananasmehu ja 20+4
Tänään on kiva päivä, kohta tulee mun sisko ja lähetään "naisporukalla" eli minä ja sisko ja isot tytöt lahteen päiväksi!! tytöt on jo ihan tulisilla hiilillä:)
Ananasmehu: Mulla ultra HUOMENNA klo 10.00:))))))))))) hui!!!!! IHANAA!!!! tasan vuorokausi.... mulla samanlainen olo kuin sulla, tyttötoive alkaa todellakin liikaa valtaamaan ajatuksia, kun yhtä hyvä poikakin on:) Inhottaa sellanen ajatus, että entäs jos olenkin pettynyt? Eihän niin saa tuntea...? ei varmaan tarvitse sanoa, mutta sanonpa kuitenkin, vaikka siellä sanottaisiin olevan norsu, rakastan siltä silmät päästä... mutta....
Meillä alkaa piha valmistumaan:) Tässä herkässä mielentilassa piti (taas) pari kyyneltä tirauttaa kun katseltiin eilen omien käsien tulosta! Me ollaan oltu NIIN reippaita!!! sisäremppa on jo valmis, uudet vaatekaapit tulee vielä kahden viikon päästä. Ulos vähän koristeaitaa, syyskukkia, niin avot!!!!
Nyt alan valmistumaan lahtipäivään, tulen ultran jälkeen huomenna linjoille!
mami+mimmiliiga ja "veikko" 20+2
Pakko taas het alkuun kirota tämä perskeleen helle, tässähän aletaan olemaan kuin britit konsanaan, keskustelun avauksena aina päivän sää. Mutta kun RIITTÄIS jo!!!
Meillä on parasta aikaa hirveet bileet pystyssä, kakkostyttö täyttää 10v. Tyttöenergiaa riittää ja talo raikaa. Onneks ovat sen verran isoja, ettei tarvii seremoniamestarina toimia, riittää kun on laittanut pöydät täyteen herkkuja. Siinäkin oli tekemistä tällä helteellä.
Mamiof4 ja ananasmehu, jännään teidän kanssa huomista ultraa, toivotaan, että kaikki on hyvin sukupuoleen katsomatta. Minä muuten luulen, ettei uutiseen vauvan sukupuolesta voi pettyä, oma pää tekee pikaisen U-käännöksen tarvittaessa. Niinkuin minäkin haaveilin siitä tytöstä, meillä oli aina ollu nimikin valmiina jne.. niin ei käsi sydämmellä ollut tietoakaan pettymyksestä, tuli vaan rauhallinen olo mahaa paijatessa ja "mammanpoikaa" kuiskiessa!!
Pikkuhiljaa alkaa nuo varustehanknnatkin kiinnostamaan, huomaan pörrääväni kaiken maailman vaunupalstoilla, ja kiitos netin valikoimaa tänä päivänä riittää!! Meinasin ostaa uutena yhdistelmävaunut ja kaiken muun käytettynä! Meillä ei ole mitään jäljellä, joten pikkuhiljaa kai alettava keräileen.
Mullakin se kunnallinen ultra ens torstaina, saapahan käydä mammanpoikaa kurkkaamassa.
mama@6, mä en ole facebookissa, joten mua ei sieltä löydy!! Aika on niin kortilla, etten ole tietoisesti siihen leikkiin lähtenyt ainakaan toistaiseksi.
Mutta ehtoon jatkoja, kakun santsaukseen..
DolceVita ja mammanpoika rv.19+3
On kovasti väittänyt masussa olevan Emma ja Sofia... nooh olin tänään ekassa neuvolassa ja ultrattiin, ja kyllä vain kaksosethan siellä!
Toinen liikkui kovasti, toinen ei, kerran meinmas et no nyt näkyis jotain mut saas nähä np ultra onneks aika pian niin sit selvii paremmin ku paremmat laitteet ja ultraaja.
Saman kokoset oli ja ei identtiset, onneksi et jos toinen onki menny kesken niin pienempi riski et toinen menis ja sit taas jos ei ole niin turvallisempaa odottaa ei identtisiä, kuulemma.
Mun piti kovasti muiden juttuja kommentoida mut kas kummaa en muistakkaan nyt mitään, olo on aika pöllähtänyt :D
wattu ja tuplat rv 10
Onnea WATTU:))))) Voi mikä uutinen:)) HALI teille ja kovasti onnea, tuplasti onnea!!!!
Dolcevita: kylläpä kauniisti sanoit...
Voin vain todeta että totaalinen U-käännös tehty!!!! Joulunkulkuset ja pieni pili (kasvaa kuulemma:)) havaittu!!!! Voi että!!! Minä pääsen "mammanpoikaa" paijaamaan!!! Itku ei meinaa loppua, näinhän tämän pitikin mennä... meille tulee pikkuveli!!!!! kaikki muutenkin paremmin kuin hyvin. Olemme pää pilvissä:)))) Käsitin että vain se "käytännöllinen minä" pelkäsi poika uutista, kun nyt meneekin sitten moni asia uusiksi, kaikki joutuu alusta pitäen hakkimaan, isolta siskolta ei käykkään vaatteet jne... äiti minussa on suunnattoman onnellinen:)) Isot siskot vielä ylpeämpiä:)) siitä tuleekin oikein lellipoika:)))
mami ja OIKEESTI Veikko 20+3
Mitä uutisia!! Onnea Wattu kaksosista, uskon että tuon uutisen jälkeen olo on todellakin pöllämystynyt!!
Ja varmaan mamiof4 sun olo yhtä pöllämystynyt poika uutisesta, jotenkin mulla oli aavistus... hassua! Teille totisesti tulee mammanpoika tuon tyttöklaanin kilpaa poikaa hoitaessa Ennenkaikkea hienoa, että kaikki näytti olevan hyvin teillä molemmilla, ja toivotaan että Watun hiljasempikin vaaveli jakselee hyvin
Hih, tuli ihan tippa linssiin
hengessä mukana
DolceVita ja mammanpoika rv.19+4
Kyllä olin tulisilla hiilillä tänään; tietsikka tilttas ja huoltoon vienti oli vasta huomenna, mutta uhkarohkea mieheni räpläsi ite kuntoon, purki miltei koko läppärin. Huh helpotusta!
Wattu; wau, että tuplat! Voimia massuun ipanoille ja äidille jaksuja kantoaikaan
Ei meinaa pelittää, otetaan uusiks..!
Joo-o, kone tilttasi tänään, mutta onneksi mies sai kuntoon. Huh helpotusta!
Wattu; wau, että tuplat! Voimia äidille kantoaikaan ja pienille kasvuun
Voi itku, ei meinaa pelittää, otetaan uusiks..!
Voi itku, ei meinaa pelittää, otetaan uusiks..!
Watulle hurrrjasti onnea tuplapotista!=) Aikas jänskää:) Ihana juttu!
Mamille myöskin onnitteluja tulevasta mammanpoijaasta:) Hienoa, että pikku mies liittyy teiän tyttökööriin:)!!
Luulen, että meille kanssa pahnanpohjimmaiseksi pojan vintiö tulossa. Tässä viikonloppuna molemmat tytöt kiukunnu mulle iihaan taukoomatta vuorotellen, kumpikin ikänsä mukaisella tavalla. Murkkuikänen hormoonimyrskyissään ja pian 10v. jossakin esi-murkku-uhmassaan.. huoh, oon salaa tähän asti tyttöä toivonu, mutta nyt alkaa poika toiveet olla kyllä aikas korkeella kans;) Nyt jo tuntuu, et meitä 3 akkaa kohta hormoni peikkojen kanssa tässä vuorotellen kiukutaan ja kokoajan sais olla jotain meikkejä ym. ostelemassa tolle teinille;) Ja kohta nuoremmallekki.. Kumpainenkin tietty yhtä tervetullu, niinkuin dolcevitakin hienosti totesi:) Saapi nähdä, vielä 2 viikkoo ootettavaa.
Mulla se pistos oli kuin olikin mitä ilmeisimmin ampiaisen. Nyt punainen ympyrä hävinny ja pistos kohta vaalentunu.
Kiva myrsky oli eilen, aivan hurjia salamia taukoomatta ja kamala tuuli. Meillä meni sähkötkin sit 12h poikki. Pakkas tavarat meni piloille, jääkaapin sisältö ei ehtiny ihan totaalisesti lämmetä, kun laitoin heti kylmäkalleja täyteen katkoksen alettua.
Monella täällä päin vieläkin sähköt poikki, puita kaatunu meiänkin tielle urakalla. Jännä ilta oli myrskyä seuratessa. Pimeessä kynttilänvalossa oli jo ihana syksy meininki;)
Nyt jatkettava taas,
ihanista uutisista iloisena,
mami@6 ja jompikumpi 18
Ananasmehu, sun viestit näkyy ainakin mulla viis kertaa, et kyllä se vaan toimi :)
Mamiofille onnittelut myös ultraylläristä!!! Kuin myös maalaisomenalle ja dolcevitalle onnittelut kivoista ultrakuulumisista, pienet pojat ja tytöt on niiiin ihania, tasapuolisesti :)
Itsellä pyörii tuhannen asiaa mielessä, pohdin jo et varaanko yksityiselle heti ultran et pääsis kattomaan kunnolla mut sit taas pian toi np ultra jo on, tuskin yksityiselle paljonkaan nopeampaa pääsis.
Netistä selailin et oli niitä joilla ensin toinen näkynyt paremmin ja toisesta ei oltu heti osattu sanoa et tuleeko siitä vauvaa ja on silti tullut ja sit oli näitä et viikolla 8 jo molemmat todettu hyvinkin eläviksi, että yhtään ei viisastunut.
Toivon kyllä et molemmat kasvais ja kehittyis vauvoiksi ja kaikki menis hyvin!
wattu
Pakko oli tulla kirjoittelemaan, kun ihan mahottomasti sadellu juttuja näille kulmille!
DolceVita: todella joo äiti tietää :) Niin se meni metsään meilläkin nuo minun kaikki tuntemukset. Onnea vaan poikasesta! Tosi erilaiselta on kyllä tuntunut kun tytöiltä, mutta jospa se johtuu vaan siitä, että on sitten taas erilainen ihminen tulossa:) Tuo on tuo nuorimmainen alkanut osoittaa pieniä riiviön elkeitä, ja tuo viisivuotias...no ei voi muuta kun huokaista syvään, on se sellainen tahtotapaus. Jospa tämä olisikin oikea hellantelttu... Toiveajattelua, mutta näin 50/50-kokemuksella, minulla pojat on olleet helpompia. Kun on maha täynnä ja munat kuivat, niin mitäpä sitä muuta... Kovasti mielelläni olisin pienen touhu-ukon tähän ottanut joukon jatkoksi, mutta en minäkään pettynyt missään nimessä ole. Onpahan kaikki vaatteet valmiina sitten ja nelosen kanssa varmaan varsinainen "dynamiittiduo", kun tulee niin pieni ikäero.
Andrealle kateusirvistys uudesta imurista! Mainitsinko jo, että meidän mies on myös aika "taloudellinen"? "miks uus imuri, vanhakin toimii ihan hyvin" (sanoo hän, joka ei sitä edes käytä ja joka viettää samoja syntymäpäiviä jo varmaan tuon vehkeen kanssa, on se niin antiikkia!).
Watulla olikin sitten oikein kunnon yllärit! Onnea ja tsemppiä hurjasti! Mistä näitä tuplia oikein tulee? Tossa pari viikkoa sitten näki päivänvalon miehen työkaverin kaksoset, ja samoihin aikoihin saatiin kuulla, että tähän meidän lähelle on kaksoset tulossa tammikuussa. Ihan huikeeta! Itse kaksosveljien ylpeänä isosiskona totean, että voi melskettä ja meteliä :)
mamiof4: ei voi muuta sanoa kuin aivan ihana uutinen, myöskin teillä! Itku tuli minultakin kun luin ihanan liikuttuneen viestisi, voin vain kuvitella perheen tunnelmia :)
Onneksi mami@6 taisit selvitä säikähdyksellä tuon pistosasian suhteen. Mustakin nuo punkkiuutiset on ihan karmivia! Olen itse viemässä huomenna molempia poikia lekuriin selittämättömän ihottuman takia. Kakkosta käytettiin jo kertaalleen, mutta nyt taas iskenyt, ja esikoiseen myös. Ihan p:t housussa, et jos se on jotain hiivatin syyhypunkkia, kun siitä jo peloteltiin!
ananasmehun ultrakuulumisia täällä tietysti syyhyten odottaa... Kiva nähdä miten Kissankulman sukupuolijakauma asettuu :D
Oma napa: nyt viimein alkaa tuntua siltä, että neiti liikuskelee ihan hyvin. Tänään on aina istuessa tuntunut hipsutteluja ja muutama vähän voimakkaampikin painallus, että jospa se siitä. Hulluna oon yrittäny touhuta kaikkee, keränny marjoja ja pessy mattoja, kun tuo ukko viritti sen pesurin ja systeemit mulle tuonne pihalle. Perjantaina hieman hihitytti, kun tuli ihan käytyä Kissankulmilla, kun oltiin pikaiseen asuntomessuilla ja siellä oli sen niminen kohde. Ihan kivan näkönen tönöhän se oli, mutta ei kyllä tämän porukan käsittelyssä kauaa pysyisi niin siistinä ja "fiininä" :)
Mahtui viikonloppuun vähän murhettakin, kun tuossa ihan muutaman sadan metrin päässä nuori, vasta kolmekymppinen mies, ajoi kuolonkolarin :( Oli tuon isännän pikkuserkku ja kovin tykätty näillä kylillä, hiljenti kyllä koko kylän suremaan. Anoppi sen sijaan on osoittanut hieman kohenemista, eikä olekaan kaiketi sanottu, etteikö voisi jonkinlaiseen kuntoon toeta. Lähimuisti on saanut jonkinlaisia vaurioita ja lihaskuntoa ei ole käytännössä ollenkaan, mutta sanoivat, että toipuminen on mahdollista.
Mutta eipä tässä ihmeitä muita. Pakko oli sillon maanantaina käydä Kuopion ihanalta kirpparilta ostamassa yksi "oma", pieni tytön vaate Yllikselle ja sit "toimeksiantona" vähän pieniä pojan vetimiä kaverin vauvalle :) Se olikin mieluinen tehtävä! Pakkauksesta joku puheli, ja olen tainnut mainitakin, että kaikille sen aina otan, vaikka se nyt onkin tosi poikamainen. Saavat sitten joskus isoina katsoa, millaisia pukuja ja pusseja on jaettu heidän aikanaan.
Mutta kai tästä olis kenoon vääntäydyttävä ukon vanavedessä, aamulla pitää olla liikkeellä jo ennen pierun kiertoa, kun on se lekuri niin aikaseen :( Palaillaan!
-maalaisomena ja Neiti Yllis 22+1-
ps. Huhuu Leanna8... Mitä kuuluu? Ja nani kanssa, tulehan kertomaan mitä mun "synttärilahjalle" kuuluu (mulla 21.11);)
Ku olis pitempiki juttu, mut ei näytä, kai.
Itelläki niin kädet täynnä hommia, ettei oo ehtiny koneella roikkua. Eilen kiirettä lisäsi ikävä tapaus. Kisumme 09 pennuista kuoli yllättäen eilen yksi, juuri 4vkoa sitten pennut saanut emo. 5 pientä kisuvaavia jäi siten orvoksi ja ovat nyt meillä mummonsa, eli meidän kissaemon hoidettavana. Omat pennut sillä jo reilu 9 viikkoisia, että pitää nyt kattoa miten hyvin jaksaa näitä vielä imettää ja hoivata, alku näyttää lupaavalta ainakin. Itku juttu oli emon kuolema, onneksi pennuilla nyt kaikki hyvin.
Itse kävin lääkärissä syynättävänä punkin purema epäilyn takia. Ti iltana tunsin ulkoota tultua sellasta kirvelyä ja poltetta, niinkuin ampiaisen pistossa, mutta aika lievää. Mitään pörriäistä tai muutakaan ei näkynyt, sisäreidessä pistosjälki ja verinen sellainen. Oletin ampiaisen käyneen, niitä kun ihan sikana täällä.
Eilen illasta oli ilmestynyt sitten pistoksen ympärille 15cm punainen ympyrä, kihelmöi ja oli turvoksissa. Tänään lääkärissä siten kuvattiin ja pohdittiin, ens ti kontrolliaika ja jos ei oo hävinny tai alkanu pienenemään ni sitten 3vkon antibiootit. Läkärin mielestä tod. näk. ampiaisen pisto.Ei kuulemma vaaraa sikiölle, vaikka oliskin borrelioosia, kunhan hoidetaan pian sitten kuntoon. Luin jo kauhutarinoita netistä eilen..
Nyt siis ootellaan ja katellaan.. toivottavasti häipyy nyt pian, eikä olis borrelioosi.
Masu kasvaa ja pieneiä hentosia likkeitä tuntuu välillä:) änskää, dopplerilla ite saanut aina jotain 156 sykkeitä ja neuvolassa kans ollu samaa luokkaa. Tyttösykkeet siis, mutta niin oli 03 pojallakin, että saas nährä;)
Nyt tuli vaan omia napoja tällä kertaa;)
Nyt jatketava hommia taasen,
mami@6 ja seiska 17+1