Etsinnöistä: Pidättekö te oikeasti iltapäivälehtiä luotettavina
tiedonlähteinä, liittyen nyt esim. tuohon löytynee pikkukapsen tapaukseen? Artikkeleissa on totta ehkä yksi lause: lapsi katosi -ja lapsi löytyi.
Ihan järjetönä ruveta spekuloimaan lapsen kuntoa, vanhempien kuntoa, etsijöiden ammattitaitoa, maastoa jne. lehtitietojen varassa.
Ei sinne raportoida mitään, toimittajat tekaisevat jutun irrallisten sirpaleiden ympärille.
Oletteko muuten itse ikinä kokeilleet maaston haravointia? Minä olen, eikä se ole aukotonta vaikka liikuttaisiin kymmenen metrin välein "nojaten" vieressä kulkevaan. s.o. vieruskaveriin pidetään koko ajan näköyhteys ja samalla tutkitaan maapohjaa.
Veikkailut pedofiileistä, sieppauksista ja ties mistä hämäräperäisyyksistä menevät jo sairaalloisuuden puolelle. Jos olisin tämän keskustelualuen valvoja, poistaisin ne mauttomina ja asiattomina!
Kommentit (3)
Kuinkahan monta tuhatta aloitusta tämäkin yksi katoaminen on aiheuttanut...
Vastaus kysymykseen: Joo pidän luotettavana. Kuten itse sanoit, jos ei jutussa tyhjentävästi kerrota kaikkea, niin sehän jättää tilaa spekuloinnille. Se on ihan normaalia, turha jeesustella.
olleet julkisen sanan neuvostossa kuin iltapäivälehdet. Ja jos et tiennyt, iltapäivälehdissä on oikeasti parhaat suomalaistoimittajat, muissa lehdissä toimittajat vain referoivat poliisin tiedotteita - ip-lehdissä toimittajat todella ottavat selville asioita.