Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri sai tytön..neljännen!!

Vierailija
09.07.2010 |

Tunti sitten kaverin mies laittoi viestin että tyttö syntyi, ei mittoja ei mitään muuta kuin että tyttö tuli.

Vastasin että onnea, mutta kova sääli tuli. Varsinkin kun tiedetään että isä toivoi poikaa.

Varmaan turhauttavaa lähteä kättäriltä kotiin nyytin kanssa joka on taas tyttö?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi jo on

Vierailija
42/60 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tabulla tarkoitetaan sita ettei siita saisi puhua. Se etta on jo monta lasta ja toivoisi vaikka yhden sita toistakin sukupuolta, ei tarkoita sita ettei olemassaolevia lapsiaan rakastaisi ja arvostaisi !! Se on vain sita ihmisen kaipuuta etta perhe olisi "taysi". Se ei ole pettymysta lapseen itseensa, vaan todellakin sita kaipuuta.

Ei siita tarvitse asiasta tietamattomien heti hyokata kimppuun ja syyllistaa, se sattuu tarpeeksi muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä tyttö nyt 4kk ja appiukko usen lipsauttaa että "mitä ukin poika"! Ilmeisesti on niitä miehiä joiden mielestä suvun täytyy ns. jatkua, eli pitää tulla poikia! Sitten naureksii päälle, että oho ku lipsahti...Siis lisää lapsia on meillä tarkoitus tehdä ja meille on ihan sama ovatko poikia vai tyttöjä.

Vierailija
44/60 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olin kuitenkin isälleni yhtä tärkeä kuin kolme isosiskoani. Vielä senkin jälkeen kun pikkuveljeni syntyi. Naapurissa oli neljä poikaa ja yksi tyttö. Jos lapsia monta haluaa ja saa, niin kyllä niitä rakastaakin. Minusta enneminkin on sääli jos joku säälii vanhempia tällaisessa tilanteessa!

Vierailija
45/60 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa kolme isompaa sisarusta on samaa sukupuolta, on tilastollisesti erittäin paljon todennäköisempää saada se neljäskin sitä samaa merkkiä. Sama pätee viidenteen, kuudenteen jne. aina suuremmalla todennäköisyydellä. Jollain miehillä on vain yhdenmerkkisiä siittiöitä.

Vierailija
46/60 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi jotkut on pettyneitä jos on vain samaa sukupuolta olevia lapsia.

Ainakaan mulla ei ole sitä pojan kaipuuta. En tosin tiedä miten sitten ois, jos aiemmat oliskin poikia.

Vierailija
47/60 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi voi, kai lähetit jo pahoittelukortin ikävän työtapaturman johdosta?!? Idiootteeja taas riittää, mammat on olleet liikaa auringossa.

Vierailija
48/60 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on 50/50 mahdollisuus siihen, että tulee samaa sukupuolta kuin ennenkin. Olisi tyytyväinen, että sai terveen lapsen.

Vierailija
49/60 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tyttö ja poika ja voin vakuuttaa että olisin ihan yhtä onnellinen 2 omasta tytöstä tai 2 omasta pojasta! Toista odottaessa raivostutti "no toivotaan että nyt tulis se poika" -kommentit ja iloiset ilmeet kun poika sitten syntyi "no hyvä, onnea, hieno juttu että tuli se poikakin". Mur.

Vierailija
50/60 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

salavihkaa vaihtaa se vauva toiseen ennen Kättäriltä lähtöä. Koska pitäähän joka perheessä nimenjatkaja olla ja isällä kalakaveri.

Vierailija
51/60 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yks raskaus vielä mielessä. Jos on pakko kertoa, niin poikaa toivon, mutta tietysti tyttökin menettelee ;)

Vierailija
52/60 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä molemmat tyttöjä. Ihanaa. kaksi fiksua älyllistä olentoa. samaa ei voi sanoa pojista.

Ööö..? Mistä tiedät, että sulla on tyhmiä poikia, jos niitä kerran ei ole???

Vierailija
53/60 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minä olen iloinen, että meillä on molemmat. Olisin silti varmasti iloinen vaikka olisi kaksi tyttöäkin. Rehellisesti toista odottaessa silti kyllä toivoin vähän poikaa. Kävin ultrassa sukupuolen varmentamassa juuri siksi, että jos tulija olisi tyttö, saisin alkaa suunnitella ihanaa elämää kahden tytön äitinä ja jos taas poika, voisin alkaa miettiä sitä. Olin onnellinen pojasta, mutta varmasti olisin ollut yhtä onnellinen tytöstä.

Silti nyt on erilailla miettimistä tahtooko tehdä joskus kolmannen lapsen. Kun on kaksi tervettä lasta, ei tarvitse ainakaan sukupuolen takia miettiä tekisikö kolmannen ehkä.

Vierailija
54/60 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

[iMä oon josks miettinyt tota että voiko olla täysin onnellinen ]jos aina vaan saa sitä samaa sukupuolta olevan lapsen?

[/quote]

Mä olen miettinyt, voiko olla TÄYSIN onnellinen

- jos on blondi, mutta olisi aina halunnut olla brunetti

- jos pituus on 175 cm ja olisi aina halunnut olla 170 cm

- jos on avoliitossa, mutta ei ole naimisissa

- jos halusi mennä tällä viikolla kosmetologille, mutta kaikki ajat oli varattuja eikä päässyt

- jos halusi tänään ostaa käsintehtyä suklaata, mutta joutuikin tyytymään Fazerin siniseen

Mä olen miettinyt myös, voiko koskaan olla TÄYSIN onnellinen, jos se onnellisuus on ihan noin pienestä kiinni...

Vierailija
55/60 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ei alakauttakaan edes syntynyt vaan sektiolla :(

Vierailija
56/60 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä tyttöä, ihanaa!

Vierailija
57/60 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt on kyllä aivan ihani pienenä, mutta ihan kauhistuttaa ajatuskin neljästä teinimimatsusta :o

Vierailija
58/60 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raisttavia, villejä ja kovaäänisiä välillä. Tyttö ois ollut kiva, ajatuksen tasolla, olisi tavallaan nähnyt siinä itsensä. Olen itse kaunis, samoin mieheni poikeuksellisen komea...jos ois ollut tyttö, olisi hän oikea kaunotar, prinsessa, jonka laittaisin balettiin, taitoluisteluun jne, pukisin aina nätisi jne. Ehkä siitä olisi voinut tulla vaikka miss Suomi :-)))

Mutta kaikkea ei voi saada ja seuraavaksi odotan että pojat tuo niitä tyttöystäviä kotiin :-)

Vierailija
59/60 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun tietää näitä perheitä, joissa viidennen tai kuudennen jälkeen tulee erimerkkinen, voi vain miettiä, että mikä tilastoihme! Vai onko sittenkään...

jossa kolme isompaa sisarusta on samaa sukupuolta, on tilastollisesti erittäin paljon todennäköisempää saada se neljäskin sitä samaa merkkiä. Sama pätee viidenteen, kuudenteen jne. aina suuremmalla todennäköisyydellä. Jollain miehillä on vain yhdenmerkkisiä siittiöitä.

Vierailija
60/60 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan tätä ennen tajunnut, miksi isäni aina dissasi minua. Mutta kai se oli niin pettynyt kun olinkin tyttö. Minusta vielä luultiin, että nyt tulee poika. Äidilleni se ei ollut pettymys, että sai neljä tyttöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän