Kaveri sai tytön..neljännen!!
Tunti sitten kaverin mies laittoi viestin että tyttö syntyi, ei mittoja ei mitään muuta kuin että tyttö tuli.
Vastasin että onnea, mutta kova sääli tuli. Varsinkin kun tiedetään että isä toivoi poikaa.
Varmaan turhauttavaa lähteä kättäriltä kotiin nyytin kanssa joka on taas tyttö?
Kommentit (60)
että itsessään se vika on jos ei poikaa kuulu...
jos aina vaan saa sitä samaa sukupuolta olevan lapsen? Varsinkin jos toivoo myös sitä toista sukupuolta?
T: tytön ja pojan äiti
yleensä ihmiset on onnensa kukkuloilla kun LAPSI syntyy. Typerääkin typerämpi ap.
-meille tuli vain se yksi tyttö ja enempiä en pysty saamaan. Kateellisena vain luen heistä onnellisista joilla on vaikkapa just se neljä tyttöä.
Miksi ei voisi? Oletteko edes kaukaisesti inhimmillisiä olentoja, te tälläisten kirjoittajat?
Sairasta, sanon minä.
Mä myönnän että olin tosi pettynyt kun sain kolmannen pojan. Toki kolmatta rakastin ja rakastan mutta oli pettynyt. Ajattelin että miksi taas poika? miksi kaikki muut saa tyttöjä ja mä vaan poikia?
Neljättä tehdessäni tiesi että taas voi tulla poika, mutta kun tiesin myös sen että sitä rakastaa ihan yhtä paljon kuin muitakin lapsia, niin oli valmis yrittämään tyttöä silläkin uhalla että poika tulee. No, tyttä tuli ja voi sanoa että riemulla ei ollut rajoja, tuntui kuin olisi esikoisen syntymän kokenut uudestaan.
asiaa jauhetaan.
Typerää on se, että joku ulkopuolinen asiaa säälittelee.
Pojat vielä menis, mutta että kaikki olis tyttöjä, ei helvetti!
tyttösiittiöitä:))))))))))))) kannattiko vielä yrittää ?
meillä molemmat tyttöjä. Ihanaa. kaksi fiksua älyllistä olentoa. samaa ei voi sanoa pojista.
meillä molemmat tyttöjä. Ihanaa. kaksi fiksua älyllistä olentoa. samaa ei voi sanoa pojista.
mutta itselläni on kolme tytärtä, eipä ole käynyt mielessä yhdenkään raskauden kohdalla, että olisipa poika.
Toisaalta, mitä väliä, vaikka olisi? Yhtä paljon olisin poikiakin rakastanut ja rakastaisin.
Toivottavasti et ole lisaantynyt.
Toivottavasti et ole lisaantynyt.
todella rakas. Minusta on oikeestaan viimeisimpien raskauksien kohdalla tuntunut tai olen miettinyt, että osaisko sitä ees hoitaa poikaa kun ollut vaan tyttöjä. Poika tietysti olisi myös ollut tervetullut, toisaalta meidän suvussa kulkee sairaus, joka on yleisempi pojilla.
ja ihanaa on. Mutta olisin varmaan iloinen myös kolmesta pojasta. Meille kolme lasta on sopiva määrä. Kahden tytön jälkeen oli jotenkin liuonnollista, että kolmaskin oli tyttö.
-olen tyytyväinen ja ylpeä lapsistani- niin olisin neljän tytön tai neljän pojan äitinäkin.
Vivahde-eroja on varmaan enemmän näin, poikien ja tyttöjen jutut on kuitenkin erilaisia mutta enemmän näyttää olevan merkitystä kunkin persoonalla, ihan omia yksilöitään ovat jokainen ja niin rakkaita!
Ihan sääliksi käy, ovat varmasti hyvin suruissaan lapsen vanhemmat.
Huoh näitä tyhmien ihmisten tyhmiä juttuja, ihmettelen miten ap osaa edes tietokonetta käyttää
Ihan sääliksi käy, ovat varmasti hyvin suruissaan lapsen vanhemmat.
Huoh näitä tyhmien ihmisten tyhmiä juttuja, ihmettelen miten ap osaa edes tietokonetta käyttää
Oma lapsi on ainaoma lapsi - rakas sukupuolesta riippumatta!
Meillä vasta viides oli "erimerkkinen", tyttö. :)