Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lukaiskaapa tuo kuukuppiketju ja järkyttykää!

Vierailija
08.07.2010 |

Laittaa ihan uuteen valoon höyrypäiden suosittelut että kuukuppi on mahtava väline!

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä järkyttävää siinä mielestäsi oli?

Itse olen käyttänyt kuppia nyt yli kolme vuotta, enkä enää pois vaihda. Helpottanut elämää aivan älyttömästi, eikä minulla ole ollut ongelmia kupin asettamisessa, poistamisessa tai muussakaan. Ei vuoda ohi tai mitään.

Toki joillakin on alkuvaikeuksia, mutta suurimmalle osalle kuppi sopii loistavasti kunhan sitä oppii käyttämään, vain hyvin pieni osa ei voi kuppia käyttää.

Vierailija
2/36 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esimerkiksi se että se kuppi jää JUMIIN ja se pitää "synnyttää" ulos! o_O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkyttävää. Alussahan ei aina heti välttämättä onnistu. Harjoittelemalla sitä oppii :) T. kuukuppi käytössä 5 vuotta

Vierailija
4/36 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnyttäminen tarkoittaa tuossa sitä, että työntää pikkasen lantionpohjalihaksilla alaspäin sitä. käyttö on oikeesti ihan yhtä vaikeaa, kun tamponin käyttö.

Vierailija
5/36 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se jollain jää jumiin niin tietenkin lihaksilla sen voi saada ulos.

Ihmetyttää niin monen naisen vieraus oman kehonsa kanssa. Omat eritteet ynnä muut ällöttävät eikä tiedetä yhtään anatomiasta mitään.

Vierailija
6/36 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä nyt säikähdä jos jotkut kuvailevat asiaa hieman värikkäästi. Ei se kuppi sinne jumiin jää jos osaa oikean tekniikan (okei ehkä jollain harvinaisella yksittäistapauksella, mutta onhan niitä harvinaisia tamponikuolemantapauksiakin)

Synnyttäminen tuossa tarkoittaa että ponnistat niillä alapään lihaksilla kuppia alas ja ulos. Ei tarvitse paljoa pinnistellä, ei satu eikä tarvitse mitenkään erikoiseen asentoon mennä.

Vierailija
7/36 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatuskin jostain kupista pimpissä, mikä pitää tyhjentää ja huuhtoa, ällöttää!!

Vierailija
8/36 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/36 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein sulla on tapana tyhjentää ja huuhtoa pimppisi? :D

Vierailija
10/36 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes hankin hormonikierukan.

Aivan loistava keksintö tuo kuppi! Suosittelin sitä ystävilleni, joista lähes 10 käyttää sitä edelleen. Kupin loistavuus on yksi illanistujaistemme (naistenkeskisten) kestopuheenaihe.

Kannattaa unohtaa ennakkoluulot ja kokeilla. Minulla se helpotti elämää tosi paljon, kun kuukautiset saattoi lähes unohtaa.

Vierailija
11/36 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kuvittelee av-mammaa tyhjentämässä pimppiään kaiken maailman rojusta ja huuhtelemassa käsisuihkulla*

Vierailija
12/36 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei sun lihakset ole ihan räjähtäneet, pois se sieltä lähtee tosi näppärästi. Minä sain jopa kerran sen vahingossa ponnistettua ulos, kun satuttiin kavereiden kanssa katsomaan yhtä synnytysdokkaria ja meitsi eläytyi niin, että ponnistin synnyttäjän mukana ja yhtäkkiä PLUMPS... Kaverit kyllä kuittailee asiasta vieläkin. Lääkärikaverini tosin antoi pisteet lantionpohjalihaksista :-)

Sen jälkeen olen ollut vähän varovainen noiden eläytymisten kanssa...

Vierailija
13/36 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultaaa, mää tyhjensin mun pimpin ja täällä se painepesuri oli!

*kuvittelee av-mammaa tyhjentämässä pimppiään kaiken maailman rojusta ja huuhtelemassa käsisuihkulla*

Vierailija
14/36 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki joillakin on alkuvaikeuksia, mutta suurimmalle osalle kuppi sopii loistavasti kunhan sitä oppii käyttämään, vain hyvin pieni osa ei voi kuppia käyttää.

Niin, pitää todellakin muistaa ettei kuukuppikaan tuo autuutta kaikille. Kaikki negatiiviset kokemukset kupista leimataan alkuvaikeuksiksi. Mulla on ollut kuppi satunnaisessa käytössä toista vuotta, eikä se tunnu vieläkään hyvälle. Käytän sitä kuitenkin öisin, koska se vetää enemmän kuin tamponi ja koska pelkään tss:ää.

Vierailija
15/36 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut käytössä n. 6 vuotta. Mutta ei kai se kaikille sovi. Eihän jotkut kykene asentamaan edes tamponia.

Vierailija
16/36 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta totta helkkarissa hehkutan sillä se on parantanut omaa elämänlaatuani todella paljon. Ja kuppi sopii kuitenkin lähes kaikilla. Aivan, ei sovi kaikille mutta ei sitä kokeilematta tiedä, ja suurimmalle osalle sopii.

Enää en laita hiostavia siteitä alapäätäni hankaamaan, voin heittää kärrynpyöriä alasti eikä kukaan näe että minulla on menkat. Tyhjennän kupin aamulla ja illalla, muulloin en edes muista että se on siellä. Voin mennä uimaan, vaikka hetken mielijohteesta, menkkojenkin aikaan. Ei tarvitse pelätä mökkireissuja ja miettiä miten siellä saa siteen/tamponin vaihdettua/uitua/saunottua/tms.

Ei tarvitse kuljetella siteitä/tamponeja käsilaukussa. Ei tarvitse miettiä alkaako ne tänään, milloin ne alkaa ja ravata vähän väliä vessassa tarkistamassa vaan voin laittaa kupin jo etukäteen paikalleen ja menkat alkavat sitten kun haluavat eikä minulle tule kiire vessaan.

Niin, pitää todellakin muistaa ettei kuukuppikaan tuo autuutta kaikille. Kaikki negatiiviset kokemukset kupista leimataan alkuvaikeuksiksi. Mulla on ollut kuppi satunnaisessa käytössä toista vuotta, eikä se tunnu vieläkään hyvälle. Käytän sitä kuitenkin öisin, koska se vetää enemmän kuin tamponi ja koska pelkään tss:ää.

Vierailija
17/36 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta totta helkkarissa hehkutan sillä se on parantanut omaa elämänlaatuani todella paljon. Ja kuppi sopii kuitenkin lähes kaikilla. Aivan, ei sovi kaikille mutta ei sitä kokeilematta tiedä, ja suurimmalle osalle sopii. Enää en laita hiostavia siteitä alapäätäni hankaamaan, voin heittää kärrynpyöriä alasti eikä kukaan näe että minulla on menkat. Tyhjennän kupin aamulla ja illalla, muulloin en edes muista että se on siellä. Voin mennä uimaan, vaikka hetken mielijohteesta, menkkojenkin aikaan. Ei tarvitse pelätä mökkireissuja ja miettiä miten siellä saa siteen/tamponin vaihdettua/uitua/saunottua/tms. Ei tarvitse kuljetella siteitä/tamponeja käsilaukussa. Ei tarvitse miettiä alkaako ne tänään, milloin ne alkaa ja ravata vähän väliä vessassa tarkistamassa vaan voin laittaa kupin jo etukäteen paikalleen ja menkat alkavat sitten kun haluavat eikä minulle tule kiire vessaan.

jospa ne menkat vaikka alkaakin, hei haloo...

Vierailija
18/36 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskeutui huomattavasti alemmaksi kuukupin käytön seurauksena. Ennen se ei tuntunut ollenkaan ja nyt tuntuu jo muutaman sentin päässä emättimen suulta. Kuukuppi toimi imukuppina joka kiskoi kohdunkaulaani alaspäin!

Vierailija
19/36 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ne joille kuppi sopii, oletteko käyttäneet sujuvasti tamponeja ennen kuppia? Jos tamponin käytössä ongelmia, onko kupinkin kanssa..?

Vierailija
20/36 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta totta helkkarissa hehkutan sillä se on parantanut omaa elämänlaatuani todella paljon. Ja kuppi sopii kuitenkin lähes kaikilla. Aivan, ei sovi kaikille mutta ei sitä kokeilematta tiedä, ja suurimmalle osalle sopii. Enää en laita hiostavia siteitä alapäätäni hankaamaan, voin heittää kärrynpyöriä alasti eikä kukaan näe että minulla on menkat. Tyhjennän kupin aamulla ja illalla, muulloin en edes muista että se on siellä. Voin mennä uimaan, vaikka hetken mielijohteesta, menkkojenkin aikaan. Ei tarvitse pelätä mökkireissuja ja miettiä miten siellä saa siteen/tamponin vaihdettua/uitua/saunottua/tms. Ei tarvitse kuljetella siteitä/tamponeja käsilaukussa. Ei tarvitse miettiä alkaako ne tänään, milloin ne alkaa ja ravata vähän väliä vessassa tarkistamassa vaan voin laittaa kupin jo etukäteen paikalleen ja menkat alkavat sitten kun haluavat eikä minulle tule kiire vessaan.

jospa ne menkat vaikka alkaakin, hei haloo...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi