G: yliopisto-opiskelijat: lukion päättötodistuksen ka ja
millaiset paperit kirjoitit?
Yliopisto ja tiedekunta?
Kommentit (54)
Paperit EEEMM. VTM Helsingin yliopistosta.
Keskiarvo 9.7
Laudatur
Helsingin yliopisto
nyt Valtiotiet. maisteri
Ekalla yrittämisellä sisään engl. filologiaan Turun yliopistoon.
ka 7.3
kirjoitin m-paperit
Valmistuin kauppakorkeasta hyvillä arvosanoilla ( gradusta eximia)
ka 7.3
kirjoitin m-paperit
Valmistuin kauppakorkeasta hyvillä arvosanoilla ( gradusta eximia)
yo-todistuksessa on 2 laudaturua, 2 examiaa, 2 magnaa. Ja tutkinnot siis FM (humanistinen, kirjallisuustiede) sekä KTM (lo).
t. FM (kielet/ filologia), yo-todistuksessa kuusi laudaturia
Tätä on kyllä vaikea uskoa
yo-todistuksessa on 2 laudaturua, 2 examiaa, 2 magnaa. Ja tutkinnot siis FM (humanistinen, kirjallisuustiede) sekä KTM (lo).
2 laudaturia ja 4 magnaa,
lääketieteellinen tiedekunta
Päästötodistuksen ka 9,4
Laudaturin paperit
Jyväskylän yliopisto, liikuntatieteellinen
Itse valmistuin 1997 Tampereen yliopistosta valtiotieteellisestä, väittelin viime vuonna.
Lukion päättötod. ka oli 9,4 ja laudaturin paperit kirjoitin aikanani.
MCCBBA
KM valmistunut Helsingin yliopisto. Opiskelu kesti n. 5v
ka 8.1 ja yleisarvosana L. Olin TOSI laiska lukiossa, mutta kirjoituksiin luin. Yo:ssa luen tentteihin kohtuullisesti, mutta kandin papereissa ei yhtään alle kolmosta, ja niitäkin 4, joista 2 ryhmätenteistä. Yliopistossa siis voi pärjätä, vaikka lukion fleguilee. Minulla on useita kaltaisiani kurssikavereita. Hgissä luen suomen kieltä.
ja kirjoitin L:n paperit. Pääsin Turkuun opiskelemaan psykaa heti ekalla yrittämällä v 1991. Hain Turkuun, koska se oli ainoa paikka, missä pääsykokeissa ei silloin ollut tilastomatematiikkaa (mun akilleen kantapää)
L:n paperit, KM(luokanopettaja) Helsingin yliopisto
8,8 magnanpaperit matemaattisluonnontieteellinen
(en kirjoittanut edes lyhyttä matikkaa)
=)
ei mitään rakettitiedettä, lukee pääsykokeisiin ja sitten sisään
ka 7.1
C:n paperit
HY Hum. tdk - kielitiede
Keskiarvoa en muista mutta n. 7, magnan paperit, Turun yliopiston humanistinen tdk
Että aika helpostihan sinne pääsee, mutta ei nyt sentään kuitenkaan ihan pyydetä sisään. Tänä vuonna hakijoita näyttää olleen n. 50 enemmän kuin viime vuonna.