Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asumistuesta kysymys

Vierailija
08.07.2010 |

Mulla on ollut ansiosidonnaisen lisäksi sen verran muita tuloja, että en ole saanut asumistukea. Nyt heinäkuussa ja luultavasti myös elokuussa en saa muuta tuloa.

Mites kun nyt meen kelaan, niin tekevätkö ne päätöksen toistaiseksi ja sitten kun on muuta itswe ilmoitan? Vai pitääkö kuun lopussa lähettää tositteet, että muuta tuloa ei ole ollut?

Mites tää menee? Kaikkeen sitä 191 euron takia joutuu...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelaan ja haet asumistukea. He haluavat kaikki palkkatiedot ym. pitkältä ajalta ja tarkastavat oletko oikeutettu asumistukeen. Päätös tulee aikanaan. Jos sinulla ei ole tarvittavia todistuksia siitä, että et tosiaan saa muuta tuloa, niin heti kun saat sen paperin niin viet sen kelaan. He eivät tee mitään päätöstä ennekuin KAIKKI paperit ovat heillä. Siinä voi mennä useampikin kuukausi. Itse haen tukea helmikuun alussa ja päätös tuli kesäkuun alussa. Kun tulosi muuttuvat niin ilmoitat vain kelaan, niin eivät maksa tukea enään. Jos ovat kerinneet maksaa liikaa, niin karhuavat sen takaisin.

Jos rahantarve on akuutti, niin hae sossusta rahaa ja kela maksaa heille asumisteut sitetn kun päätökset joskus tulee.

Vierailija
2/2 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa kelan virkailjallekin, että tuosta paikasta ei töitä nyt tuu (on koulu).

Jos mulla on kaikki paperit (päivärahapäätökset + palkkakuitit) vuoden ajalta, niin luulisi riittävän?

Kuinkahan kauan menee jos kaikki paperit ovat?

ap

Kelaan ja haet asumistukea. He haluavat kaikki palkkatiedot ym. pitkältä ajalta ja tarkastavat oletko oikeutettu asumistukeen. Päätös tulee aikanaan. Jos sinulla ei ole tarvittavia todistuksia siitä, että et tosiaan saa muuta tuloa, niin heti kun saat sen paperin niin viet sen kelaan. He eivät tee mitään päätöstä ennekuin KAIKKI paperit ovat heillä. Siinä voi mennä useampikin kuukausi. Itse haen tukea helmikuun alussa ja päätös tuli kesäkuun alussa. Kun tulosi muuttuvat niin ilmoitat vain kelaan, niin eivät maksa tukea enään. Jos ovat kerinneet maksaa liikaa, niin karhuavat sen takaisin.

Jos rahantarve on akuutti, niin hae sossusta rahaa ja kela maksaa heille asumisteut sitetn kun päätökset joskus tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi