Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yli 27vuotiaille. muut älköön kommentoiko.,

Vierailija
08.07.2010 |

Onko kukaan hetkeen aikaan kysynyt mitä sulle kuuluu? minäpä kysyn. mitä sulle kuuluu? miten jakselet? Oleko onnellinen parisuhteessasi?

tsemppiä tytöt :D

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kuuluu ihan hyvää. Jakselen mukavasti ja nautin työstäni ja lapsista. Parisuhteeseen en ole täysin tyytyväinen, jotenkin kipinä on kadonnut...

Vierailija
2/32 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikein onnellinen, onni on ollut löytää se Oikea, jonka kanssa tulee tänään 13 v yhteistä vuotta. Neljättä lasta oottelen, rv 33.

Aurinko paistaa, ulkona on kaunista, kohta alkaa ä-loma ja elämä on ihanaa!

t: 41 v

Ps mitäs sinulle kuuluu, ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysynyt,,, no ei kummempaa.ei hyvää ei huonoo.ero just tuli... t. äiti 33v

Vierailija
4/32 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluu, kiitos kysymästä =)

Nyt kun asian noin esitit, niin harvoin kukaan kysyy, mitä minulle oikeasti kuuluu, päivittäin se puhelinkeskustelun "moi, mitä kuuluu" -johon siis ei odoteta ylitsevuotavaa vastausta siitä miten vauvan kakkavaipat ja uhmaikäisen kiukuttelut verottaa ja univelat väsyttää ja työtilanne ahdistaa...

Parisuhdettahan minulla ei olekaan, ja siihen tilanteeseen olen enemmän kuin tyytyväinen, pitkästä aikaa siis voin sanoa, että miesrintamalla puhaltelee loistavat tuulet; ei miehen miestä nurkissa sotkemassa!!

Kaiken kaikkiaan hienosti menee, lapset on terveitä, itse voin hyvin ja odotan innolla tulevaa viikonloppua.

Mites itselläsi menee??

Vierailija
5/32 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kysymästä, minulle kuuluu oikein hyvää. Jaksan mainiosti ja olen onnellinen. Parisuhteeni on lapseni ohella elämäni paras, voimia antava ja kaunis asia; hyvänä kakkosena tulevat ystävät ja muut ihanat läheiset.

Minulta kysellään tuon tuostakin, mitä kuuluu ja kuinka menee. Juuri nämä ihanat läheiset ovat kiinnostuneita elämästäni ja kyselevät.

Arki on ihanaa ja tämä lomailu miltei taivaallista!

-Ikää 33 vuotta

Vierailija
6/32 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 kg painoa lähtenyt (-10kg kokonaistavoite) 3 lasta saatu aikaan, töissä taas viimeisen ä-loman jälkeen, hyvä fiilis siitä. 42v synttärit ensi la, heh. Vai pitäiskö tehdä vielä aloitus yli 37v, tunnen itseni vanhaksi muutoin =)

Vierailija
7/32 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä yx päivä multa ruokapöydässä "äiti, miten sun päivä on menny?" Mulla tuli ihan kyyneleet silmiin koska tajusin että JOKA PÄIVÄ kysyn ruokapöydässä kaikilta muilta miten heidän päivä on mennyt ja kukaan ei KERTAAKAAN ennen tätä ollut kysynyt samaa multa...ei ainakaan viiteen vuoteen.

Ja kiitos ap, minulle kuuluu ihan hyvää :)

Vierailija
8/32 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä helteisessä itäsuomessa 4kk tytön kanssa ollaan ja nautiskellaan kesästä ja elämästä. Isi töissä, kissa rötköttää pihakiikussa ja tyllerö aamupäiväunilla.

Vierailija
9/32 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli arvanette jo, että hieman puisevaa sillä rintamalla. Runsas 10 v yhteiseloa ja hieman on tylsää, mutta mua se ei kauheasti haittaa kuin ajoittain. Ihme, että mies ei ole kyllästynyt vaateliaaseen vaimoonsa, vaikka riitojen yhteydessä olen antanut luvan aivan vapaasti lähteä kokeilemaan poikamieselämää.

Olisinkin itse varmaan tosi kovaa kamaa markkinoilla, yli 40 v 3 pienen äiti..

Vierailija
10/32 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo kukaan aikoihin kysyny, mutta tän viestin ku luin ni nyt kuuluu hyvää =) Mitäs sinulle? Vointi on niin ja näin, mutta ei pidä lannistua....Parisuhteen takia tuo vointi on niin ja näin (henkisesti) joten ei se parisuhde ainakaan loistavaa ole...

32v

Vierailija
11/32 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka laiskoja ollaan kuin Ellun kanat lapsen 2 v kanssa, hengaillaan kotosalla. Viimeiset kotiäitiviikot, ennen kuin lapsi menee elokuussa tarhaan ja minä osa-aikaisesti töihin. Ei valittamista.

Vierailija
12/32 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos siitä!!

itseasiaas on,eilen,ihana ystävä kyysi,mitä minulle oiekasti kuuluu.

josksu voi mennä kauankin,että ketään kiinnostaa muuta kuin purkautua omissa asioissaan minulle.

tällä hetkellä yliväsynyt,aivan puhkipoikki.muta kai se tästä taas.

aurinkoista päivää mammoille!

6 lapsen äiti 33v

Vierailija
13/32 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mukavaa kuuluu! Juhlimme mieheni kanssa kohta yhteisen taipaleen 10-vuotiaspäivää ja kyllä on ollut oikein onnelliset 10 vuotta. Parisuhde on hyvällä mallilla, meillä on kaksi ihanaa lasta, vuoden vanha unelmien omakotitalo ja molemmilla hyvät vakituiset työt. Itse olen työnhakupuuhissa kuitenkin. Varsin onnellinen olen, joskin elämä on välillä liiankin hektistä ja omaa aikaa liian vähän. Onneksi kohta alkaa kesäloma!

terv. vuosimallia 1976

Vierailija
14/32 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan hetkeen aikaan kysynyt mitä sulle kuuluu? minäpä kysyn. mitä sulle kuuluu? miten jakselet? Oleko onnellinen parisuhteessasi?

tsemppiä tytöt :D

Toivottavasti sullekin!

Vierailija
15/32 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kuuluu ihan hyvää, oon terve, töissä menee hyvin, parisuhteessa myös. Lastenkin asiat tällä erää kunnossa. Itse asiassa viimeiaikoin on vaan korostunut, kuinka hyvin mulla/meillä meneekään, kun iän myötä on alkanut törmäämään enemmän elämän surullisiin puoliin. Läheisiä sukulaisia kuolee, ja ystäviä sairastuu, eroaa, joutuu työttömiksi, ryyppää liikaa jne. Se saa tajuamaan, miten onnekas sitä itse onkaan.

Vierailija
16/32 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kysymästä! Kyllä minulta kysytään tuota joka päivä. :)

Jaksan hyvin ja olen onnellinen. Kotona kaikki hyvin, töissä kaikki hyvin.

Eilen kävin kampaajalla. Kesäloma alkaa ensi viikolla. Lähdemme miehen kanssa reissuun kun vielä saamme kahdestaan matkustaa. ;)

Tyttö 27 v

Vierailija
17/32 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole kysynyt kukaan; hyvin menee, kiitos vain. Itse asiassa nyt tuntuu kaikki menevät vielä tavallista paremmin, ehkä kesäfiilis on vallannut mielen!

Vierailija
18/32 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt erityisen hyvää kuulu, kaikenlaista tullut kelailtua. Kiitos kysymästä kuitenkin.

Mitäs sulle?

Vierailija
19/32 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ikärajoite, Ap? (anteeksi kun kommentoin vaikka olen karvan alle 27v)

Vierailija
20/32 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilenkin vietettiin iltaa ystäväperheen kanssa, eikä kukaan ollut kiinnostunut kuulumisistani.

Minulle kuuluu suurissa linjoissa hyvää, mutta pienissä on juuri nyt vähän klappia. Päivystän töissä lähes yksin ja töitä on kertynyt odotettua enemmän. En tule pysymään luvatuissa aikatauluissa. Lisäksi olen huolissani perheen nuoren asioista, mutta nehän eivät oikeastaan olekaan omia asioitani. Vointi on hyvä ja aamulla juoksu maistui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan