Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yli 27vuotiaille. muut älköön kommentoiko.,

Vierailija
08.07.2010 |

Onko kukaan hetkeen aikaan kysynyt mitä sulle kuuluu? minäpä kysyn. mitä sulle kuuluu? miten jakselet? Oleko onnellinen parisuhteessasi?

tsemppiä tytöt :D

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole hetkeen tainut kukaan kysyä. Neuvolatäti aina kysyy mutta ei ole hetkeen ollut sinnekään asiontia. Niin ja hyväähän minulle kuuluu. Parisuhde voi hyvin. Ehkä välillä pitäisi puhua enemmän, mutta ollaan aika huonoja siinä.

Ajattelen eläväni elämäni parasta aikaa. Lapset on pieniä ja hoidan niitä kotona. Vanhemmat on vielä terveitä ja hyväkuntoisia. sisko asuu lähellä ja on paras ystäväni myös muihin sisariin lämpimät valit. Sekä muutama hyvä ystävä. Että mikäpä tässä on elellessä:) Ikää 28.

Mitäs itsellesi kuuluu?

Vierailija
22/32 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kovin moni kysellyt.

Vähän meinaa olla jaksaminen välillä kortilla, työ ei miellytä ja kotikaaos kaatuu yleensä mun niskaan. Nyt ihan viime aikoina mies on alkanut tsemppaamaan (on kai huomannut, että vaimo on vähän väsynyt...), joten valoa tunnelin päässä kotirintamalla. Muuten olen onnellinen sekä parisuhteessa että lasteni äitinä.

Kesälomakin alkaa pian, JEE!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu hirveesti mitään ihmeempiä. Kesälomaa olisi kuukausi jäljellä ja sitten alkaa opiskelut. Loppu kuusta myös olisi tarkoitus mennä festareilla käymään, joten jotain kivaa tiedossa :) Parisuhde nyt on ihan ok..toki on asioita, jotka mieltäni painaa ja niiden suhteen en tiedä, mitä tekisin :(

Mitä sinulle kuuluu? :)

Vierailija
24/32 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mitä mulle kuuluu. Ei olla nähty kahteen viikkoon kun ollaan oltu molemmat tahoillamme reissussa. Viikon päästä nähdään.

Olen onnellinen. Mulla on maailman ihanin tytär, joka on ihan täpinöissään syksyllä alkavasta eskarista. Mulla on myös maailman ihanin mies, joka on kiinnostunut siitä mitä mulle kuuluu ja miten mulla menee (toisin kuin ex ja nuoruuden poikaystävät). Kesälomaakin on jäljellä vielä yli kaksi viikkoa, sitten pitäs palata töihin, jossa ei mene niin hyvin, mutta en ajattele sitä nyt.

T: 28v.

Onnelliseen elämään tarvitaan hyvin vähän.

Kaikki on ihmisen sisimmässä, hänen ajattelutavassaan.

Vierailija
25/32 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sellaista okoota normaalia perhe-elämää kesän iloista nauttien. Uintia, leikkipuistoa, mattojenpesua ja ongellakäyntiä. Oikeastaan kun ajattelen olen ihan onnellinen.

Kiitos ap! Sait ajattelemaan ja toteamaan että kaikki on oikeastaan hienosti!

Vierailija
26/32 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikani 10 vee kysyi viimeksi!

- äidilläni oli tapana kysyä, mutta häntä ei ole enää, eikä ole isääkään. Joten he eivä voi kysellä!

- Kiitos kysymästä, tässä ulkona yritän tehdä töitä, kun kesälomaakaan ei ole suotu.

- parisuhde voi hyvin, ollaan oltu yhdessä tasan 20 vuotta,

- lapsiakin on tullut 7 kpl

Ikää meillä on 37 vuotta.

Hyvää kesää kaikkille!:)

Vierailija
27/32 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kiitos että sinä kysyit! Minulle kuuluu itse asiassa oikein hyvää. Olen rakastunut ja onnellinen että minulla on ihana miesystävä. Odotan innolla että loma alkaa ja pääsen viettämään aikaa myös kavereiden kanssa ja kesäterassille. Toivoisin että meidät kutsuttaisiin johonkin yhdessä, haluaisin esitellä kaikille tämän miehen ja tietysti kaverini hänelle.

32v

Vierailija
28/32 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitos kysymästä, toivottavasti voit itsekin hyvin!

Ihanaa ja lämmintä kesää sinulle :)

Vierailija
29/32 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en muista miksi jouduin koneelta poistumaan alotuksen tehtyäni, mutta nyt kaivoin sen esiin :)

Ihania kirjotuksia. Ajattelin et tulee kaiken näköstä paskaa vaan niinku tääl on tapana :)

mut ei. hieno plikat ;)

Ja ikä rajan laitoin vaan muuten, itse olen 27v. ehkä siksi siihen.

MUlle kuuluu kans hyvää. Parisuhde on kunnossa, lapset terveitä ja elämä hymyilee. tosin joskus olen ärtynyt ja väsynyt. meillä puol vuotias vauva. Ja välillä koen olevani yksinäinen, vaikka onhan noita kamuja ja ystäviä.

tosin välillä kun Mutta ihana mies on tuki ja turva. yhdessä oltu 4v:) uusperheemme toimii hyvin.

Jos haluat vaihtaa ajatuksia tai kuulumisia.. niin laita vaikka postia

emantapajamaki@hotmail.com

Hyvää Kesää Kaikille!! myös alle 27 vuotiailla :)

Ja muistakaa, ne on munat mitkä pilaantuu, ei kanat :)

Vierailija
30/32 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kukaan aikoihin kysynyt! Hyvin jaksan, parisuhde menee omaa arkista rataansa.

Kiitos! Nyt onkin hyvä lähteä iltavuoroon töihin :)

terv. 35v rv 15+

Vierailija
31/32 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin välillä kun Mutta ihana mies on tuki ja turva. yhdessä oltu 4v:) uusperheemme toimii hyvin.

tosta jäi jostain syystä osa tekstistä pois. eli tarkoitukseni oli kirjottaa että tosin välillä kun tuntuu että tarvis ystävää niin ei välttämättä ole saatavilla. Mutta ihana mies on tuki ja turva.

ap

Vierailija
32/32 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän minulle ihan hyvää kuulu vaikka olenkin kuumeessa sängyn pohjalla, lapset riitelee viereisessä huoneessa ja mies istuu työhuoneessaan. Perusasiat on kuitenkin kunnossa vaikka välillä miehen työhulluus suhdetta rasittaakin.

t.Äiti38v.