Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko eväitä jatkaa tällaisen miehen kanssa?

Vierailija
07.07.2010 |

-hirveät riidat lähinnä käytännön asioista, mies on tosi epäkäytännöllinen (tosin opetellut tekemään esim. viikkoimuroinnin), mikään ns. miesten työkään ei suju eikä kiinnosta

-aidosti kriisi päällä tällä hetkellä eräästä tosi isosta jutusta (ei liity parisuhteeseen), jota mies kokee hankalaksi hoitaa ja jonka hoitamiseen minä olen totaalisen uupunut

-luulen, että lapsi pelkää, että erotaan, koska riitoja on niin paljon

-kuitenkin on ns. akateemisen fiksu mies, hyvä yleissivistys ym. (en kestäisi mitään sivistymätöntä junttia)

-omistautuu paljon työlleen, ei kuitenkaan rahasta (tienaa vain vähän keskivertoa paremmin), työ toisaalta myös stressaa paljon

-hyvä isä, lapsen kanssa pärjää ja on opetellut pärjäämään: lukee, leikkii, pelaa, huolehtii iltapesut ym.

-hyvä rakastaja

-riidoista huolimatta tuntuu kamalalta ajatukselta, että perhe hajoaisi, välitän kyllä miehestä

Miten kriisin ja riitojen yli? Kannattaako vielä jatkaa ja yrittää yhdessä? Mieskin vielä haluaisi yrittää...

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sitä romukoppaan heittämään, kun hyviäkin asioita löytyy.

Kukaan meistä ei ole täydellineen ja jokaisella on ne omat hyvät ja huonot puolet. Mikäli ottaisit eron, niin joutuisit jatkossa hoitamaan kaiken itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi