Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on exää ikävä:(

Vierailija
06.07.2010 |

Itse jätin hänet, mutta hyvistä syistä.

Aina vaan mietin, jos asiat voisi vielä korjata ja sitten yrittää uudelleen.

Lasten takia en voi ilman mitään terapiaa ottaa häntä suoraan tänne. Kaikki vihaavat häntä siksi, mitä minulle teki, mutta jospa hän oikeasti on oppinut virheistään?

Niin monta vuotta erosta jo, eikä kumpikaan etene ihmissuhderintamalla mihinkään.

Älkää teilatko, vaan neuvokaa mieluummin, mitä tehdä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä syistä ikävöit?

Vierailija
2/5 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttoi minua kaikessa, rakasti aidosti, osasi kaikkea, oli tukenani,ei tehnyt koskaan rikoksia, ei käyttänyt huumeita tms.

Ymmärsin jälkikäteen, että kaikki eivät voi olla samanlaisia kuin minä. Eli ex esim. oli hyvä isompien lasten kanssa, vaikka ei osannutkaan vauvanvaippoja vaihdella.

Ahkera, tunnollinen, kiltti..

Mutta humalassa sortui väkivaltaan ja siinäpä se sitten.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.

Vierailija
4/5 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinä tapauiksessa uskon että hän elää tyytyväisesti uudessa parisuhteessaan kuningatar alkoholin kanssa.

Vierailija
5/5 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta humalassa sortui väkivaltaan ja siinäpä se sitten.

Jos on, tehkää yhteen palaamisesta projekti, joka ei tapahdu ennen kuin mies lopettaa juomisen, tai käsittelee väkivaltaisuutensa siten, että sitä ei enää esiinny edes humalassa, tai sekä että.

Sinun pitää tässä kohden olla tiukkana ja kestää vaikka vuosien repsahdukset antamatta yhtään periksi, mutta samalla kannustaen ja toisen parantumiseen uskoen. Muuten teistä tulee kuin Matti ja Mervi, jotka seilaavat loputtomiin eron ja yhteen palaamisen väliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme