Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko Helsingissä maksaa hampaan juurihoito? Minne hammaslääkäriin?

Vierailija
06.07.2010 |

Olen ulkosuomalainen ja netistä katselin parin hammaslääkärin hinnastoja. Minun pitäisi piakkoin mennä hampaan juurihoitoon ja ajattelin, jos voisin mielummin hoitaa asian Suomessa, koska hintataso näyttää olevan halvempi. Tulemme lauantaina Suomeen ja hammas toistaiseksi ok, särkee silloin tällöin.

En tietenkään saa kela -korvauksia, mutta miten paljon te muut olette yksityisellä maksaneet juurihoidosta? Onko riittänyt vain se yksi käynti? Tuleeko siihen jotain maksuja usein lisäksi, esim. röntgen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi saanut hoidettua yhdellä käyntikerralla...Liekö mitenkään mahdollista?

Koskaan ei voi tietää, täytyykö lopulta hoitaa yksi vaiko esim. 3 juurta. Aina siinä rtg-kuvat otetaan, että nähdään tulehdus jne. Voi käydä niinkin, kuten esim. mulla, että ensin laitettiin kahteen juurikanavaan lääkettä, joka vaikutti viikon verran ja hoitoa jatkettiin sitten vkon kuluttua. Mulla kyllä käyntejä kaikkinensa oli useampi, ainakin 4-5.

Käyn aina yksityisellä ja olen itse tykästynyt itä-Pasilassa olevaan hammaslääkäriasemaan. On pieni, huippuhyvä henk.kunta ja mulla aivan fantastinen h.lääkäri. Hintaa tulee arviolta 200e, tässä siis heittoja molempiin suuntiin ja ylöspäin voi olla ihan reilustikin.

Vierailija
2/6 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t;3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.albin.fi/hinnasto.php#hammas

http://www.malmintorinhammaslaakarit.fi/hinnasto.htm

http://www.stardent.fi/hammaslaeaekaerin-hinnasto.html

Hinnat vaihtelevat, Kela-korvausta et saa, koska olet ulkosuomalainen.

Nämä löysin googlaamalla haulla hammaslääkärin hinnasto. Minulle on tehty juurihoito kerran ja muistelen kyllä, että se ei ollut kertakäynti.

Nuo hinnat on varmaan kuitenkin toimenpiteittäin ei käynneittäin. Hyvä hammaslääkäri ottaa röntgenin kyllä. Toeysti, jos kiellät ei ehkä ota, mutta miksi säästelisit siinä, kun kyse on kuitenkin suusi terveydestä.

Vierailija
4/6 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Haluaisitko mainita tämän h-lääkärin nimen? Itse haluaisin nyt luotettavan juurihoitajan.

Vierailija
5/6 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin keskustassa on hammaslääkäriasema Megaklinikka. Niillä on ihan erilainen liiketoimintakonsepti kuin muilla.

Siellä sinulle ei ole varattu ennalta määrättyä tiettyä aikaa esim vain 1 tunti, vaan siellä voit olla hammaslääkärin penkissä vaikka koko päivän. Lääkärit ehkä vaihtuu toimenpiteiden välillä, etkä voi tietää kuka tulee hoitamaan sinua seuraavaksi, mutta haittaako se?

Vierailija
6/6 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tehty kaksi kertaa  juurihoito ja ikinä ei ole kyllä yhdellä käynnillä hoitunut. Ensimmäisellä kerralla meni 2 kertaa (vain yksi juuri hampaassa) mutta toisella kertaa piti käydä 4 kertaa, eli varmaan kuukausi meni koko operaatioon kun aina laitettiin lääkepaikkoja jne. 

Hintaa oli kelakorvaus vähennettynäkin monta sataa.. Mutta varmaan hintakin riippuu käyntikertojen määrästä! Mukaan pitää laskea vielä sitten röntgenkuvat jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän