Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkähänlainen jupakka tästä syntyy... Mies pääsi viimein sanomaan anopille suoraan

Vierailija
06.07.2010 |

että meidän mielestä ihmisten pihoille tai mökeille ei kuulu mennä silloin kun omistajat eivät ole paikalla.

Tässä on siis sellaisia asioita tapahtunut, että anoppi jostain ihmeen syystä tuntuu tykkäävän oleskella oman sukunsa voimin esim. miesystävänsä mökillä silloin kun tämä ei ole paikalla. Mekin ollaan sinne joskus menty ja hämmästyttiin, kun ei mökin omistaja ollutkaan kotona. Vakuuttelut luvan kanssa olemisesta epäilyttää, koska meidän pihalla ollaan myös grillailtu niin, ettei meillä ole ollut hajuakaan kuin vasta jälkeenpäin, että "ai niin, X ja miehensä ja lapsensa ja niiden koira oli myös mukana". Anopilta on myös pariin kertaan lipsahtanut, että hän on käynyt meidän pihoilla oleskelemassa silloin kun me itse ei olla oltu kotona.

Mies on ollut aika loukkaantunut, että meille tullaan koko suvun voimin silloin kun me itse ei olla kotona. Sen sijaan esim. tuo henkilö X ei ole kertaakaan tullut kutsuttuna. Eivätkä koskaan ehdota tulemista silloin kun tiedetään meidän olevan maisemissa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin että omistajat ei ole paikalla? Onko se grilli käyttövalmiina kaiken aikaa? Vai tuoko ne oman grillin?

käyneet pihalla.

Anoppi oli grillannut miesystävänsä mökin pihalla silloin kun miesystävä ei ollut paikalla ja se oli kuulemma ok juttu.

Mistä ap on saanut hepulit.

Vierailija
22/25 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni elää siinä oletuksessa ettei pihoille saisi tulla käymään tai edes käyskennellä. Emme elä yhdysvalloissa jossa naapuri voi soittaa poliisit paikalle kun epäilyttävän näköinen mies kävelee naapurin pihalla (vaikka saattaisi olla asunnon uusi omistaja). Täälä ulkoilu maastossa kuuluu ihmisten oikeuksiin.

Jos ei ollut niin toivottavasti et ole meidän naapuri...

Miksi et toivo minua naapuriksesi?

Mistä moinen negatiivisyys? Vihaatko minua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun pihaltani kaikki jokamiehet saavat äkkilähdön, se on varmaa...

Vierailija
24/25 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tämä syy miksi monesti ollaan aamupalalla mieheni kanssa, niin rivitalossa asuva ÄITINI saattaa kulkea alusvaatteet päällä takapihalla ikkunan edestä. Hän ottaa aurinkoa! :DDD

Joo me ollaan itse kotona, mutta tämä onkin vielä nolompaa. Kävisi keikailemassa silloin kun kukaan ei ole näkemässä.

"Äiti, mitä sää teet?"

-"Otan aurinkoa, älkää välittäkö, en minä sisälle tuu!"

:DDDD

Ei olla vielä puututtu tähän. VIELÄ!

Vierailija
25/25 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni elää siinä oletuksessa ettei pihoille saisi tulla käymään tai edes käyskennellä. Emme elä yhdysvalloissa jossa naapuri voi soittaa poliisit paikalle kun epäilyttävän näköinen mies kävelee naapurin pihalla (vaikka saattaisi olla asunnon uusi omistaja). Täälä ulkoilu maastossa kuuluu ihmisten oikeuksiin.

Jos ei ollut niin toivottavasti et ole meidän naapuri...

Miksi et toivo minua naapuriksesi? Mistä moinen negatiivisyys? Vihaatko minua?

Niin sanotaan aluksi että meidän piha ei ole maastoa eikä siellä saa kukaan tallustella jos emme ole kotona tai häntä ei ole sinne kutsuttu.

Piha-alueet eivät kyllä toisekseen kuulu jokamiehenoikeiden piiriin.

Meidän metsässä saa mennä jmo:n mukaan.

ja jos nyt jatketaan sitä leikkiä että et ole provo, niin en todellakaan haluaisi että joku yliutelias naapuri tallustelisi pihallamme ilman lupaa tai luullen että se kuuluu hänen oikeuksiinsa. Sellaista naapuria vihaisin.

Mutta provohan sinä olitkin joten ei tarvitse enää leikkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme