Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MItä raskaanaa olevat tekevät aamuyöstä humalaisten seassa Mäkkärillä?!?!

Vierailija
06.07.2010 |

Herättää kyllä suurta ihmetystä tuo ampumatapaus aamuyöstä Mäkkärin autojonossa. Miten siellä pyöri useampikin raskaana oleva nainen?!? Ja vielä toinen oli ampujan mukana. Hohhoijaa, on siinä taas yksi lapsiparka, ollut ampumavälikohtauksessa ennen syntymää. Mitähän mamma keksii kun lapsi putkahtaa maailmaan. Tuskin on äidille ollut uusi asia että ampujalla on rikostausta.

Tietysti raskaana oleva saa palloilla missä haluaa mutta mikä saa naisen aamuyöstä valvomaan ja pyörimään noissa kuvioissa? Onkohan olleet itsekin juhlimassa vaiko kuskina. Ihme kun täällä ei vielä tätä ole taivasteltu, vai onko? En ole vakkari joten suokaapa anteeksi jos sittenkin toistan samaa mitä muut aiemmin.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen raskaanan ollut oli ampujan seurassa, toinen taas avomallisessa amerikanraudassa...

Vierailija
22/58 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ampujan autossa oli raskaanaoleva nainen.

noin on sanottu?! Minä yritin noita uutisia katsella ja minun logiikallani ammutun autossa oli raskaana oleva nainen, ei ampujan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullut raskaanolevasta naisesta joka lähtisi tepastelemaan aamuyöstä Mäkkärille! Eli ei tässä nyt taida ihan tavallisesta tapauksesta olla kyse. Jos vähän hiukoo kun odottaa niin se on eri juttu kuin lähteä pyssymiehen mukaan. Saatikka sitten tulla itse ammutuksi.

Ei nuo aamuyön ruokapaikat todellakaan ole mitään selväpäisten paikkoja. Saatikka raskaanolevien. Onhan sitä tutkittukin että kaikki tekeminen vaikuttaa sikiöön. No, mammat saa varmasti itkevät ja huuutavat kakarat jotka eivät pysty nukkumaan öitään rauhassa kun totuttelevat tuohon rytmiin jo raskausaikana.

Mutta saahan sitä tehdä mitä haluaa eikä raskaus eroa mitenkään normaalitilasta... Eipä niin. Eihän se syntymätön lapsi ole vielä mikään ihminen. Että eikun vaan bailaamaan ja mahdollisimman usein kun ei sitten enää ehdi kun lapsi syntyy.

Vierailija
24/58 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiaa: Missä on sanottu, että AMPUJAN autossa oli raskaana oleva nainen? Ja miksei raskaana oleva nainen saa olla keskellä yötä mäkkärillä? Kyllä kai ihan normaalit ihmisetkin joskus valvovat kesäyöllä.

Vierailija
25/58 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi on ainakin ihan normaali taapero, vaikka yöllä valvoinkin häntä odottaessani. Ja söin jopa hampurilaisia! Ja limua baarissa muutaman kerran.

Hyvä, ettei kukaan ampunut, kun olin niin vastuuton.

Vierailija
26/58 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010070611996261_uu.shtml

Kiinniotettuna on tällä hetkellä ampujaksi epäillyn vuonna 1969 syntyneen porvoolaismiehen ohella myös toinen mies sekä raskaana oleva nainen. Heidät napattiin autosta Porvoonväylällä ampumisen jälkeen.

Vierailija
27/58 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettet ole kuullut moisesta, ei tarkoita, ettei sellaista voisi tapahtua.

Pieni maailma joillain.

En ole koskaan kuullut raskaanolevasta naisesta joka lähtisi tepastelemaan aamuyöstä Mäkkärille! Eli ei tässä nyt taida ihan tavallisesta tapauksesta olla kyse. Jos vähän hiukoo kun odottaa niin se on eri juttu kuin lähteä pyssymiehen mukaan. Saatikka sitten tulla itse ammutuksi.

Ei nuo aamuyön ruokapaikat todellakaan ole mitään selväpäisten paikkoja. Saatikka raskaanolevien. Onhan sitä tutkittukin että kaikki tekeminen vaikuttaa sikiöön. No, mammat saa varmasti itkevät ja huuutavat kakarat jotka eivät pysty nukkumaan öitään rauhassa kun totuttelevat tuohon rytmiin jo raskausaikana.

Mutta saahan sitä tehdä mitä haluaa eikä raskaus eroa mitenkään normaalitilasta... Eipä niin. Eihän se syntymätön lapsi ole vielä mikään ihminen. Että eikun vaan bailaamaan ja mahdollisimman usein kun ei sitten enää ehdi kun lapsi syntyy.

Vierailija
28/58 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua,,,minäkin olen olen ollut Mäkkärissä aamuyöstä bileiden jälkeen ja olin erittäin paksusti raskaana! :D Joku av-mamma varmasti silloinkin ikkunasta kurkkinut ja säälinyt.

Mikä saa naisen aamuyöstä valvomaan? Miksi ei?!

Vierailija
29/58 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olin eilen juurikin aamuyöstä tosin en mäkkärin vaan kebabpaikan jonossa. Lupasin hakea mieheni kotiin kun hän oli viereisessä kaupungissa viettämässä ystävänsä varpajaisia. Matkalla tuli molemmille nälkä ja kävimme sitten kebabilla. Oli siellä joku muukin nainen ison mahansa kanssa...

ja itse olen huomannut että monesti nuoret odottajat pyörivät kaupungilla silloin ku kaveritkin oli aika sitten mikä tahansa.

Kai sitä raskaana olevatkin saa liikkua ulkona mihin aikaan haluaa... itse olen istunut kavereitten kanssa ravintolan terassillakin aamuyöllä ihan vaan seurana.

Vierailija
30/58 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vauva valvotti. Eli hä? Oma vika? Unilääkkeitäkö olisi pitänyt ottaa?

Vierailija
31/58 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toinen naisista ajoi tulituksen kohteeksi joutunutta avoautoa. Toinen raskaana oleva nainen oli puolestaan kuskina jykevässä maasturissa, joka oli pysäköity avoauton taakse ajoliuskaan." sanoo IL.

Vierailija
33/58 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiaa: Missä on sanottu, että AMPUJAN autossa oli raskaana oleva nainen? Ja miksei raskaana oleva nainen saa olla keskellä yötä mäkkärillä? Kyllä kai ihan normaalit ihmisetkin joskus valvovat kesäyöllä.

Selkeästi on uutisissa sanottu, että teosta epäiltynä on pidätetty kolme ihmistä, näistä yksi se ampujan autossa ollut raskaana oleva nainen. Totta kai raskaana saa tehdä herra ties mitä huvittaa, mutta nyt pointtina onkin se, että miten hyvä alku voi olla elämälle vauvalla, jonka äiti pyörii rikollisissa piireissä.

Vierailija
34/58 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nain on! Kaikki raskaanaolevat kotiin viimeistaan klo 22! Erityisluvalla saa olla ulkona 23 asti!

Nain on!!!

Vierailija
35/58 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöntäkää silti jo että ei se sentään ihan tavallista ole. Ja vielä oikein kaksikin pallomahaa sattuu ampumavälikohtaukseen keskellä yötä. Ehei, ei todellakaan ole aamuöinen ryyppyremmi raskaanaolevan paikka. Hölmöjä olette jotka niin väitätte. Tai sitten ette itse oikeasti ole koskaan lasta odottaneet. Ainakin tässä tapauksessa on taas tulossa yhteiskunnalle holhottavaa...

Älkää siis viitsikö olla lapsellisia, tässä on nyt kyse vähän eri jutusta kuin teidän tavisten tallailuista satunnaisesti kännikioskilla. Eikö yhtään ihmetytä että myös ampujan mukana oli joku mamma? Tai voihan sekin tietysti olla ihan tavallista, eihän se ole sen oma syy että joutuu lähtemään asemiehen mukaan eikä saa nukuttua maanantai-iltana rauhassa.

Vierailija
36/58 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullut raskaanolevasta naisesta joka lähtisi tepastelemaan aamuyöstä Mäkkärille! Eli ei tässä nyt taida ihan tavallisesta tapauksesta olla kyse. Jos vähän hiukoo kun odottaa niin se on eri juttu kuin lähteä pyssymiehen mukaan. Saatikka sitten tulla itse ammutuksi. Ei nuo aamuyön ruokapaikat todellakaan ole mitään selväpäisten paikkoja. Saatikka raskaanolevien. Onhan sitä tutkittukin että kaikki tekeminen vaikuttaa sikiöön. No, mammat saa varmasti itkevät ja huuutavat kakarat jotka eivät pysty nukkumaan öitään rauhassa kun totuttelevat tuohon rytmiin jo raskausaikana. Mutta saahan sitä tehdä mitä haluaa eikä raskaus eroa mitenkään normaalitilasta... Eipä niin. Eihän se syntymätön lapsi ole vielä mikään ihminen. Että eikun vaan bailaamaan ja mahdollisimman usein kun ei sitten enää ehdi kun lapsi syntyy.

Hätäkeskuksen tyyppi:

Ei minun tuttavapiirissä ole kukaan nainen hakannut miestä =eihän niin nyt voi käydä.. =DD

Ihan kyllä olen minäkin perusnormaali ihminen, joka kärsi raskaana ollessaan unettomuudesta, varsinkin kuumalla säällä. Saatoinpa silloin lähteä autolla ajelemaan ja hui! käydä mäkin autokaistan kautta hakemassa ruokaa. Aamuyöllä jopa!

Kävinpä jopa muutaman kerran karaokeakin laulamassa baarissa.

Valvoin muuten useitakin öitä ja nukuin päivällä, mutta lapsen pitkät unet ovat siltikin aina ajoittuneet yölle..

Kultaseni, löysää sitä pipoa.

Vierailija
37/58 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain sanottu että naiset olivat pallomahaisia? Onhan raskaus voinut olla vielä niin alkuvaiheessa ettei se ulkopuolisille edes näy.

Vierailija
38/58 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä tavalla tavallista? Oletko koskaan ollut yöllä esim huoltoasemalla? Kyllä siellä on ihan niitä tavallisiakin ihmisiä, ei ainoastaan känniporukkaa. Ja minun mielestäni raskaana oleva kuuluu myös siihen tavallisten ihmisten ryhmään. Eri asia on sitten lapsiperheet, sitä voi vähän ihmetellä, mutta ei kai siinäkään välttämättä mitään pahaa ole. Nyt on hyvät ihmiset kesä ja loma-aika!!

Vierailija
39/58 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullut raskaanolevasta naisesta joka lähtisi tepastelemaan aamuyöstä Mäkkärille!

Tjaah.. Itse yeensä käyn grilliltä hakemassa baarissa käyneen porukan, jos olen lupautunut kuskiksi. Ja monesti myös jotain siellä syön.. Myös raskaana ollessani.. Kaipa mä sitten olen jotenkin outo..:D

Vierailija
40/58 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihmiset aseistautuvat lähtiessään mäkkärille. On se niin tavallista. Tää juttuhan on porvoosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä