Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MItä raskaanaa olevat tekevät aamuyöstä humalaisten seassa Mäkkärillä?!?!

Vierailija
06.07.2010 |

Herättää kyllä suurta ihmetystä tuo ampumatapaus aamuyöstä Mäkkärin autojonossa. Miten siellä pyöri useampikin raskaana oleva nainen?!? Ja vielä toinen oli ampujan mukana. Hohhoijaa, on siinä taas yksi lapsiparka, ollut ampumavälikohtauksessa ennen syntymää. Mitähän mamma keksii kun lapsi putkahtaa maailmaan. Tuskin on äidille ollut uusi asia että ampujalla on rikostausta.

Tietysti raskaana oleva saa palloilla missä haluaa mutta mikä saa naisen aamuyöstä valvomaan ja pyörimään noissa kuvioissa? Onkohan olleet itsekin juhlimassa vaiko kuskina. Ihme kun täällä ei vielä tätä ole taivasteltu, vai onko? En ole vakkari joten suokaapa anteeksi jos sittenkin toistan samaa mitä muut aiemmin.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri vankilasta vapautuneen (taposta) miehensä kanssa...kuskina, jos mies kännissä.

Vierailija
42/58 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihmiset aseistautuvat lähtiessään mäkkärille. On se niin tavallista. Tää juttuhan on porvoosta.

kukaan ei ole väittänyt, että aseistautuminen ja ampuminen olisi tavallista, mutta eihän tässä sitä ole kukaan ihmetellytkään. Tässä on vain selitetty, ettei mäkkärissä olossa ole mitään ihmeellistä, oli sitten raskaana tai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä isomahaisia liikkuukin!

Vierailija
44/58 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen raskaana ollessa ollut kuskina, baarissa, bileissä ja ties missä "ryyppyremmin" matkassa. Vettä olen juonut ja oumaigaad, syönyt grilliruokaa. Olen ollut yöllä liikenteessä niin pallomahana kuin ilman palloakin. Minusta se on ollut ihan tavallista.

Eikä ole yhteiskunnan tarvinnut holhota meidän muksuja.

Se on eri asia, että millasta sakkia nuo muuten ovat.

Myöntäkää silti jo että ei se sentään ihan tavallista ole. Ja vielä oikein kaksikin pallomahaa sattuu ampumavälikohtaukseen keskellä yötä. Ehei, ei todellakaan ole aamuöinen ryyppyremmi raskaanaolevan paikka. Hölmöjä olette jotka niin väitätte. Tai sitten ette itse oikeasti ole koskaan lasta odottaneet. Ainakin tässä tapauksessa on taas tulossa yhteiskunnalle holhottavaa...

Älkää siis viitsikö olla lapsellisia, tässä on nyt kyse vähän eri jutusta kuin teidän tavisten tallailuista satunnaisesti kännikioskilla. Eikö yhtään ihmetytä että myös ampujan mukana oli joku mamma? Tai voihan sekin tietysti olla ihan tavallista, eihän se ole sen oma syy että joutuu lähtemään asemiehen mukaan eikä saa nukuttua maanantai-iltana rauhassa.

Vierailija
45/58 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain sanottu että naiset olivat pallomahaisia? Onhan raskaus voinut olla vielä niin alkuvaiheessa ettei se ulkopuolisille edes näy.

poliisille heti että Hei oon Tiina ja tein eilen raskaustestin ja se oli positiivinen.

Vierailija
46/58 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kuskina joillekin rikollistaustan omaaville, joilla on vielä ladattu ase mukana! Ei siinä enää voi seuraa kehua ja saa mun mielestäni vähän ihmetellä. Tuskin on vauvaraukalla kovin hyvää tulevaisuutta tiedossa, jos tuo on äidin ystäväpiiriä :(

Ja jotenkin ei oikein iske mun maailmaani tuokaan, että kuskataan aamuyöstä juoppoja raskaanaollessa. Voihan se sitten joissain piireissä olla normaalia. Mun mielestäni se on vähän teinimeininkiä.

Vierailija
47/58 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jotenkin ei oikein iske mun maailmaani tuokaan, että kuskataan aamuyöstä juoppoja raskaanaollessa. Voihan se sitten joissain piireissä olla normaalia. Mun mielestäni se on vähän teinimeininkiä.

Mä olen kuskannut mun miestä ja kavereita. Minusta on ollut ihan kivaa olla mukana vesilinjallakin. Mies tai kaverit ei ole juoppoja, vaan tavallisia töissäkäyviä ihmisiä, jotka silloin tällöin käy baarissa. Tosi ihmeellinen mammakupla sulla.

Sitähän sinä et myöskään voi tietää, onko tuo raskaana oleva kuski a) tiennyt aseesta tai b) suhteessa ampujan kanssa. Ihan turha surkutella lapsen kohtaloa, kun et tiedä. Sitä paitsi vaikka olisi minkälainen idari isänä, voi lapsi ja äiti olla ihan ok. Toivottavasti näin.

Vierailija
48/58 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä oikein usko, että ihan kunnollinen nainen (ja tuleva äiti) tällasessa seurassa liikkuu kuskina eli Iltalehdestä:

Kiinniotettu pääepäilty on kärsinyt tuomion muun muassa murhasta ja kahdesta tapon yrityksestä. Hän pääsi ehdonalaiseen vapauteen viime joulukuussa. Hänet on tuomittu myös erilaisista pahoinpitelyistä.

Vierailija
49/58 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä ampujan raskaana oleva vaimo nyt on tietenkin asia vähän erikseen, jos nyt on (oletettavasti) raskaana murhamiehelle ja elinkautista istuvalle, niin kyllähän se jotain kertoo tästä naisestakin. Raskaus alkanut just sopivasti kun mies on päässyt linnasta. Vai katselisko tällainen ukko ihan sopuisasti vaimoaan, jonka naapurin Pera on pannut paksuksi sillä aikaa kun itse istui linnassa?

Mutta miten täällä taas jo osataan tuomita se uhrien autossa ollut odottaja? Pelastuneethan ovat tämä nainen ja hänen avomiehensä. Uhrit taas Loviisasta ja Askolasta. Mistä te höyryäjät tiedätte, vaikka olisivat lähteneet jostain mökiltä hakemaan syötävää porukalle? Tai nainen lähtenyt ihan hyvää hyvyyttään hakemaan miestä ja hänen/heidän kavereitaan toisesta kaupungista jostain juhlista? Kyllä minä esikoista odottaessani saatoin silloin tällöin hakea mieheni baarista autolla - säästettiin taksikulut jne. Oltiin myös esim. kavereiden häissä ja itsekin olin jatkoilla kahteen. En muista, mutta on hyvin mahdollista että kurvattiin kotiin snägärin tai McDonaldsin kautta :)

Vierailija
50/58 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinniotettu ei ole välttämättä juuri ampujan puoliso. Siellä autossahan oli toinenkin mies!

Vierailija
51/58 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinniotettu ei ole välttämättä juuri ampujan puoliso. Siellä autossahan oli toinenkin mies!

Vierailija
52/58 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin joskus baarissakin esikoista odottaessani! Hirveetä! Join ihan kulkaa vettä raakana. Tai jos oikeen ranttaliksi pantiin, niin limpparia. Kieritelkää nyt tervassa ja höyhenissä!

Kyllä sitä on saanut kököttää sit lasten kanssa kotona ihan riittävästi sen jälkeen. Miksi hitossa sitä ei voi käydä missään enää kun vauva on vasta mahassa?

Mäkin kävin ja join mehudrinkkejä!!! ja saatoin olla tappiin astikin ja kuskina. Ellen jaksanu en menny, mutta jos jaksoin ni kävin.

Vierailija
53/58 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tajua miten moni köyhä joutuu elämään. Siihen kuuluu hiphop ja aseet sekä valitettavasti ne huumeet. Monille ne ovat ainoa ulospääsy realityyn.

Lähiöt ovat helvettejä ja rikkaat senkun rikastuvat. Sä et tiedä elämästä mitään. :(

Herättää kyllä suurta ihmetystä tuo ampumatapaus aamuyöstä Mäkkärin autojonossa. Miten siellä pyöri useampikin raskaana oleva nainen?!? Ja vielä toinen oli ampujan mukana. Hohhoijaa, on siinä taas yksi lapsiparka, ollut ampumavälikohtauksessa ennen syntymää. Mitähän mamma keksii kun lapsi putkahtaa maailmaan. Tuskin on äidille ollut uusi asia että ampujalla on rikostausta.

Tietysti raskaana oleva saa palloilla missä haluaa mutta mikä saa naisen aamuyöstä valvomaan ja pyörimään noissa kuvioissa? Onkohan olleet itsekin juhlimassa vaiko kuskina. Ihme kun täällä ei vielä tätä ole taivasteltu, vai onko? En ole vakkari joten suokaapa anteeksi jos sittenkin toistan samaa mitä muut aiemmin.

Vierailija
54/58 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ei kyl oo neuvolasta puhuttu, et raskaana oleva ei saisi elää normaalisti o.O. Olen nyt mokannut pahasti, kun keskellä kesää nauttinut kesäöistä ja jos mieheni sit on ottanut ystävien tupareissa olutta, ollut kuskina. Ja sit oon hölmö vielä tykännyt siitä et saan olla iltamyöhään ystävien kanssa juhlimassa.

Olisi toki pitäinyt itsekin tajuta et raskaus on elämää rajoittava asia ja olis pitäinyt kiltisti olla nukkumassa eikä pitämässä hauskaa virgin drinksujen kera...

Vierailija
56/58 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksa lukea koko ketjua mutta tietysti kuskinahan se odottava nainen on ollut. Samahan se on lähteä hakemaan miestä kavereineen baarista kun kuitenkin pitää heräillä parin tunnin välein keskellä yötä.

Vierailija
57/58 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkkärin autokaistalla pienen lapsen kanssa ja ihan aamuyöstä. Tuli tarve viedä lapsi ensiapuun ja tiesin, että siellä tulee menemään useampi tunti, joten haettiin matkalla ruokaa, kun kuitenkin olisi tullut nälkä. (Ja kun joku kuitenkin sanoo: Oli ihan oikea tarve mennä sinne yöllä ja lastenpolin ohjeesta sinne mentiin, vaikkakaan ei niin hirveä hätä, että 10 minuuttia olisi muuttanut asiaa mihinkään suuntaan.)

En mä raskaana käynyt missään öisin, mutta ihan hyvin olisin voinut vaikka just hakea miehen jostain. Säännöllisesti koko loppuraskauden olin aina aamuyöstä monta tuntia hereillä, kun en saanut nukuttua. Ihan hyvin siinä olisi voinut käydä vaikka mäkissä.

Vierailija
58/58 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan viimeisilläni raskaana yöllä Mäkissä. Tuli väärä hälytys sairaalaan ja kotimatkalla haettiin ruokaa, kun ei enää muuta ollut auki ja ei jaksettu yöllä enää alkaa ruokaa laittamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi