Ei juma!
Meillä vietetään nimppareita. Ja äitini soitti että keitetäänkö teillä kahveja. Sanoin että viikonloppuna kun täälä on sotku ja ukko reissussa.
Äiti meni ja loukkaantu!
Jumalauta, sano että katsotaan sitä lauantaita sitten parin päivän päästä, heillä voikin olla jotain sillon jos jotain muuta tulee???
Mää karjasin että no senkus tulette! Täälä ei vaan ole tarjolla mitään herkkuja ja sotkuja en ala siivoamaan. Luurin löin korvaan.
Nyt se varmaan soittaa sukulaisille ja voivottelee. Pirulaine!
Kommentit (4)
... ja nyt odotat että me täällä kimppaparjaisimme sitä äitisi huonoa käytöstä..;D
Kyllä se meni loukkaantumaan!
Kyllä mää äitini tunnen!
Kun ei nyt kahvia tarjota niin ei sitten kelpaa viikonloppu, ei niillä ole edes mitään ohjelmaa silloin ja sen on pakko alkaa vittuileen "saattaa jotain tulla"!
Nii ja s kehu myös että ei niitä ehkä silloinkaan kahvitella jos PÄÄTÄT että on niin kiva päivä!!!
Jos mää nyt sanoin että ei tule tänään vaan viikonloppuna niin menisinkö perumaan kahvitteluja? Koskaan en ole niin tehny!
Ap
Tulin avautuun tänne kun vituttaa ja en lähde sitä muksuihin purkamaan!
Te kaikki olette perkele tunteettomia mielistelijöitä jos ei saa sanoa ei omalle äidilleen -tai kuunnella sen juttuja miten saattaa keksiä jotain muuta ohjelmaa.
Mulle ihan se ja sama jos kukaan muu ei tollasesta harmistuisi, mun mielestä oman äidin pitää tajuta että jos olen yksin kotona en ala siivoamaan erikseen ja tekemään tarjottavia.
Äiti on semmonen nurkkien nuolija että se astuu sisään ja katsoo ekana että jaaha, on jääny imuroimatta tai lapsilla on paidassa soosia.
Ei kiinnosta alkaa tässä yksin passaamaan ja viihdyttämään.
Ja miksi tätä tarttee edes mitenkään perustella? Ei, meillä ei tänään juhlita. Lauantaina voi tulla. Niin ei siihen kaipaa mitään kettuilua.
Ap
sinä loukkaannuit eikä äitisi. Hölmö!