Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

12-14v kotiin tuloajat lomalla?

Vierailija
06.07.2010 |

Meillä tytöt aina väittää että muut saavat olla paljon pidempään kylillä ym...Heillä yleensä kotiintulo aika n.19.30-20.30.Kotipihalla saavat olla myöhempään.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 13-v tyttö ei onneksi edes halua roikkua kavereilla/ulkona myöhään. Tähän asti on aina tullut mukisematta kotiin viimeistään kahdeksan jälkeen. Tarve pidempiin ulkona liikkumsiin varmasti tulee jossakin vaiheessa, mutta luulenpa, että meillä tullaan pysymään syksyllä vanhassa säännössä, klo 20 mennessä arkisin kotiin. Viikonloppuajoista voidaan keskustella tarpeen mukaan.

Kotona valvominen myöhään näin lomalla onkin sitten ihan eri juttu.

Vierailija
22/29 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään pahaa, ei tarvitse hermostua. :)

Itse olemme muuttaneet kehyskuntiin Helsingistä. Teen itse työtä, jossa kohtaan paljon kaupungilla liikkuvia nuoria ja monenlaista ikävää joutuu näkemään. Olen vain onnellinen kun oma nuori ei tunne minkäänlaista vetoa iltaliikkumisiin kaveriporukoissa.

-23-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota tuota.... 14vuotiaat lähtevät meilläpäin jo nuorten diskoihin (esim tänään), se on ihan yleistä. Bussikuljetus silloin takaisin yöllä klo 02. Meidän teinit nyt 14(kohta 15), 16, 16, 18 ja 19v. Kaikki ovat 14vuotiaina olleet ullkona kavereiden kans kesäisin ja viikonloppuisin noin kahteentoista asti. Poika joka nyt 14v on koko kesän paljon ollut liikkeellä mopojengin kanssa (kyydissä), uimassa paikassa joka 15km kotoa missä saa lämmittää saunan ja olla ja grillata. Näin 2-3kertaa viikossa, silloin tullut kotiin noin 24-01. Telttaamassakin ovat olleet. Puhelinyhteydessä olen joka ilta mutta näen myös että on tärkeätä että saavat olla kavereiden kanssa. Tähän asti toiminut (siis 4 isompien kanssa). Ymmärrän et sun 14v tyttö hieman protestoi, et voi pitää samoja sääntöjä 12vuotiaalle ja 14vuotiaalle. Mun 16v tyttö muutti äsken omaan yksiöön ja pärjää hyvin, valtava ero kahdessa vuodessa jos toinen pitää olla kotona ennen 9 iltaisin ja toinen elää jo aika omaa elämää (ja tiedän kyl koska hän on kotona öisin ja missä liikkuu ja jos on ottanut alkoholia, niin ku suurin osa siinä iässä jo tekee (joko salaa tai ei)). Itse uskon että jos liian tiukat säännöt kotona - toki sääntöjä on oltava - tulee jossain vaiheessa vastaan se hetki kun protestoidaan kunnolla ja se ei tiedä hyvää...

Vierailija
24/29 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä jos nuori saisi töitä joka loppuisi 22? Mun tyttö oli 15v1kk kun sai hamppariravintolasta töitä ja joskus loppui vuoro 22 eli kotona hän oli 22:30.

Vierailija
25/29 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli 13-14-vuotiaana kotiintuloaika viikonloppuisin ja lomalla 23-24. Arkisin 21.

Vierailija
26/29 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietää jossain vaiheessa isot protestit ja ongelmat. t 6 teiiä kasvattanut

Vierailija
27/29 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaverinsa 12. Samat kotiintuloajat hänelläkin, kuin teidän lapsilla.

Vierailija
28/29 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika saa olla kavereidensa kanssa niin myöhään kuin haluaa täällä kotipiirissä maalla. kaupungille ei ole pahemmmin halunnutkaan. monesti minä jo nukun ja muksut jää pörräämään.

Vierailija
29/29 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika saa olla kavereidensa kanssa niin myöhään kuin haluaa täällä kotipiirissä maalla. kaupungille ei ole pahemmmin halunnutkaan. monesti minä jo nukun ja muksut jää pörräämään.