onko kihla- ja vihkisormusten oltava kultaa?
meilläkin olisi edessä sormusten uusiminen, 15-v hääpäivä tulossa. Ei vaan oikein budjetti housta kovin kummoisiin rinkuloihin...
Kommentit (15)
mutta silloin tietysti se kohta siitä että tämä sormus symboloi ikuisuutta voi kuulostaa vähän hassulta. Ja pahoin pelkään,e ttä hopeasormus ei ole paljon yksinkertaista kultasormusta edullisempi.
Mut käsittääkseni se koko sormusjuttu on mahdollista jättää pois vihkikaavasta.
Ihan oman maun ja kukkaron mukaiset.
Meillä 20-v hääpäivä meni jo ja edellen samat sormukset käytössä. Vihkisormukseni on tosin kerran kulunut poikki, se vain korjattiin kultasepällä.
että teräs olisi pallon kantokykyä ajatellen oiva valinta. Mitäs jos antaisitte jonkun nuoren korusuunnittelijan tehdä vaikka harjoitustyönä teräksestä uniikit sormukset? Eikö ikuinen teräs sopisi myös tuohon vuosipäivä-teemaan?
hyvä ettei mennyt koko sormi. Ja mun sormukset ei mahdu, koska olin naimisiinmennessäni tosi ruipelo ja enää en ole
ap
eikä ole kyse mistään vihkivalojen uusimisesta vaan ihan vaan sormuksien hankinnasta
vihkisormuksiksi ja kun niitä pitivät 24/7 niin parissa vuodessa olivat syöpyneet piloille.. nyt heillä on valkokultaiset.
Ei TIETENKÄÄN ole pakko olla kultaa! Mikä tyhmä kysymys tää oli??
Mut mitäs metallia ne teidän nykyiset sormukset on? Voisko ne antaa korusepälle sulatettavaks uusien sormusten raaka-aineeksi?
Ei tietenkään tartte olla kultaiset, meillä on todella upeat ja ihanat teräksiset sormukset, kun ei tykätty kultaisista.
taikauskoiset av.mammat ahdistuu kun joku tekee toisin kuin he ja uusivat sormukset.
Meille sormukset ei ole olleet kuin sormuksia. Mies osti minulle todella kauniin sormuksen erään ison tapahtuman muistoksi ja olen sitä käyttänyt vasemmassa nimettömässä.
Vähänkö nauratti eräs mammakerhossa tapaamani äiti, joka ihaili sormustani ja melkein tippa linssissä selitti, että hän joutuu pitämään tätä kapeaa ja halpaa sormusta loppuikänsä kun heillä ei silloin ollut varaa ostaa kalliimpaa. Kun se on SIUNATTU ja ainoa oikea sormus.
Onneksi meidät vihittiin maistraatissa, emmemkä ole taikauskoisia, että Jumala tiputtaisi kuuman kiven pään päälle jos SIUNATUN sormuksen vaihdan johonkin muuhun,
Hei haloo, sormus on vain sormus. Jos liitto ei pysy kasassa ilman taikauskoa niin kannattaa vähän miettiä suhdetta uskoonsa.
Ps. ja joku tietenkin puolustelee, että mies on sen rakkaudella ostanut. Kun kuitenkin yleensä tämä asia menee niin, että eukot on katsoneet muiden sormuksia ja tutkailleet kuukausikaupalla, mikä olis hienompi ja kilpavarustelu kukoistaa. Sitten painostetaan miestä, että sun täytyy nyt olla romanttinen ja perinteinen ja laittaa kolmen kuukauden tili vähintään mun sormukseen tai muuten et rakasta mua. Pitäähän mulla olla jotain, millä voin brassailla kavereille.
Ps. ja joku tietenkin puolustelee, että mies on sen rakkaudella ostanut. Kun kuitenkin yleensä tämä asia menee niin, että eukot on katsoneet muiden sormuksia ja tutkailleet kuukausikaupalla, mikä olis hienompi ja kilpavarustelu kukoistaa. Sitten painostetaan miestä, että sun täytyy nyt olla romanttinen ja perinteinen ja laittaa kolmen kuukauden tili vähintään mun sormukseen tai muuten et rakasta mua. Pitäähän mulla olla jotain, millä voin brassailla kavereille.
Kiitos tästä, palauttaa uskoni tähän palstaan!!
tarvitse olla, mutta miksi ne sormukset pitää uusia?
ja naimisissa ollaan. Mikään virallinen taho ei ole koskaan moista asiaa kysellyt saati määrittänyt materiaalia.
Ei, eikä tartte olla kultaa, mieluiten jotain kalliimpaa.