G:Monessako maassa olet käynyt?
Mie kolmessa suomen lisäksi: ruotsi, eesti ja kreikka.
Kommentit (26)
Olen käynyt Ruotsissa, Virossa, Saksassa, Iso-Britanniassa, Ranskassa, Alankomaissa, Kreikassa, Italiassa, Neuvostoliitossa (nykyisin alue taitanee kuulua Valko-Venäjälle), San Marinossa ja Keniassa. Taisi tulla 11.
Ruotsi
Norja
Venäjä
Viro
Latvia
Liettua
Puola
Tsekki
Saksa(t)
Itävalta
Englanti
Jenkit
Hollannin maankamaralla olen kävellyt lentoterminaalissa, lasketaanko se? :)
ruotsi, viro, latvia, venäjä, itävalta, saksa, iso-britannia
liettua (vain läpikulkien)
Muutamassa maassa olen asunut muutamia kuukausia.
Norja
Ruotsi
Tanska
Puola
Saksa
Belgia
Portugali
Etelä-Afrikka
Kiina
Itävalta
Slovakia
Romania
Espanja
Bulgaria
Muutamassa olen piipahtanut vain lentokentällä. Useassa olen käynyt monet kerrat, joskin työasioissa.
Lomalla olen ollut vain kerran ulkomailla. Muut siis työmatkoja.
Saksa, Itävalta, Tsekki, Slovakia, Unkari, Ranska, Iso-Britannia, Italia, Vatikaani, Tunisia, Turkki, Kanarian saaret eli Espanja eli 16
Pisimmillään Meksikossa ja Intiassa. Ja kova kova kaipuu reissuun taas mutta mahan kanssa nei oikein enää viitsi lähteä. Taitaa se olla niin että jos reissut sopii ihmiselle, niihin jää ikuinen kaipuu. Jotkut ei lähtis mihinkään, mulla noi 8 kohdetta viimeisen 6 vuoden aikana.
Neuvostoliitossa, Uzbekistanissa, Iranissa, Kanadassa jne.
Ruotsi, Norja, Tanska, Islanti, UK, Irlanti, Belgia, Hollanti, Luxemburg, Ranska, Saksa, Itävalta, Tsekki, Viro. Syksyllä mennään Espanjaan, ensi vuonna varmaan Italiaan.
Nigeria, Ghana, Gambia, Kreikka, Etelä-Afrikka, Espanja, Ruotsi, Norja, Viro, Venäjä, Hollanti (jos lasketaan lentokentän läpkulku)... Olikohan muita? En muista... Tulihan tuosta 11 eri maanosaa
Ranska
Englanti
Hollanti
Unkari
Latvia
Viro
USA
Espanja
Portugali
Kanariansaaret.. mutta kuuluukos ne tuohon espanjaan?
Ruotsia olen onnistunut välttämään ihmeellisesti.
Ruotsi, Viro, Englanti, Hollanti, Saksa, Ranska, Espanja, Kreikka, Italia, Vatikaani, San Marino, Sveitsi, USA, Bahama. Juu, noissa käyty eli 14.
olen mont kertaa yrittänyt laskea, mutta aina tulee eri määrä.
Kaikki omalla rahalla maksettuja.
Mielestäni esim Kanariaa ei lasketa, kuten ei esim Ahvenanmaatakaan. Tai Saksoja kahdeksi eriksi, tai Neuvostoliitto + Venäjä.
Lentokentät ovat kansainvälistä aluetta eli niitä ei voi laskea. Jos haluaa saada itselleen kohteesta maan, pitäis mennä alueen ulkopuolelle ja tulla takas.
luulisin, 13 Euroopassa, vain Intiassa Euroopan ukopuolelta
ruotsi, tanska, saksa, hollanti, belgia, ranska, venaja, englanti, itavalta, italia, slovenia, kreikka, turkki, portugali, espanja, eesti, jamaika, usa, thaimaa, malesia, kiina, japani, australia,
Ruotsi, Viro, Hollanti, Saksa, Ranska, Iso-Britannia, Unkari, Itävalta, Slovakia ja Japani.
Lisäksi.. Ruottissa. Ja siit on 20 vuotta, kun oon ruotsin kamaralle laskeutunu. Eiku joo, kävin pari vuotta sitten ja laskeuduin kerran kuselle sittenki. Mut lasketaanko sitä kun en muuta tehny siellä?
Ruotsi, Norja, Tanska, Saksa (myös entinen Itä-Saksa), Itävalta, Lichtenstein, Sveitsi, Hollanti, Kypros, Ranska, Kreikka, Italia, Monaco, San Marino, Espanja, Englanti, Usa, Israel.
Mitä tuosta nyt tulee.. 18 plus Itä-Saksa.
En luetellut välilaskuja missään maassa, jossa en ole käynyt lentokenttää pitemmällä.
asunut Suomen lisäksi kolmessa muussa, vuoden lopussa muutan neljänteen maahan.