Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on tod.näk. maailman paras mies!

Vierailija
04.07.2010 |

Tässä perustelut:

Olimme eilen koko perhe yhdessä ulkona syömässä. Tapasin yllättäen hyvän kaverini siellä ravintolassa ja kysäisin mieheltäni, että haittaisiko häntä, jos lähtisin siita ruuan jälkeen kaverini kanssa vähän terassille. Mies sanoi empimatta hetkeäkään, että ilman muuta käy.

Mies siis lähti kolmen pienen lapsen kanssa yksin autolla kotiin, hoiti kylvyt ja iltasadut ja minä istuin ihanaa iltaa viettämässä ulkona meren rannalla.

Aamulla mies heräsi lasten kanssa klo 7, laittoi aamupalat, pesi hampaat ja leikki lasten kanssa. Minä heräsin klo 9 ja mies tuli yläkertaan, laittoi kuopuksen aamupäiväunille ja antoi minulle kunnon aamukyydit. Ahhhhh....

Jätin miehen nukkumaan kuopuksen kanssa kerrottuani ensin, miten upea mies hän on! Eikä ollut ensimmäinen tai viimeinen kerta, hän on aina ollut todella ihana ihminen. Hän osallistuu ihan kaikkiin kotihommiin ja kumpikin saa riittävästi sitä kuuluisaa omaa aikaa.

Beat that. : )

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelemassa kyydityksen ääniä alakerrassa? Yksihän siis meni nukkumaan.

Vierailija
2/18 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme myös oppineet olemaan aika äänettömiä lasten syntymän myötä... Ei takuulla kukaan kuule mitään hässimisääniä, kun olemme varovaisia. Sellaista se on lapsiperheessä. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainaisen valittamisen sijaan.

Hienoa, että olette löytäneet noin hienot miehet :)

Vierailija
4/18 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin mies olisi evännyt pääsyni terassille kaverin kanssa jo heti alkuunsa, tai jos inttämällä olisinkin päässyt, mies olisi "hoitanut" lapset ihan huonosti, ei olisi varmaan muistanut syöttää tms. ja lapset olisivat nukahtaneet itsekseen keskiyöllä kuka minnekin (sohvalle, lattialle).

Aamulla mies olisi tapansa mukaan koisannut puoleen päivään saakka, eikä olisi edes lukuisista pyynnöistä huolimatta suostunut nousemaan aikaisemmin. Minä olisin sitten itse herännyt lasten kanssa ja hoitanut kaikki aamutoimet.

Aamukyytejä mies olisi varmaan kyllä mielellään odottanut... ja ihmetellyt kun ei olisi saanut.

Vierailija
5/18 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin sitä miestä tarttee jos ei osallistu ja anna vaimon välillä rentoitua? ja sitten saa tietysti itsekkin rentoutua! ihanaa!

Vierailija
6/18 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla on myös joten en parhaaksi usko se löytyy meiltä

Vierailija
7/18 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se on normaalia perhe-elämää.

Vierailija
8/18 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämmösiä juttuja on niin mukava lukea, monesti tulee paha mieli naisten puolesta kun täältä lukee miesten hölmöilyjä ja toilailuja! kiva että on näitä kunnon miehiäkin olemassa :)

Vierailija
9/18 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täällä tosiaan aina haukutaan vaan noita luuseriukkoja.

Vaikka olen lukenut sivuaineena psykologiaa ja olen erittäin kiinnostunut ihmismielen koukeroista, minun on silti äärimmäisen vaikea todella henkilökohtaisella tasolla ymmärtää naisia, jotka alistuvat ovimatoiksi. Tällä palstallahan niitä ilmeisesti riittää. Miksi tyydytte niin vähään?

Uskon kuitenkin, että suurin osa miehistä on ihan kunnollisia ja vastuunsa kantavia tapauksia,vai onko...?

Vierailija
10/18 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täällä tosiaan aina haukutaan vaan noita luuseriukkoja. Vaikka olen lukenut sivuaineena psykologiaa ja olen erittäin kiinnostunut ihmismielen koukeroista, minun on silti äärimmäisen vaikea todella henkilökohtaisella tasolla ymmärtää naisia, jotka alistuvat ovimatoiksi. Tällä palstallahan niitä ilmeisesti riittää. Miksi tyydytte niin vähään? Uskon kuitenkin, että suurin osa miehistä on ihan kunnollisia ja vastuunsa kantavia tapauksia,vai onko...?

siis tottakai tulee rittaa välillä, mutta silti kyllä hoitaa hommansa (siivouksesta pitää muistuttaa) =D mutta näin yleisesti meillä ainakin on kaikki kondiksessa, en siis ole ap, mutta iloinen että en ole ovimattona, enkä koskaan sellaiseen ryhtyisi!

Vierailija
11/18 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopikaa etuköteen menot, muuten luiskahtaa sinulta ote ap

Vierailija
12/18 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi että niitä aamukyytejä en saisi. Seksi on aika vähissä. Muuten arki kyllä rullaa. JA meillä ei kyllä jo ihan lasten takia seksi onnistuisi aamulla. 2-vuotias elohiiri pitää siitä huolen.

Vierailija
13/18 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää se munki mielestä olla tollasta. Kyllä mun mies on myös jonku verran esim. tietokoneella mutta ku sanon että teeppä sitä ja teeppä tätä niin kyllä se tekee. Ja leikkii lasten kanssa pihalla, laittaa ruokaa, kylvettää. Ihan ilman käskemistäki. Olin sairaalassa kun vauva synty ja mies täällä on lapset sillä aikaa hoitanu. Ja uskon että iha hyvin onki hoitanu. Emme käytä alkoholia niin ei tartte epäillä että mies täällä esim. ryyppäis ku mä oon sairaalassa. Kun laitetaan yhdessä lapset päikkäreille tai illalla nukkumaan, nii on kiva viettää miehen kanssa vähä yhteistä aikaa sohvalla jutellen ja köllötellen. Välissä käydään kattomassa miten sulosesti lapset nukkuu. Se on just sitä arjen juhlaa!

Jos avioliittomme ei ois tällänen nii emmä tiiä miten sitä sitte jaksais semmosessa liitossa olla

Vierailija
14/18 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen - rakkaan ihmisen - huomioimista. Molemmat aikuiset perheessä hoitavat oman osuutensa kotitöistä ja lastenhoidosta, eikä sen tarvitse olla paperille listattua ja tarkkaan laskettua "kaupantekoa" kummallekin "kuuluvasta" osuudesta, vaan ihan luonnollista on, että kaksi toisistaan välittävää ja saman arjen jakavaa ihmistä toimivat yhteistyössä ja puhaltavat yhteen hiileen, että koti ja lapset saadaan hoidettua ja molemmat pysyvät mahdollisimman onnellisina!

Välillä omat menot sovitaan etukäteen, välillä niitä voi toteuttaa extempore...Jonain päivänä toinen tekee enemmän kotitöitä tai hoitaa enemmän lapsia, välillä sitten vastavuoroisesti toinen. YHTEINEN PÄÄMÄÄRÄ on pitää kaikki perheen yksilöt onnellisina ja saada ne ikävätkin arkitoimet hoidettua.

Minulle ja suurimmalle osalle ystävistäni tämä on ihan itsestään selvää, siis myös heidän miehilleen. Näinhän fiksut ja empaattiset, toisiaan rakastavat ihmiset toimivat. Mutta tätä palstaa kun lukee, ymmärrän kyllä ap:n näkökulman siitä, että tuollainen mies on poikkeuksellinen. Onneksi se ei kuitenkaan ole niin poikkeuksellista, kuin av-palstan perusteella voisi kuvitella: itse tunnen monta tuollaista miestä enkä itselleni muunlaista huolisikaan.

Vierailija
15/18 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on käynyt hyvä mäihä. Ehkä sillä, että miehen kanssa kiitämme ja kehumme toisiamme puolin ja toisin on osuutta asiaan :)

Tässä perustelut: Olimme eilen koko perhe yhdessä ulkona syömässä. Tapasin yllättäen hyvän kaverini siellä ravintolassa ja kysäisin mieheltäni, että haittaisiko häntä, jos lähtisin siita ruuan jälkeen kaverini kanssa vähän terassille. Mies sanoi empimatta hetkeäkään, että ilman muuta käy. Mies siis lähti kolmen pienen lapsen kanssa yksin autolla kotiin, hoiti kylvyt ja iltasadut ja minä istuin ihanaa iltaa viettämässä ulkona meren rannalla. Aamulla mies heräsi lasten kanssa klo 7, laittoi aamupalat, pesi hampaat ja leikki lasten kanssa. Minä heräsin klo 9 ja mies tuli yläkertaan, laittoi kuopuksen aamupäiväunille ja antoi minulle kunnon aamukyydit. Ahhhhh.... Jätin miehen nukkumaan kuopuksen kanssa kerrottuani ensin, miten upea mies hän on! Eikä ollut ensimmäinen tai viimeinen kerta, hän on aina ollut todella ihana ihminen. Hän osallistuu ihan kaikkiin kotihommiin ja kumpikin saa riittävästi sitä kuuluisaa omaa aikaa. Beat that. : )

Vierailija
16/18 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi yleensä kovin paljon muille miestäni hehkuttaa, kun helposti se aiheuttaa kateellisuutta ja jopa epäuskoa (tuo valehtelee, eihän tuollaista voi olla jne.). Siksi olen ajatellut, että ilmeisesti minun mieheni kaltaiset miehet ovat äärimmäisen harvinaisia.

Mutta onpa kiva huomata että näin monella muullakin on samanlainen kultakimpale miehenä! Olen samaa mieltä muiden kanssa, en itsekään suostuisi suhteeseen sellaisen miehen kanssa, jota pitää vain jatkuvasti yksipuolisesti passata ja pomottaa kuin pientä lasta. Kahden toisiaan tukevan aikuisen liitto on sitä, mitä varten parisuhteet on keksitty.

Vierailija
17/18 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIELELLÄÄN (saivat kuulemma "poikienaikaa" keskenään). Hyvin oli koti ja lapset hoidettu sillä aikaa, kun minä tuuletin päätä kahden hyvän ystäväni kera miehen ideoimalla ja maksamalla kaupunkilomalla. - Ja miksipä eivät koti ja lapset olisi tulleet ilman minua hoidetuksi, ovathan ne miehenkin koti ja lapset!

Minä olen sitä mieltä, että sitä saa mitä tilaa. Jos tyytyy paapottavaan ja korkeintaan mäkätyksellä ääniohjattavaan ukonketkuun ja sellaisen kanssa kodin perustaa ja lapset tekee, niin turha sitä sitten on ruikuttaa, kun piimä on jo lattialla. Hyviä miehiä on: sellaisia, jotka tajuavat, että parisuhde on kahden kauppa ja aikuinen ihminen on toiselle aikuiselle ihmiselle tasavertainen kumppani perhearjessa. Ei kannata perustaa perheitä muiden kuin tällaisten miesten kanssa.

Vierailija
18/18 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos noin tavanomaiset ja arkipäiväset asiat riittää nostamaan miehen maailman parhaaksi. Maailma on silloin pullollaan maailman parhaita miehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme