On kyllä ihanan helppoa maton pesu nykyään!
Kun on iso terassi ja painepesuri...nopeasti, helposti ja puhdasta tulee.
Kommentit (26)
kiinnostaa tällä kelillä maton pesu jossain mattopyykillä juuriharjalla tuntitolkulla hinkaten :) mulle riittää kun tulee helposti puhdasta. ap
On meilläkin painepesuri, mutta kyllä mun mielestä on helpompi käydä matonpesupaikalla pesemässä. Meidän pesuri on niin iso, että mä en saa sitä liikuteltua mihinkään. Tarttis saada mies avuksi, ja se taas on niin suuren työn takana, että tosiaan helpompi mennä matonpesupaikalle.
Ja joka tapauksessa, kun sen maton levittää siihen terassille, niin jo se pesurin kahvan piteleminen / veden paineen vastavoima vaatii käsiltä niin paljon, että mä saan kädet kipeiksi. Perinteisellä juuriharjamenetelmällä ei ole sitä ongelmaa.
Ja terassikin kyllä kärsii aika lailla siitä parinkymmenen maton pesusta.
Pitäähän sen terassinkin kestää pesua! Ei kannata liian läheltä suihkuttaa tietenkään. onko teillä jokin vanhempi painepesuri jos noin raskas on käyttää? Meillä hyvin kevyt ja helppo. Äsken pesin 2 mattoa ja aikaa sain kulumaan puol tuntia ja siihen kuului terassin pesu myös. Mies tuli nostamaan märät matot kuivumaan. ap
juuriharjalla vejaa 30 minuuttia, joten ei tuo yhtään nopeampi tapa ole. Ja toisekseen mattoja ei ole tarkoitettu painepesurilla pestäväksi. Rakenteet ja värit eivät kestä. Mutta, tapansa kullakin.
pesen jotkut painepesurilla mutta suurimmaksi osaksi nykyään kärcherin pesevällä imurilla, se on vielä kätevämpi.
roudaa mattoja sinne, hinkkaa molemmin puolin puhtaaksi,huuhtele, nosta kuivumaan ja siinä ohessa vielä pese terassiasi :D ja meillä on painepesuriin jopa olemassa ihan oma mattopesuaine joten sujuvaa on ja matot ovat kuin uusia. Nämä matot kestäneet jo 15v ja viimeiset 5v pesty painepesurilla. Ehkä tää sit on niin tekniikkalaji? ap
peset ne kahdet matot molemmin puolin, huuhtelet, ja nostat kuivumaan? Kun en mä usko, että sillä painepesurilla käy nuo samat liikkeet mitenkään merkittävästi nopeammin.
ensin menee 5 min kun koneella levittää pesuaineen suihkun mukana. Eikö sun mielestä maton suihkutus puhtaaksi ole muka nopeampaa ja helpompaa kuin juuriharjalla jossain pesualtaassa hinkkaaminen :D mulla todella meni puol tuntia ja ehdin samassa ajassa vielä pesaista terassin :D mies muuten nosti kuivumaan kuten jo kerroin. Todellakin käy huomattavasti nopeammin kuin perinteisellä tavalla mutta kukin tyylillään! ap
multaisista perunoista muussin nopeammin kuin pussista. =D
painepesurilla käy suit sait eikä tarvi edes kanniskella mihinkään.
kuluta puolta päivää mattojen pesuun. Sitä sain tehdä ihan riittäbästi lapsena :D ap
nopeammin kuin käsin hinkaten mutta sitähän ei palsta mamma millään voi uskoa :D
pesen jotkut painepesurilla mutta suurimmaksi osaksi nykyään kärcherin pesevällä imurilla, se on vielä kätevämpi.
kätevää ja nopeeta, onnistuu ihan sisällä lattialla, kuivumaan hetkeksi ulos.
Kylläpäs ap morkkaa muita.
Voisit vähän itsekin lukea mitä kirjoitat. Pitää kunnioittaa muitten mielipiteitä. ei kaikki voi tykätä pestä painepesurista.
Puhut niin paljon siitä mistä SINÄ tykkäät. kaikki eivät välttämättä ole samaa mieltä kanssasi!
t. se jolla ei oo väliä kummalla pesee (painepesuri vai juuriharja)!
Kylläpäs ap morkkaa muita. Voisit vähän itsekin lukea mitä kirjoitat. Pitää kunnioittaa muitten mielipiteitä. ei kaikki voi tykätä pestä painepesurista. Puhut niin paljon siitä mistä SINÄ tykkäät. kaikki eivät välttämättä ole samaa mieltä kanssasi! t. se jolla ei oo väliä kummalla pesee (painepesuri vai juuriharja)!
Eipäs minusta morkkaakaan. :D
Ja meilläkin pestään matot painepesurilla. Eikä ole yksikään pesty matto vielä pilalle mennyt. :D
Ihanaa, että tästäkin tuli paha mieli jollekin. Voi aavee sentään.
pesulaan ja minä voin senkin ajan käyttää vaikka kauneushoitolassa :D
sen verran olen mukavuudenhaluinen.
Aina olen vienyt pesulaan ja tulen varmaan aina viemäänkin. Helppoa ja nopeaa, suosittelen.
kuuluu matonpesupaikka, juuriharja ja mäntysuopa. Siitä tulee vasta se oikea fiilis :)