On kyllä ihanan helppoa maton pesu nykyään!
Kun on iso terassi ja painepesuri...nopeasti, helposti ja puhdasta tulee.
Kommentit (26)
Tosin ei sekään mitenkään itsestäänselvästi helppo, kun meillä ja monella muulla on lähimpään mattopesulaan monen kymmenen kilometrin matka ja ylihuomenna taas ajo sinne hakemaan ne matot. Kun muuten käyn kaupungissa enintään kerran kuussa, niin tuo ajoralli tuntuu aika paljolta.
Ja ajon lisäksi hinta on parikymppiä mattoa kohti, joten tällainen kotiäiti säästää mukavasti rahaa, kun pesee itse. Eihän se toki vuositasolla suuri kulu ole, mutta kun niitä itse tehtäviä on moni muukin juttu: leipominen, ruuanlaitto, jne. Pienistä puroista koostuu suuri virta...
euroakaan :) miten muuten ap morkkaa tässä ketään? ei hän missään ole sanonut että pitää jokaisen hankkia nyt painepesuri mattoja varten. Sanoo vaan että se on sata kertaa helpompi tapa pestä ja sitä se kyllä on!
Tosin ei sekään mitenkään itsestäänselvästi helppo, kun meillä ja monella muulla on lähimpään mattopesulaan monen kymmenen kilometrin matka ja ylihuomenna taas ajo sinne hakemaan ne matot. Kun muuten käyn kaupungissa enintään kerran kuussa, niin tuo ajoralli tuntuu aika paljolta.
Ja ajon lisäksi hinta on parikymppiä mattoa kohti, joten tällainen kotiäiti säästää mukavasti rahaa, kun pesee itse. Eihän se toki vuositasolla suuri kulu ole, mutta kun niitä itse tehtäviä on moni muukin juttu: leipominen, ruuanlaitto, jne. Pienistä puroista koostuu suuri virta...
meilläpäin halvin on 40-50€ /matto. joten ennemmin ostaa uudet kuin pesettää pesulassa
[quote author="Vierailija" time="04.07.2010 klo 11:01"]
Pitäähän sen terassinkin kestää pesua! Ei kannata liian läheltä suihkuttaa tietenkään. onko teillä jokin vanhempi painepesuri jos noin raskas on käyttää? Meillä hyvin kevyt ja helppo. Äsken pesin 2 mattoa ja aikaa sain kulumaan puol tuntia ja siihen kuului terassin pesu myös. Mies tuli nostamaan märät matot kuivumaan. ap
[/quote]
Miksi miehen ne piti tulla nostamaan?
Korjaamonosturin avulla maton pesu on vielä helpompaa :D
https://www.instagram.com/p/ChQ9UX_Og0L/?utm_source=ig_web_copy_link
Ja tulos on Jotain Ihan Muuta kuin itse läträten, hitaasti kuivaten. Lisäksi meillä on sen verran arvokkaat matot, että mieluummin luovutan ne ammattilaisten käsiin.