Aina kun haluankin mennä tuon kanssa naimisiin,
tuleekin JOKU JUTTU, että en viitsi edes aloittaa nähdä vaivaa.
Aina, kun oon tosi tosi rakastunut siihen uudestaan, se joko tekee jotain tai tapahtuu jotain, ettei tästä ikinä tuu mitään.
Ollaan oltu 6 v. kimpassa ja aina tätä soutamista ja huopaamista.
Kommentit (6)
No siis petyn aina, kaippa minä toivon turhia että se muuttuisi. Joka viikonloppuinen juominen olis tosi kiva jos lopettaisi, tai kun se aloitti tupakkilakon, olis ollut ihana jos olis onnistunut, mutta aina tapahtuu jotain - vaikka pikkuasioita, niin saan aina "ei sitten" -fiiliksen. :(
että et oo ainoa,
mutta me MENNÄÄN naimisiin ensi vuonna, et sillee... :D
niin saatanan ärsyttävä just ku on ajatellu miten paljon rakastaakaan, kuinka komea se on...
Joo-o. Mulla on takana kamala nuoruus vanhempien alkoholiongelman kanssa ja nyt mulla on ukko, joka ei tod. ymmärrä miten ahdistun sen juomisesta. Ei, se ei ole holtitonta. Nytkin se alkaa olemaan ihan kännissa ja mun äiti (on nyt ollut vuoden juomatta) tulee huomenna! :( Ukko ei ole kännissä väkivaltainen, päinvastoin hönö ja ihan mukava, mutta kukaan muu kuin alkkiksen lapsi ei voi ymmärtää sitä vitutuksen määrää, kun toinen juo.
Ap vastaa, että ei, en ole tahtonut elämässäni yhtään miestä sellaisena kuin hän on. AINA on parantamisen varaa, mutta tämän kanssa voisin kuvitella olevani loppuelämäni, se kestää mun oikkuja enemmän kuin kukaan muu.
Ei olla enää mitään teinosia, yli 35 kumpikin.
liittyyko ne jotkin jutut tiettyyn asiaan vai onko ne aina eri aiheesta?