Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pk-seudun paras kauppakeskus?

Vierailija
03.07.2010 |

Mielestäni Sello, olen tosi kyllästynyt Forumiin ja Itikseen.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellosta en tykkää ollenkaan, väsyn siellä aina hirveästi.

Vierailija
2/43 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän Jumbosta ja Sellosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellosta en pidä vaikka on ihan vieressä, on mielestäni epäviihtyisä.

Vierailija
4/43 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin kamppi on paras.

Vierailija
5/43 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeä ja tilava, ei ahdista kuten muut.

Vierailija
6/43 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tullut ajatelleeksi, että joku tosiaan käy niissä niin paljon, että pystyy sujuvasti vertailemaan.

Mutta mä olenkin köyhä opiskelija :)

Vierailija
7/43 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin olen muuttanut parikin kertaa ja ollut töissä useammassa eri paikassa. Kotipaikan myötä on tullut käytyä sekä Jumbossa että Ompussa. Sello on taas yhden entisen työpaikan vieressä. Itiksessä en ole käynyt vuosikausiin.

Jokainen, joka asuu Espoossa ja käyttää julkista liikennettä on tullut varmaan jollain tasolla tutustuneeksi Kamppiin.

Tällä kokemuksella mun mielestä Kamppi on paras, koska siellä on parhaat vaatekaupat naisille ja lapsille.

Vierailija
8/43 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lähin on Arabia ja se on ihan ok. vaikka pieni onkin. Perusasiat kyllä hoituu ja löytyy.

Vierailija
9/43 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tullut ajatelleeksi, että joku tosiaan käy niissä niin paljon, että pystyy sujuvasti vertailemaan. Mutta mä olenkin köyhä opiskelija :)

En ole opiskelija, vaan 3 lapsen työtätekevä äiti ja käyn lähimmässä ostamassa ruokaa, aikaani en kauppakeskuksessa vietä. Mutta kai noilla muilla on auto, jolla huristelevat jumboihin ja selloihin :) Kälyni tykkää kauppakeskuksista ja hän suosii Kamppia ja Itäkeskusta (joihin pääsee metrolla).

Vierailija
10/43 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävellen, pyörällä tai autolla. Lähin on kyllä Jumbo:-)

Vierailija
11/43 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itiksessä on toisaalta "kaikki", mutta alue on vähän sekava ja täynnä epämääräistä porukkaa. Kampin ostoskeskus on aika hieno, mutta liikkeet eivät mielestäni riitä ja niissäkin on outoa hajontaa (luxuskoruja ja halpaa kodintavaraa??). Jumbo on niin mitätön etten tajua miten kukaan pitää sitä "oikeana" ostoskeskuksena. Sello oli ok kun viimeksi siellä kävin.

Vierailija
12/43 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eheksi siellä ole paljon naistenvaatteita, mutta kaikeka muuta löytyy.

Vierailija
13/43 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kaupan asiakas = Kauppakeskus:

Tarjoustalo ja Seppälä = Itäkeskus

Anttila ja H&M = Jumbo

Stocka ja Sokos = Sello

Kalliit muotiliikkeet ja nuorisoliikkeet = Kamppi

Itiksessä on kummallisia ja välillä pelottaviakin hiihtäjiä, koska se sijaitsee metroaseman yhteydessä. Jumbossa on "mökkitaviksia". Sellossa on helevetin kiireistä ja asteen verran vittumaista väkeä. Kampissa roikkuu nuorisoa ja merkkitietoista väkeä.

Ja nää on vaan siis mun kokemuksia & mielikuvia, kaikissa olen asioinut monta kertaa. :)

Vierailija
14/43 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps. tapaturmat vie mainetta Sellosta ja Myyrmäen ostarista

ps. Itäkeskus on juoppola nykyään, törkyinen

ps. Ruoholahdessa on vaikea löytää ovea ja ostettavaa, sorry

Vierailija
15/43 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itäkeskus epämiellyttävä, Sello sekava ja kylmä.

Vierailija
16/43 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin kun byggasivat hyvän lastenhoitohuoneen ( :

JA muutenkin.

Vierailija
17/43 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sopivan kokoinen ja rauhallinen ja erittäin siisti.

Vierailija
18/43 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimivin on minusta Kamppi. Suomen oloissa sen läpi kulkee valtava määrä ihmisiä joka päivä ja silti alue vetää hyvin, kaupat on sijoitelu loogiseti, rattaiden kanssa on helppo liikkua ja yhteydet on hyvät.

Toinen mistä pidän tosi paljon on Itäkeskus. Rattaiden kanssa siellä on välillä vähän hankalaa, mutta pidän paikan värikkyydestä. Kaikki samat kaupat löytyy ihan joka paikasta, mutta itiksessä on myös sellaista, mitä ei ole missään muualla, kuten vietnamilainen ja etiopilaianen ravintola.

Vierailija
19/43 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras, vähän paha sanoa. Tavallaan tykkään tuosta Sellosta. Itis on minusta suuri ja sotkuinen. Jumbosta mulla oli hyvät muistikuvat 5 v takaa, mutta kun viimeiksi kävin, niin sekin oli muuttunut sotkuiseksi. Iso Omena on kans siisti. Jollain hassulla tavalla tykkään kyllä Myyrmannistakin.

Vierailija
20/43 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtuu kulkemaan. Siisti. Kaikki löytyy. Ruokapaikoissa tosin ei paljoa valinnanvaraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan