Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikein, jos tyossa kayva puoliso sulkee

Vierailija
02.07.2010 |

juuri kotihoidontuelta tyoelamaan siirtyneen ja sielta tyottomaksi joutuneen kumppanin puhelimen? Irtisanominen koeajalla, firmalla ei ollutkaan varaa maksaa palkkaa...

Ja kun se puoliso on nyt tyoton kotona, niin ei kuulemma puhelinta tarvitse. Ei ole mun murhe, mutta jotenkin hairitsee.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei.

Vierailija
2/14 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se voi kun ei sillä ole rahaa ostaisin uuden karheen ouhelimen ja ottasin oman liittymän.. :)

Laskut tulee vasta perästä päin.

Hankin toukokuussa lapselle kytkykauppakännykän, lasku vasta äskettäin. Ja laskulle voi pyytää masuaikaa siihen saakka, että saa korvauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pannut puhelimen pois enkä käytä kun jos aivan pakko kun mies joutus maksaa laskut. jos toinen vaan juoruaa ja tekee laskua mun piikkiin katkaisisin kyllä minäkin, oli alistavaa tai ei.

Vierailija
4/14 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole oikein,paitsi jos se on sen ukon/akan oma liittymä toisel käytös.kyllä mäkin suljin ukkoni liittymän ku oli mun nimissä:D

hanki oma luuri ja prepaid liittymä.oma elämäsi on.elä alistu paskaan.mä eroisin tossa tilanteessa.

Vierailija
5/14 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kännykän jos ei lankapuhelinta ole. Periaatteessa ystäviin voi pitää yhteyttä myös netin kautta (FB, Mese, sähköposti ja Skype) mutta hätätilanteiden varalla puhelin on ehdoton. Ja eihän siitä laskua tule (ehkä pari euroa kk-maksua) jollei siitä soita...!

Vierailija
6/14 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten se työttömäksi jäänyt puoliso voi edes hakea uutta työpaikkaa jos ei hänellä ole puhelinta?

Työnantajat kun yleensä kutsuvat haastatteluun puhelimitse :/

Vierailija
7/14 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut tyossakayvan liittyma, mutta musta olisi noyryyttavaa! Tuskin ne laskut on kuin 20e.

Vierailija
8/14 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todennakoisesti onkin

ollut tyossakayvan liittyma, mutta musta olisi noyryyttavaa! Tuskin ne laskut on kuin 20e.

Vierailija
9/14 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Siis että jos minä jäisin työttömäksi hoitovapaalta paluun jälkeen, niin mun mies sulkisi mun puhelimen?? En edes ymmärrä kysymystä, täysin absurdia. Tuo ei ole ihan käsitykseni avioliitosta tai parisuhteesta ylipäätään. Meillä on yhteinen elämä ja yhteinen talous.

Vierailija
10/14 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silla tyottomalla kun kestaa aikaa saada eka tyottomyyskorvaus ja puoliso kyttaa tilia, eli ei voi kayttaa senttiakaan niin, ettei toinen huomaisi (ja raivostuisi).

Vierailija
11/14 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme työssäkäyvä kumppani.

Vierailija
12/14 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö ole muka muuta elämää jos ei ole töissä?

Mikä oikeuttaa puolisosi päättämään puolestasi? Miksi ei edes vaivautunut kysymään sinulta. Minä ainakin kilahtaisin ihan totaalisesti tuollaisesta vedosta. Noin ei vaan tehdä.

Vierailija
13/14 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaisin uuden karheen ouhelimen ja ottasin oman liittymän.. :)

Vierailija
14/14 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaisin uuden karheen ouhelimen ja ottasin oman liittymän.. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme