Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistähän johtuu kolme tytärtäni eivät ole , löytäneet ,

Vierailija
02.07.2010 |

pysyvää suhdetta elämään. Ovat eronneet useamman kerran. Itse olemme olleet pitkän taipaleen yhdessä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttäret eivät ole koskaan kelvanneet teille ja kokevat saman uudestaan ja uudestaan suhteissaan.

Vierailija
2/11 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todellakaan roiku sellaisen ihmisen kanssa, joka on vain lasten takia kanssani...jos teidän suhde on näyttänyt tosi tylsältä heidän silmissään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakaan auvoista. Siis halua tehdä samoja virheitä.

Vierailija
4/11 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa oletkin keskittynyt vain mieheesi, joka toivottavasti on tyttäreidesi isä?

Miten olette heitä rakastaneet vauvoina, lapsina, teineinä?

Millaista "laatuaikaa" teidän perheessä on vietetty?

Vierailija
5/11 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten huomaat niin monenlaisia ehdotuksia on jo tullut.

Minulle tuli mieleen että onko teillä kotona vanhemmat (ts. sinä ja miehesi) koskaan väitelleet tai riidelleet keskenään?

Jos ette ole niin tyttäresi saattavat kuvitella että suhde jossa on vähänkin ristiriitoja on tuhoon tuomittu ja turha. Että kyllä jostain löytyy se kumppani jonka kanssa ei koskaan riidellä ja elämä on auvoista koska vanhemmillakin näin (päällepäin) on. Näinhän ei kuitenkaan ole. Jokaisessa liitossa on ristiriitansa mutta jos kotona on saanut kuvitelman siitä että avioliitossa ei koskaan ole ristiriitoja niin ero oikean elämän ja haavekuvan välillä voi olla liian iso. Ei osata työskennellä huonojen aikojen yli vaan erotaan.

Vierailija
6/11 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme liiankin sidonnaisia. Ukki tee tätä ja tuota, äiti olet minun paras kaveri. Rakastamme toisiamme ja olemme paljon yhdessä.

Vierailija
7/11 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme liiankin sidonnaisia. Ukki tee tätä ja tuota, äiti olet minun paras kaveri. Rakastamme toisiamme ja olemme paljon yhdessä.

Luulevat ettei minkäänlainen ristiriita kuulu hyvään parisuhteeseen ja heti ensimmäisen ongelman tullessa vastaan heittävät pyyhkeen kehään. Eivät ole saaneet ratkaisumalleja ristiriitoihin kotoa koska teillä on ollut liian lutuista.

Vierailija
8/11 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta meillä on sisäinen yhteys,rakastamme toisiamme.

Vierailija
9/11 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen

Vierailija
10/11 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija