Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisi ryhdistäydyttyä ja pääsisi laihtumisessa alkuun?

Vierailija
02.07.2010 |

Olin jo pudottanut pari kiloa syömisiä järkeistämällä, mutta tuli jäätelöt ja toriherkut, joten paino on taas ennallaan ja järjettömän turvonnut olo.

Mitä neuvoisit? Lenkit tuntuu vastenmielisille helteessä, samoin salit ja jumpat. Töissä pitäisi vielä jaksaa ennen lomaa ja väsymykseen auttaa mässäily.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on juuri nuo lenkit tuottaneet tulosta, vaikka liikuntaa ( ja kylmää)vihaankin!! Pakotin itseni lenkille rattailla lapsen kanssa (talvella en mielellään mene ulos kun siellä jäätyy. Lapsi pääsee hoitajan kanssa kyllä ulkoilemaan.) Uskomatonta mutta totta, lenkkeilyyn tulee himo.

Karkit pois, kalja pois. Puolen tunnin - tunnin lenkki joka päivä. Ja kovaa! Sillä tuo lähtee.. kokeile, saatat yllättyä. Toivottavasti sulla on ratasikäinen lapsi, rattaiden työntäminen helpottaa. Mulla on niin, että ensin tuntuu kamalalta mutta n. puolen km jälkeen alkaa tuntua mukavalta. sitten sitä käveliskin vaikka tuntikausia... TSEMPPIÄ, tiedän että on mahdollista koska itsekin luulin etten ikinä pienene.

Vierailija
2/7 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kävin keskustelemassa painonhallintaan erikoistuneen sairaanhoitajan kanssa. Hänen toimenkuvaansa kuuluu painonhallintaneuvojen antaminen, ja osasi kyllä hienosti löytää minulle sopivia keinoja. Nimenomaan semmoisia keinoja jotka sopivat minulle ja joita jaksan noudattaa lopun elämääni :)

Minun paino-ongelmani johtuvat pitkälti siitä, että syön liian epäsäännöllisesti. Sairaanhoitajalta sain kuitenkin hyvät vinkit siihen kuinka oppisin syömään välipaloja (-> auttaa välttymään makeanhimolta).

Keksittiin yhdessä, että voisin ostaa työpöytäni laatikkoon pussillisen makeuttamattomia täysjyväkorppuja. Nykyisin syön noita korppuja töissä aina kahvitauoilla (1 korppu per tauko). Olen myös alkanut juomaan enemmän vettä.

Vaikka muutos on todella pieni, niin nykyään minulle ei ehdi tulla niin kova nälkä aterioiden välillä ja olen helposti pystynyt pienentämään annoskokoja. Tällä tavoin olen pudottanut painoani n. kilon viikossa :)

Jostain syystä olen ollut myös virkeämpi tämän uuden ruokavalioni aikana ja kaipaan liikuntaa aiempaa enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ainoa keino laihtua ilman nälkää ja hikiliikuntaa.

Vierailija
4/7 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita yksinkertaisesti kalorit ylös joka aterialla ja käytä siihen jotain netin kalorilaskuriohjelmaa esim. kalorilaskuri.net.

Pakota itsesi liikkumaan, mikäli et jaksa ulos niin tanssi esim. illalla tai aamulla, jolloin on viileämpää tai tee rivakasti pihatöitä, jos siihen mahdollisuus.

Ota kuva vartalostasi edestä ja sivulta pukukopissa niin näet koko karmeuden ja laita kuvat jääkaapin oveen. Muista, että hetken maku huulilla on pitkään läskinä keskivartalossa.

KUn totut vähäiseen ravintoon, joka myös keveympää ja terveellisempää niin elimistösi tottuu etkä halua suuria annoksia epäterveellistä.

Osta joku ihana mekko tai muu, joka on yksi tai kaksi kokoa pienempi kuin nykyiset ja kokeile aika ajoin milloin alkaisi sopia päällesi, jos se kannustaa.

Hiilihydraatit lihottaa kuten karkit ja makeat juomat. Ilman niitäkin pärjää, tosin hieman voi leipääkin syödä.

Vierailija
5/7 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. karppaaja

Vierailija
6/7 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sen mitenkin ottaa, joillakin se ohjaa terveempään, kevyempään elämäntapaan, jota voi noudattaa myöhemmin ilman kaloreja laskematta vanhasta tottumuksesta.

Vierailija
7/7 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinvointivaltio on pilannut sinut. -ulkonäöltä ja luonteelta. Et edes kykene pistämään vastaan hidasta kuolemaasi lihavuuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän