Olen 34v enkä ole saavuttanut elämässäni mitään?!!
Voi olla ikärkiisiä mutta en ole saavuttanut kyllä mitään. Tai no olen käynyt amiksen ja ollut parissa työpaikassa mutta ei ole edes pitkää työuraa. Kaikki johtuu siitä että olen aika saamaton vätys ja lisäksi oli nuorempana ja vieläkin osittain sosiaalista ahdistusta. Nykyään en saa enää edes työpaikaa kun ei kukaan palkkaa 34 vuotiasta jolla on vain pari vuotta työkokemusta cv:ssä....
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Mitä sun pitää saavuttaa ja miksi? Kirjoitetaanko ne saavutukset tähtiin? Ei niitä kukaan muista pari sukupolvea myöhemmin. Historia on ihan sumuinen kun kaikki saavutukset unohdetaan ja kuka ne on tehnyt. Mitäpä jos vain nautit elämästä koska se on lyhyt, ja jos tykkäät siitä että yrität saavuttaa jotain niin nauti siitä sitten. Mutta ihan turhaa käyttää elämää turhien saavutusten itkemiseen.
No aina kun menen käymään sukulaisillani niin kysyvät mitä teen nyt, ja sitten niiden ilme muuttuu oudoksi kun sanon, että kotona vain ollut. Ja he alkaa kertoa jostain asunnoista, purjeveneistä, lapsista, matkoista yms
Elätkö elämääsi sukulaisillesi? Elävätkö hekin omaa elämäänsä sinulle?
Mitä sun pitää saavuttaa ja miksi? Kirjoitetaanko ne saavutukset tähtiin? Ei niitä kukaan muista pari sukupolvea myöhemmin. Historia on ihan sumuinen kun kaikki saavutukset unohdetaan ja kuka ne on tehnyt. Mitäpä jos vain nautit elämästä koska se on lyhyt, ja jos tykkäät siitä että yrität saavuttaa jotain niin nauti siitä sitten. Mutta ihan turhaa käyttää elämää turhien saavutusten itkemiseen.