Hitto mokasin taas, menin möläyttään että 2000 on pieni palkka
ja mun työkaveri saa just sen.
Nyt sillä on viikonloppu pilalla ja paha mieli.
Kommentit (7)
Oltiin kavereiden kanssa (lapsuuden, eli ollaan melkoisen eri ammateissa jo) pitkästä aikaa kotipuolessa pizzalla. Yks tokaisi, ettei 2000 tonnin neekeriliksalla suostuis tekeen päivääkään töitä. Niinh, mun piti seuraavaksi just hehkuttaa, että saan kohta toisen ikälisän (palkka nousee melkein 2000:een).
ja henkilökohtainen palkka voi vaihdella kykyjen ja koulutuksen mukaan
neuvoa mua mitä vois sanoo, että helpoittais toisen pahaa mieltä
Eikö olisi tärkeintä se, mistä sen palkan saa. Jos saa suhteellisen helpolla työllä 2000e eikä tarvitse kotona stressata työstä, ehtii elämään muutakin kuin työtä, niin onko se huono juttu? Silloin on mielestäni 2000e tosi hyvä palkka. Jos taas tienaa 5000 ja joutuu kantamaan töitä kotiin ja miettimään työasioita yölläkin, sekä olemaan aina valmiina tekemään jotain työnantajan eteen, niin onko silloin iloa siitä 5000 eurosta. Eikös nämä ole aika suhteellisia asioita ja kuka mitäkin haluaa. Minä ainakin arvostan sitä, ettei elämä ole pelkkää työntekoa kodin ulkopuolelle ja ihmistä ei uhrata järjestelmien hyväksi. Alkaako elämä vasta eläkkeellä?
sellainen että stressaa koko ajan ja miettii, vaikka ei sen työtehtävien takia tarttis miettiä.
minun palkkani ja jos joku sanoisi että on pieni palkka, niin ei minulla siitä viikonloppu pilalle menisi!
Kyllä minä itsekin tiedän että tuo on pieni palkka, mutta ainakin teen juuri sitä työtä mitä haluan :)
Pienestä duunikaveri mielensä pahoittaa jos tuosta loukkaantui...vaatii vähän isompia varmasti että pystyy jonkun viikonlopun pilaamaan.