Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaatko tunnustaa että olet joutunut tyytymään heikompitasoiseen mieheen

Vierailija
02.07.2010 |

toisin sanoen mieheen joka ei tyydytä sängyssä, kanna vastuutaan perheestä, eikä pysty elättämään sinua.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ukko sen verran tyhmä, ettei vieläkään tajua joutuvansa maksumieheksi.

Vierailija
2/30 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täydellisyyttä ei ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mietin samaa mieheni kohdalla, joka on joutunut tyytymään heikompitasoiseen naiseen.

Vierailija
4/30 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei kantanut vastuuta perheestä, tosin en tiennyt tätä kuin vasta 15v kuluttua.

Vierailija
5/30 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei kantanut vastuuta perheestä, tosin en tiennyt tätä kuin vasta 15v kuluttua.

Vierailija
6/30 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä oon mut mulle merkitsee muut asiat kuin seksi ja raha:D

se että on mukavaa olla yhdessä...

Vierailija
7/30 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on pitkä tumma ja komea, tyydyttää sängyssä ja kantaa vastuun perheestä ja tuo puolet tuloista. Mutta koen silti että olisin voinut saada paremman. Olen silti ihan tyytyväinen näin.

Vierailija
8/30 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/30 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein osaa kuvitella, että joutuisin tuohon tilanteeseen. Tai siis kyllä tuohon, ettei pysty minua elättämään, sellainenhan voi tulla kenen tahansa kohdalle tavalla tai toisella.

Itselleni oli SUURI yllätys, että yksinhuoltajanakin mulla oli niin suuri "markkina-arvo" että hyvälaatuisia miehiä olisi ollut vaikka pilvin pimein mistä valita. Välillä ihmettelen niitä naisia, jotka eivät löydä ketään tai ovat valinneet jotain järkkyjä, sillä minä voin väittää että vaikken mitään etsinytkään, niin silti useita erittäin mukavia ja fiksuja miehiä oli vapaana.

Vierailija
10/30 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä hokasin vasta 12vuoden avioliiton jälkeen ett elätin miehen vaik sil oli isompi tulo,mut se osas olla ovela.mä ostin ruuat ym. ja se osti materian,joka ei kulu,ja ku erottiin (petti mua) niin se otti kaikki huonekalut jne koska ne oli sen ostamia.

Vierailija
11/30 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein osaa kuvitella, että joutuisin tuohon tilanteeseen. Tai siis kyllä tuohon, ettei pysty minua elättämään, sellainenhan voi tulla kenen tahansa kohdalle tavalla tai toisella.

Itselleni oli SUURI yllätys, että yksinhuoltajanakin mulla oli niin suuri "markkina-arvo" että hyvälaatuisia miehiä olisi ollut vaikka pilvin pimein mistä valita. Välillä ihmettelen niitä naisia, jotka eivät löydä ketään tai ovat valinneet jotain järkkyjä, sillä minä voin väittää että vaikken mitään etsinytkään, niin silti useita erittäin mukavia ja fiksuja miehiä oli vapaana.

niinpä.ite ku erosin nii olis ollu tarjolla muunmuassa mies jolla isot tulot ja 4h ja k asunto(oma,velaton!!!) mut olin sit pöljä ja otin köyhän,mut mukavan miehen...

Vierailija
12/30 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos noin olisi päässyt käymään. Mieheni ei kylläkään pystyisi yksin elättämään perhettämme, mutta miksi pitäisikään?

Vierailija
13/30 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vain hetkeksi. On miehiä, joita ilman on parempi :)

Vierailija
14/30 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pysty elättää,eikä kanna vastuuta niin paljon kun ehkä pitäis :D Muuten kaikki ok.

Vierailija
15/30 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli kouluttamaton, minä akateeminen. Minun tuloni jonkin verran isommat, mutta hänen kaikki omat tulonsa menivät kaljaan ja tupakkaan ja joihinkin epämääräisyyksiin, joista en tiennytkään (vanhat velat yms.), joten talous pyöri minun tuloillani. Seksi oli kai alkuun ok, sitten alkoi kaljamaha olla tiellä... Lisäksi mies oli täysin vastuuton ja epäluotettava.

Noin kuitenkin veivattiin melkein kymmenen vuotta, jälkeenpäin ihmettelen, miksi annoin sen jatkua. Mutta joo, sinä aikana olisi ollut kova paikka myöntää ääneen, että tähän kurjaan ukkoon on tyytyminen.

Suhteen jälkeen oli kyllä loistavaa huomatta, että kolmikymppinenkin voi vielä aloittaa elämän uudelleen. Kun vähän "kasvaa" ja oppii tuntemaan itsensä, on helpompi määritellä, mitä haluaa ja etenkin mitä ei.

Vierailija
16/30 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä tasoluokitus jossain nähtävillä? Minkälainen on hyvätasoinen, huipputasoinen, heikkotasoinen? Onko nämä tasot samoin, kuin sairauksissa diagnoosit, että ihmisen pitää täyttää tietyt kriteerit saadakseen jonkun tason tai diagnoosin?

Vierailija
17/30 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heikkotasoisia naisia ei ole

Kyllä on, ainakin miestäni heikompitasoisia.

Mies tekee suurimman osan kotitöistä ja käy lisäksi vaativassa ja kovapalkkaisessa työssä. Hän ostaa meille melkein kaikki elintarvikkeet ja muut tarpeelliset tavarat, ja tuo melkeinpä päivittäin kotiin valmista ruokaa, ettei sitä tarvitse kotona laittaa. Lomamatkat jne. maksamme tulojen suhteessa, eli mies maksaa ne lähes kokonaan, koska itse olen työmarkkinatuella. Auto on kokonaan hänen maksamansa ja huollattamansa.

Mies juttelee kanssani mielenkiintoisista aiheista, auttaa minua ratkaisemaan ongelmiani, lukee minulle iltaisin ääneen eikä koskaan tarkoituksellisesti loukkaa minua. Seksuaalisesti hän oli aluksi turhan suorituskeskeinen ja tunteeton, mutta on sittemmin opetellut tyydyttämään minutkin. Hän haluaa kovasti lapsia ja varmasti tulee osallistumaan hoito-, ja kasvatustyöhön, jos sellaisia siunaantuu. Hän ei pyöri jatkuvasti tuttujen kanssa kaupungilla, vaikka ylläpitääkin suhteitaan lähimpiin ystäviinsä n. kerran kuussa. Hän ei ole koskaan kännissä eikä hänellä ole mitään harrastuksia tai tapoja, jotka ärsyttäisivät minua. Lisäksi hän sattuu vielä olemaan hyvännäköinenkin.

Itse en ole mitenkään hyvännäköinen, ihan tavallinen sohvaperuna vain (kooltani kuitenkin normaali). En ole sosiaalinen, joten kumpikaan meistä ei aktiivisesti hoida yhteyksiämme sukuun ja tuttaviin. Valmistuin hiljattain opiskeltuani kaksi kertaa tutkintoon kuuluvan ajan ja jäin työttömäksi pohtimaan, mitä seuraavaksi tekisin. En pidä kotitöistä enkä ruuanlaitosta, joten en kovin paljon niitä harrasta vaikka olen kotona. Suunnilleen ainoa kotiin liittyvä työ, joka menee meillä selvästi puoliksi, on remontointi. Siinäkin tosin mies maksaa aina tarvikkeet.

Valmistuin epävarmalle alalle, jossa töitä ei ole tarjolla juuri lainkaan, joten nyt suunnittelen yrittäjäksi ryhtymistä. Mies ei painosta minua perinteiseen naisen muottiin, vaan kannustaa minua kunnianhimoisissa tavoitteissani. Menestyin opinnoissani lopulta erinomaisesti, mikä ei olisi onnistunut ilman miehen omistautuvaa tukea.

On minunkin miehessäni huonot puolensa, mutta jos ajateltaisiin meitä tällaisen tasokkuusperiaatteen mukaan, niin kyllä meistä tasokkaampi olisi mieheni. Onneksi meistä kumpikaan ei paljon tasoista välitä, vaan olennaista on keskinäinen suhteemme, molempien tyytyväisyys siihen, ja toisen rakastaminen.

Vierailija
18/30 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta enpä olisi sellaista huolinutkaan, hoitaa kaikki mainitsemasi asiat heittämällä, ilman mitään mutinoita :)

Vierailija
19/30 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi minut elättää?

Vierailija
20/30 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen niin tasoton, että olen joutunut tyytymään ihan kelvottomaan. Eikä niitä parempia koskaan ole mulle ollut tarjolla.

Pikku hiljaa olen alkanut epäillä, että mua yritetään käyttää hyväksi, ja yritänkin päästä tästä pikkuhiljaa irtautumaan. Mä taidan selvitä paremmin yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi